Na lijepom plavom Dunavu...

01.01.2008.

Jedna od mojih neostvarenih i čisto sumljam da će ikad biti ostvarena želja je i želja da se nađem u bečkoj dvorani na slavnom novogodišnjem koncertu.. Eto i linka

Taj novogodišnji koncert je uvijek bio povezan sa mojoj obitelji. Svi smo, što krmeljavi, što u pidžamama gledali na televiziji onaj drugi - bolji svijet. Onaj preko granice gdje ljudi imaju dostojan život, pune dućane (ah mali dućančići u Leibnizu sa svim onim slatikim gumicama i olovčicama, otkačenim šiljilama i Rubikovim kockama..), zanimljivije reklame na televiziji, finu odjeću i čiste ulice..

Nakon radnog Božića, otpakiranih skromnih poklona i pojedinih kolača - obično smo se brat i ja tukli za ostatke Beze torte ili Dobošice. Mmmm...

Karamel na dobošici bi se već lagano otopio, a nedostatak količine se nadoknađivala uživanjem...

Taj koncert je dašak mojeg djetinstva kojeg više nema...

Ps. Da mama, i tebe bih vodila.. Kad bi znala da je Nova...

Malo surfanja i nađoh da ima šanse - od sutra se može prijaviti za karte, te uz (puno) sreće - možda me izvuku! Onda samo trebam sponzora za kupovinu karata.

<< Arhiva >>