četvrtak, 11.02.2010.

12


Prošao je Božić.
Šumska je Vila ispunila želju nekome drugome. Jovica je dobio temperaturu i stavljali su mu one nezgodne čepiće kako bi je snizili. Sjetio sam se kako je meni neka sestra bila donijela onakve iste čepiće i rekla da ih uzmem. To je bilo prije petnaestak godina kad su mi operirali slijepo crijevo.
Ma uzeo sam ih ja, i još čekao deset minuta da mi donese čašu vode. Kako nije dolazila pozvao sam je i rekao da: "Kako ona misli da ću ja ovo progucati? Zač mi niste donili čašu vode?"
Ona se samo nasmijala i otišla iz sobe. Valjda je mislila da se šalim. Ali meni i dalje nije bilo jasno tko ono more progutati. Kad je kolega pacijent na krevetu do mene vidio u kakvoj sam nedoumici, nasmijao se i on, i pokazao mi prstom kamo bih to zapravo trebao "uzeti".
''A ča ni odmah rekla. Koza!'' A jesam se osramotio.

Ležao sam na krevetu i čitao Jovici one pričice koje mu je Djed Mraz prekjučer ''poklonio'' dok smo šetali gradom. Vrućica ga nije puštala. Ipak se preznojio a svaka kap znoja koja mu je potekla niz blijedo, umorno lice, u moje je srce zabijala jedan nož. Nisam ga mogao gledati onakvog. Mislio sam da ga je uhvatila zadnja faza njegove bolesti i bio sam očajan. Ništa nije jeo cijeli dan pa sam odlučio otići vani u dućan i kupiti svježeg voća te mu napraviti frape.Otišao sam u dućan i nakon dvadesetak minuta se vratio. Kad sam ušao u sobu pao mi je mrak na oči. Moj kofer koji stajaše ispod kreveta bio je otvoren i neki papiri razasuti ležahu uokolo. Ali nije to ono što mi krv potjeralo u mozak tako da se još s vrata zaletih prema krevetu.
Piz je stajao leđima okrenut vratima i u lijevoj je ruci imao papir sa kojeg posprdno čitaše, bolje reći rugao se pjesmi koju napisah svojoj majci, a u desnoj je držao delfine i njima mahao iznad Jovice, koji ih ispruženim rukama pokušavaše dohvatiti. Jovica se, sjedeći na podu, gušio od nijemog plača i molećljivo pružao ruke ka delfinima koji samo što ne oživiše od njegovih suza.
A ovaj se smijao.
Sav bijes koji se cijeloga života skupljao u meni izlio se u jednoj jedinoj sekundi koliko je trebalo da se stvorim pored njega i šakama ga uhvatim za vrat. Prevalili smo se na pod i stvarno ne znam koliko dugo sam ga držao ali bio se gotovo sasvim umirio, i da Jovica nije ustao i zagrlio me dok sam klečao iznad Piza, tko zna kako bi sve bilo završilo. Ovako je on, nakon što moj stisak popustiše, teško došao do daha i gotovo puzeći otišao iz sobe. Srce mi još neko vrijeme divljački tuklo jer očekivah da će se vratiti, međutim nije ga bilo cijelo popodne. Jovica je prestao plakati i valjda ga moja blizina smirila, jer je nedugo zatim usnuo, s delfinima čvrsto stegnutim na grudima. Nisam mogao večerati od ljutine koja mi je talila želudac. Očekivao sam da će se dogoditi svašta, da će se vratiti sa bejzbol palicom i ubiti me, ili da će jednostavno reći doktoru pa će me ovi premjestiti baš kao i Slavu. Toga me bilo najviše strah jer bih morao ostaviti malog prijatelja. U svom ovom razmišljanju bijah skroz zaboravio na Eni. Ni danas nije došla. Bio sam razočaran i tužan, ali i zabrinut da joj se što nije dogodilo. Jedino me obradovao Miro koji se vratio po neke lijekove. Njegov topli osmijeh malo me oraspoložio. Ali očekujući povratak one budale i videći Jovicu kako nemoćno uzdiše, opet sam bio napet ko puška. Od silnog uzbuđenja i osluškivanja koraka nisam zaspao do duboko u noć. A onda me kao i svako jutro probudio glas sestre.

- 00:41 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (15)
Siječanj 2010 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Svako od nas ima svrhu.Poslanje.Ja,nedostojan,poslan sam umornima pokazati put,ranjenima previti rane,beznađu dati nadu.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr