Bez motiva ni riba ne pliva

petak, 01.12.2006.

JOŠ JEDNA ROMANSA - HOĆE LI OVAJ PUT POTRAJAT?



Mjesto radnje: caffer bar Fjaka, Split
Vrijeme radnje: 25.11.2006

Išla sam na rođendan nekim ljudima koje nikad nisam vidjela s mojom ludom prijom i to u kafanu di sam prije 4 godine radila jedno ljeto i ludo se zabavljala. Pili smo party, slavili, upoznavali se, pivali, smijali se rofl... Falila mi je samo truba da ugođaj bude potpun smokin... I tada se pojavio, došao do nas, upoznao se sa mnom... Znala sam ga još iz tih dana konobarenja, ali ostao mi je u nekakvoj magli... Svidio mi se momentalno, ne znam zašto, nemam nikakav poseban razlog, samo me privukao kao magnet yes... Još kasnije kad se pojavio na vratima s trubom u ruci, znala sam da mora biti moj... Nije mi se činio od tipova kojima je cilj izlaska obaranje žena s nogu, naprotiv činilo mi se kao da me ne primjećuje... Vrtila sam se sigurno sat vremena oko njega, kako se kaže kao mačka oko vruće kaše... Ništa, nije uopće trzao, non stop je pričao s nekim ženama i one su se vrtile oko njega, ali on kao da nijednu nije primjećivao namcor. Kad je idući put izašao ispred kafane namistila sam se na vrata i čekala svojih 5 minuta. Zarobila sam ga na ulazu, plesala s njim, približila mu se i pao je naughty... Izbjegavao me poljubiti par minuta, ali nije dugo izdržao... Kasnije sam saznala da nije tip koji to radi pred drugima i preferira bilo kakve takve kontakte negdje nasamo. Primjetila sam začuđena lica oko sebe, primjetila sam da je i on bio začuđen što mu se događa... ALi zato sam ja bila s osmijehom na licu, nekako sretna što je misija uspjela thumbup...

Tada još nisam razmišljala šta će od toga svega ispast, nadala sam se da to što me privuklo njemu neće trajati samo tu večer... I nije... Noć smo proveli zajedno, jutro smo dočekali zajedno... Nije bilo sexa jer sam htjela da potrajemo nut... Svaki trenutak s njim osjećala sam sve više da me nešto veže za njega... Prošlo je 5 dana, vidjeli smo se jučer i prekjučer... Pričali, smijali se, pušili, pili pivo, uživali...

Neću vam još puno o njemu pričat, želim ga još malo istražit, želim ga još malo osjetit... Za sada osjećam da ću izgubiti glavu, oboje ćemo zujo... Kao da ga poznajem 100 godina... Kao da smo cijeli život zajedno... Čudan osjećaj... Nakon svih zaljubljivanja do sad, ovo mi je nekako slađe od drugih... Nekako... lipo... cerek

Držite mi fige, želim ga imati za sebe i želim da se osjećamo međusobno... Imam jako dobar feeling za ovo... Nadam se da se nisam prevarila ponovno, da se neće opet netko od nas prepasti emocija. Spremna sam opet dati sve od sebe...

STOJTE MI DOBRO, VRAĆAM SE OVIH DANA S VRUĆIM VJESTIMA kiss

01.12.2006. u 09:32 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting