karizmatizam

31.05.2007., četvrtak

POZIVAM VAS NA POTPUNO OBRAĆENJE

Image Hosted by ImageShack.us

U mnogim svojim porukama Djevica Marija nam je govorila: Ja sam s vama. Ja zagovaram za vas, ostajem s
vama na vašem putu obraćenja. Želim da mi vjerujete da vas ljubim. Niste svjesni kolikom vas ljubavlju ljubi
Bog i zato mi dopušta da budem s vama da vas poučavam i da vam pomognem naći put mira. Ja sam s vama i
radujem se vašem obraćenju, neprestano bdijem nad svakim srcem koje se meni daje, molim vas, prihvatite s
ozbiljnošću i oživotvorujte poruke, da vam ne bude duša žalosna kad ja ne budem više s vama. Shvatite veličinu
dara koji vam Bog daje preko mene da vas zaštitim svojim plaštem. Ja sam s vama i štitim vas, iako sotona želi
uništiti moje planove i zaustaviti želje nebeskog Oca, koje On želi ovdje ostvariti. Ostajem s vama do Božje volje.
Ja sam s vama i zahvaljujem Bogu za svaki trenutak proveden s vama.

Poruka za sadašnji trenutak
dijete svete Crkve treba imati Boga za Oca,
a Mariju za majku. Ako se tko hvali da ima
Boga za Oca, a prema Mariji ne osjeća nimalo
nježnosti pravoga djeteta, lažac je i ima
đavla za oca. “
Blago onima koji ne vide a vjeruju
Blago milosti i darova Božjih dolaze nam
po Mariji i njezinoj nevidljivoj ali tako stvarnoj
nazočnosti. Jednom su vidioci Gospu upitali:
„Gospe, zašto se ne ukažeš svima, zašto
samo nama?“ Gospa je odgovorila: „Blago
onima koji ne vide a vjeruju.“ Nije potrebno
vidjeti tjelesnim očima. Bitne stvari koje su
nam potrebne za život ne vidimo ali ih možemo
osjetiti duhovnim sposobnostima koje
nam je Bog darovao. Tako je i s Gospinom
nazočnošću ovdje među nama. Svi oni koji
su povjerovali Djevici Mariji iskusili su, doživjeli
i susreli Boga po svojoj vjeri, otvorena i
raskajana srca.
Govoreći nam: „Ja sam s vama“ Djevica
Marija želi da je prihvatimo i primimo u svoja
srca. Dobro zna da lako zaboravimo i da se
lako naviknemo na dobro, na blagoslov i na
milost. A kad se čovjek navikne, zaboravi na
Darovatelja, na Boga koji svemu daje život i
blagoslov. Unatoč našoj zaboravljivosti, Marija
nas ne zaboravlja i danas pozvati. Poziv
je to iz srca koje ljubi i koje osjeća bol za
svakim tko je daleko od Njezinog srca.
Gospa je zahtjevna jer želi naše dobro
I danas pred nas stavlja ideal, i danas je
spram nas zahtjevna jer želi naše dobro. Ne
poziva nas na djelomično ili polovično nego
na potpuno obraćenje. Obratiti se znači ući
u zajedništvo s Bogom. Radi se o nama grješnim
ljudima koji živimo u svijetu u koji je
ušao grijeh prijestupom prvih ljudi. Od tada
grijeh stanuje u našem najunutarnjijem ja
kako reče sveti Pavao: „A ako, dakle, činim
ono što ne ću, ne činim ga više ja, nego grijeh
koji stanuje u meni“ (Rim 7, 20). Ne samo
da smo ranjeni istočnim grijehom nego smo
grješni i zbog osobnih grijeha. Zato nam je
uvijek iznova potrebno svakodnevno obraćenje
i promjena.
Zahtjevna je Marijina majčinska ljubav.
Ne traži od nas što je nemoguće već traži
ono što je u skladu s našom naravi i ono za
čim čeznemo u dubinama vlastitog srca. Kakva
bi to bila majka koja ne bi željela najbolje
svojoj djeci. Ovdje nije došla govoriti
ono što godi našim ušima, niti ono što je
tako lagano i što nam se na prvi pogled sviđa.
Ona govori ono što je za naše dobro i za
našu istinsku radost i mir. Nijedna majka ne
čini dobro svojoj djeci ako im ispunja sve njihove
sebične želje i zahtjeve. Prava je majka
zahtjevna u odgoju svoje djece.
Marija zna gdje je izvor mira kojeg traži
naše srce. A vlastito srce ne možemo prevariti
stvarima, pa ni onim najskupocjenijima.
Srce zna tko mu je Stvoritelj i zato ga ne
može ispuniti ništa što je manje od Stvoritelja.
To će u svojim ispovijestima izreći sveti
Augustin koji je, i sam izrazbijan na stranputicama
života, konačno pronašao Boga: „Nemirno
je srce naše dok se ne smiri u Tebi.“
Marija je Majka i stoga ne odustaje
Na putu za Bogom, na putu obraćenja
mnoštvo je onih koji su prije nas prošli. Riječ
je o svetima i njih nam Marija stavlja kao
primjer, uzor i poticaj. Kristova milost je na
osobit način djelotvorna u svecima i zato,
štujući svece, Crkva navješćuje milost Krista
Gospodina. I u prva tri stoljeća kršćanstva kršćani
su štovali mučenike i apostole, one koji
su zbog vjere u Krista trpjeli progonstvo, mučenje,
mučeničku smrt. Štovanje se sastojalo,
slično kao i danas,
od spomena na dan smrti,
molitve za njihov zagovor i, naravno,
nasljedovanja
njihovih krjeposti. Sveci su na osobit
način svjedoci samoga Krista i njihov život je
slavljenje Boga. Bog se proslavlja po onome
što u njima i preko njih čini. O tome govori
i sljedeća zgoda o kojoj priča sv. Augustin u
svojim “Ispovijestima”.
Piše kako su prilikom
prenošenja tijela mučenika Gervazija
i Protazija
od mjesta gdje su sahranjena do bazilike
biskupa
Ambrozija, ozdravljali oni koje su
mučili nečisti duhovi, i kako je jedan dugogodišnji
slijepac molio da rupcem smije dotaknuti
nosila na kojima su bila tijela davno
umrlih Kristovih
mučenika. I kad je rupcem
dotaknuo nosila i zatim rubac primaknuo očima
– oči mu se otvoriše i on progleda. Kad
je to čula kraljica Justina koja je progonila sv.
Ambrozija, odustala je od progona. Čudesna
su djela što ih Bog čini ili ih je činio po svecima.
On ih i danas želi činiti po nama nasljedujući
njihove živote i krjeposti.
Sigurno je da nas sveci ne mogu zamijeniti
niti umjesto nas živjeti, ali nas mogu zagovarati,
savjetovati, poticati da ustrajemo i
ne odustanemo od svega što je dobro, sveto
i pozitivno.
Marija, jer je Majka, ne odustaje. I danas
nas potiče, zagovara, ljubi i trpi za nas i zbog
nas. Neka njezina ljubav, blizina i poticaji ne
budu uzaludni za nas i naše živote.

- 11:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (3)
Svibanj 2012 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (12)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (53)
Svibanj 2007 (115)
Travanj 2007 (90)
Ožujak 2007 (48)
Veljača 2007 (74)
Siječanj 2007 (26)
Prosinac 2006 (17)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (15)
Rujan 2006 (28)
Kolovoz 2006 (58)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (2)
Siječanj 2006 (4)
Prosinac 2005 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Blogeri