Breaking Up The Girl
In a modern culture
My friend you must be careful
They've a million ways to kill you
In this dangerous world
There's an art to growing old
Taking chances
Magic happens

One mistake's all it takes
And your life has come undone
Walk away cause you're breaking up the girl
It's a drag
I know it's hard
But you're tearing her apart

Walk away cause you're breaking up the girl

I am afraid that there's much to be afraid of
Here today and gone tomorrow
Don't end up in the gutter
Just like the one before
You're just the same
Such a loser

You've go to let her go because you're breaking up
You're breaking up the girl





rosemaryno dijete

15.05.2005., nedjelja

Kap koja je prelila čašu

Kada dođe trenutak kada vam jednostavno prekipi i najradije biste nekome bacili nekakvu vazu u glavu? Meni se taj trenutak desio jučer navečer (svi su ostali neozlijeđeni).
Kratak opis večeri: svi pijani, T***** otišla s prijateljem (ona je jučer bila jedina osoba na koju se nisam naljutila), ja umirem od dosade, buljim u stol ispred sebe koji je potpuno prekriven čašama, bocama, pepeljarama punima polu-popušenih cigareta... Ma uglavnom, mrak! U jednom trenutku zovem tatu da dođe po mene jer nisam htjela umrijeti od dosade. Ostavila sam prijateljicu samu s nekim poznanikom i imam grižnju savjesti jer šta bi bilo da joj se nešto desi? Grozno je da sam ju ostavila samu, ali pucala sam po šavovima. Bijes u meni ključao je dok nisam jednom svom "dragom" (također pijanom) prijatelju poslala poruku u kojoj sam mu istresla sve što me mučilo. Da, on je te večeri bio kap koja je prelila čašu. Možda je okrutno, ali nisam se smirila dok mu nisam rekla da je budala. Onda sam napokon zaspala. I evo, jutros sam se probudila potpuno mirna i bez trunke jučerašnje ljutnje. Prepuna razočaranja, ali ponosna što nisam ništa držala u sebi. Vjerojatno sam egocentrik ali ne dopuštam da me itko, žao mi je što se tako izražavam, zajebava.
Također, moram nešto reći o tom glupom alkoholu. Ja ne vjerujem u alkohol. Točnije, ne vjerujem u ta opijanja- to je kraći put kako doći do nečije pažnje. Kako neki ljudi piju cijelu večer, a opet su lucidni? Ah, mislim da svi znamo bolnu istinu o alkosu- čisto preseravanje.

- 11:34 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
"Conquer yourself rather than the world"
Descartes

*volim*:
S&V (roditelji)
frendice
starke
izlaske
muziku
dobre knjige
filmove


*slušam*:
radiohead
the white stripes
oasis
moby
the libertines
interpol
franz ferdinand
the hives
r.e.m
the vines
kasabian
beck


*la creme de la creme*:
soulwax