RITAM STVARANJA

nedjelja, 09.04.2017.

Nova stara priča

Prije par mjeseci sjedila sam u nekom mračnom kafiću sa jednom starom poznanicom. Idemo reći poznanicom iz nekog "prošlog" života. Prenosile smo jedna drugoj ideje i spoznaje, razmjenjivale informacije o onome čime se bavimo. I tako smo polako došle do teme svjesnog kreiranja, misli i emocija. Nakon što sam joj ukratko izložila priču, kratko je prokomentirala: "to su sve reciklirana znanja".
Istina, većina onoga što se radi u svijetu predstavlja nečije znanje, znanje nekoga tko je bio prije. Nekoga tko je došao ranije s idejom i onda ju razvio do jedne mjere, ali neki novi ljudi su stali na pozornicu kasnije. Neki novi ljudi prikupili su stara znanja i unaprijedili ih. Iza njih došli su novi i nakon njih novi...
Sjećam se da je moja baka znala govoriti: "Pomozi si dijete pa će ti i Bog pomoći" ili "Po jutru se dan poznaje" ili neki od naprednijih:
"Tko sije misao - žanje govor.
Tko sije govor - žanje djelovanje.
Tko sije djelovanje - žanje naviku.
Tko sije naviku - žanje karakter.
Tko sije karakter - žanje sudbinu."

Autor mi je nažalost nepoznat

Zar nisu i oni "reciklirali", zar nisu i oni već tada prenosili nečije tuđe znanje? Jesu. Sva sreća da ljudi prenose na naraštaje koji dolaze iza njih nešto više od ustaljenih normi ponašanja i uvjerenja, navika i običaja koji nisu baš uvijek korisni. Ljudi ponekad prenose mudrost. Istinsku mudrost.
Odlična mi je rečenica iz filma Mirni ratnik. Učenik pita svog učitelja koja je razlika između znanja i mudrosti? Učitelj mu na to dobaci spužvu za pranje prozora i pita ga : Znaš li oprati prozore? - učenik mu odgovori da zna, a učitelj mu na to odgovori: "Mudrost je to učiniti!

Stvar je u tome da ja istinski vjerujem da se promjenom uvjerenja, misli, stavova i fokusa kroz visokovibracijsku emociju kao što su ljubav i radost te kroz čistu namjeru može stvoriti istinski željena realnost. Ipak, iskustvo me je naučilo da se kroz nesvjesno sa istim faktorima u igri, osim što su emocije zamijenjene niskovibracijskom ljutnjom i tugom može stvarati nepoželjna realnost.

Zaista želim, što je više moguće istražiti sve mogućnosti koje mi život pruža, pa tako i pisanje ovog bloga spada pod nešto što nisam planirala, nego sam jednostavno krenula i neka me odnese gdje god me moj put vodi - u nepoznato...
Pozdrav!
Ana

Oznake: kreiranje stvarnosti

09.04.2017. u 23:56 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2017 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2017 (2)
Kolovoz 2017 (6)
Srpanj 2017 (4)
Lipanj 2017 (1)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kuharica stvaranja

Put u središte kreacije kroz kratke priče i iskustva jedne duše

Linkovi

https://www.facebook.com/ritamstvaranja/

https://www.youtube.com/channel/UCS5SWEDSbVG5QRq7rfd9XUA