< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Čušpajz mog života


ponedjeljak, 16.11.2009.

Najtete... idemo opet

Hah, opet ja sa nemogućim projektom koji nema nikakvu javnu potporu. Pa, tko ih šiša, meni za gušt. Promjene? Naravno.

naj


Ove godine od stotinjak teta koje su mi zapele za oko glasovat će te u 4 skupine, koje će biti totalno izmješane. Pa, bilo mi je dosadno, napravio sam popis, istrgao papir i krenuo za izvlačenjem iz šešira. Nositeljice lista su: uskoro mamica Penelope Cruz, francuski bombončić Marion Cotillard, manje poznata AliG/Borat/Bruno/Sashnia žena Isla Fisher i prošlogodišnja debitantica sa začelja Malin Akerman. Primjetite kako niti jedna nije rođena u USA... imam deja vu na Oscare 2008, valjda će sve bit žive u vrijeme dodjele titula... Plus što sm odlučio stavljati i neke druge potove između pojedinih teta, da vas baš ne ugnjavim do kraja.

Pravila? Hah, evo da se sjetite.
Ocjenjuje se ocjenama od 1-10 gdje je 1 najlošija ocjena, 10 najbolja. Tete sam odabrao na temelju izgleda, no vaše glasovanje neka bude i više od seksi izgleda. Gledajte koliko bi ste željeli da je br.1 žena inteligentna, kazimatična, ambiciozna, humoristična. A i ne mora. Obavezno je napisati i ocjenu, a ne samo npr. "glasujem za tu i tu". Ako netko ne zna tko je dotična neka klikne na ime, automatski će vas prebaciti na guglove rezultate slika o dotičnoj gospodični/gospođi.

Mala trivia uz ovu grupu: najdosadnija, najviše državljanka USA i prepuno glumica sa 0 supermodela. Jedna hrvatica. Tako mi pao grah. Valjda vas neće otjerati da se ne vratite idući put.

Penelope Cruz
Kate Walsh
Jessica Biel
Eva Longoria Parker
Alicia Keys
Christina Aguilera
Cheryl Cole
Anna Paquin
Jennifer Connelly
Kate Winslet
Franka Batelić
Sophia Bush
Charlize Theron
Emma Watson
Erica Durance
Jessica Alba
Sara Ramirez
Eliza Dushku
Angelina Jolie
Christina Hendricks
Freida Pinto
Keira Knightley
Halle Berry
Kyle Minogue
Rihanna


Pozdravno, Ribac



- 08:30 - Drekni nježno (22) - Tiskaj za WC - Zapamti to


<< Arhiva >>