Bez motiva ni riba ne pliva

subota, 09.12.2006.

JOŠ JEDAN POKUŠAJ IZLASKA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zanimljivo je krenuo tjedan, napalili su me napriču o Mili Hrniću i njegova pisma:

BUDI NOĆAS MIRNO MORE
ONA BIT ĆE TU,
PO KUCANJU MOGA BILA,
PREPOZNATI ĆEŠ NJU...

Jednostavno sam morala otići... smijeh

Ali... Jučer sam se probudila u debelom PMS-u (bar se nadam da je to to), i naglo odlučila da ne idem. Nije mi se dalo gužvat među stotinom splitskih šminkera i nekolicinom dpbroh ljudi, da bi slušala neke pirske pjesme i tzv. dalmatinske poskočice... To mi je jednostavno, ne znam, neprimamljivo... no
I na kraju idemo vani nas tri lude, kao... Nađemo se u lude 1. doma i nikad ne izađosmo od tamo... S obzirom da je luda 1. odma pri dogovoru izjavila da neće dugo, mene je već prošla volja uopće izlazit i mislit će kad će njoj šunit da je vozim... Ne volim to. Izabrala sam kauč i čavrljanje tri lude uz karlovačku i joint... Sve je bilo ok, ali ja sam pri kraju ubila oko...

Dragi, pitate se gdje je dragi u toj priči... On je na Mili, pije s ekipom, neka gušta, dogovorili smo se naći kod njega, ali ne da mi ga se gnjavit, a meni se spaaaaaaavaaaaaaaaaaaaaaa.... zijev

Otišla nas dvi lude pušit na Žnjan... Pušila sam i čekala ne bi li se moj dragi javio... Glupo mi je bilo zvat, znam da je s dečkima negdi pijan... party

A on on je zlato moje meni ostavio ključ kraj vrata od stana jer je konta da će možda zalomit, pa da ga pričekam... I jesam... I opet smo zaspali skupa, i opet smo blaženo sanjali jedan pokraj drugoga... cerek

Najjaša pijana izjava mu je bila da sam ja tako njemu super da on misli kako mu je na meni sve super da čak i kad prdnem da bi to garant mirisalo... Bože koji ludonja...

Eto uživam kad mi je Bog da...

Večeras idem na partiju... Na Silicone Soul... Goge i ja... Hm, bit će to zanimljiva večer... Sigurna sam.
Izvještaj slijedi... party thumbup lud wave wave

09.12.2006. u 03:36 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting