Mary Mary - The Sound - RnB Vibez - Blog.hr

Mary Mary - The Sound

28.08.2009., petak

Dugo nije bilo ništa na našem blogu..

Danas sam cijeli dan slušao album The Sound gospel dua Mary Mary. i Oduševljen sam. Gospel duo Mary Mary sastoji se od sestre Erica i Tina Campbell. Pojavile su se na sceni 2000. godine sa megapopularnim gospel hitom Schakles. Objavile su 5 studijskih albuma, prodale su više od 2 milijuna ploča.
Peti po redu studijski album, The Sound objavile su 21.10.2008. godine u Americi, s najavnim singlom Get Up. Pjesma je psotala veliki hit, ako je uspoređujemo s ostalim gospel pjesmama današnjice. Na albumu cure kombiniraju tradicionalni gospel s r&b-jem, Hip-Hop-om, ima i autotune-a (pogotovo u pjesmi God In Me), i jazzem :)

Image and video hosting by TinyPic

# "Intro" (featuring Deborah Joy Imani Winans)
# "The Sound"
# "Get Up"
# "Superfriend" (featuring David Banner)
# "God in Me" (featuring Kierra "Kiki" Sheard)
# "Boom"
# "I'm Running"
# "Forgiven Me"
# "Dirt"
# "Seattle"
# "I Worship You"
# "It Will All Be Worth It"

Highlightovi albuma:
The Sound, Get Up, SUperfriend, God In Me, Boom, Dirt

svakako je vrijedno slušanja!

xoxo


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.