< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Čušpajz mog života


četvrtak, 29.10.2009.

Pripremite maramice

Jer ovako se to radi, kada imaš talent i priču. Mogli bi naši supertalentaši nešto naučiti. Odlična izvedba i tužna priča, pravi film u nekoliko minuta. Budite sami jer je isječak vrlo tužan, pomješan sa uspjehom i dobrim željama. Ako ne reagirate poput Cheryl, pa, ne vjerujem vam da ste čovjek



Pozdravno, Ribac



- 20:00 - Drekni nježno (6) - Tiskaj za WC - Zapamti to


ponedjeljak, 26.10.2009.

Three words

U pičku materinu.

hoodie you think you are


Da oprostite na izrazu. Već sam vam predstavio vrlo zaraznu i osobno jednu od trenutno najomiljenijih pjesama Fight for this love i očekivao od albuma kojeg je predstavljao nešto... veliko. Na kraju sam dobio... Hm, prevelika očekivanja nisu moj fah, no ovaj put su me ponijela i donijela djelomično razočaranje, da ne pričam o trenutcima kada sam za ovaj album pomislio da je bolji naslov "Cheryl Cole featuring will.i.am". Ocjena: 3.5/5

Kao prvo i prvo, niti jedna me pjesma nije razočarala. Ako netko u njenoj ekipi ima pameti iduće singlice će biti "Parachute", koja ima najviše potencijala poslje "Fight for this love" i trebala bi postići dobar uspjeh, "Heaven" bi mogao biti uspješan, no mogao bi dopizditi ljudima zbog prevelikog ponavljanja osobne zamjenice drugog lica, a za one koji su malo melankoličnije nastrojeni "Don't talk about this love" bi mogao biti hit, da ne pričam o nesvjesnoj konotaciji ljubavi koje još nisu izašle iz ormara, iako će to njena domaća publika više povezati sa aferama i naklonjenosti njenom varljivom mužiću.

All you need is love. Samo "Stand up" ne priča o ljubavi na sto i jedan način, a ova priča o tulumarenju. Zašto je "Harbreaker" na albumu ne znam, jer iskreno to je pjesma gdje Cheryl ima ulogu back vokaluše a will.i.am prvenstveno repa i prošle godine je to bila njegova pouluuspješna singlica. "Happy Hour" koliko sam vidio je bio namijenjen Rihanni što govori o 50% albuma. Pjesme je mogao otpjevati bilo tko.

X factor je donio Cheryl veliku popularnost i titulu UK sweetheart. Zbilja se doima kao draga i topla osoba koju bi si htjeli ponesti doma. I onda kada vam tu osobnost ne dostavi na albumu ostanete zbunjeni. Vokalno joj ne fali puno toga i album će postići uspjeh zbog prvog singla i nje same, no ostatak ekipe je pokušavao napraviti hit od svake pjesme, što je nemoguće i na kraju smo dobili super aranžmane koji nam ne govore previše o nositelju albuma. Previše ziheraški.

Cjelovit album koji mi nije sjeo na prvu no kako ga vrtim treći i četvrti put, zaključujem da zapravo nije tako loš. Ako idete u clubbing po gradu, stavite ovo za vrijeme spremanja, taman će vas ufurati. Da je ovo nije album od Cheryl lako bi ga se previdilo, no uz onakvu osobnost, osmjeh i građu ko grom, oprostit ćemo joj ovu prosječnost i isčekivati bolje dane.

Pozdravno, Ribac



- 18:00 - Drekni nježno (5) - Tiskaj za WC - Zapamti to


petak, 09.10.2009.

Twit for a twat

Opet ću napisati post sa nekoliko nepovezanih tema. Iako se grozim Twittera, postajem formom sve više i više nalik istome. Brrrr...

nece ici


Reality shows. Drrrrago mi je da smo izgubili licencu za BB. Ostali propaliteti koji su šetali našim ekranima također zaslužuju ono što su zaslužili. Neću ni spominjati ogromno razočaranje sa licenciranim showom koji je proslavio Susan Boyle. Moramo li sve što dotaknemo srozati na niži nivo nego što već je? S druge strane ipak postoji iznimka. HTZ je dobio prolaznu ocjenu jer su ipak uspjeli sve dići na relativno dobru produkcijsku razinu, da ne uspoređujem Cowell-Cetinski-Merlić. Zadnji se može pokopat koliko je nedosljedan i iritantan, srednji je dobar, ima stav a opet ne oponaša prvoga, koji je pak dobra vila sa the stavom. I navukao sam se na X Factor najviše zbog Simona, ali ipak oko više bacam na Cheryl.

Kad smo kod dotične, postala mi je nova zvjezdana fiksacija. Girls Aloud, bla, bla, bla, navukao sam se na njenu prvu samostalnu singlicu, a kada sam vidio popis hitmejkera koji su radili na albumu možda se usuđujem reći da imamo novu "pogleč, iskače od ostatka benda". Uostalom, nisu loše prošli Justin, Fergie, Robbie ili još davnih dana Diana Ross. Još da šupira svog mužića i rješi se WAG titule i pretendiranja na mjesto gospođe Beckham, gdje bi joj bio kraj...

Živicra me tag-a-feed. Pardon, Feedowski. Dolazi uskoro već čitavo stoljeće, ja našao novih blogova za praćenje a nikako znati kada su pisci nešto novo napisali. Zanima me, postoji li neki drugi način osim toga i bookmarkiranja. Budite srca (i bubrezi 'ko 'oće) pa podjelite svoje znanje samnom ako ste iole informiraniji od mene. Bookmarkiranje mi nije omiljeno jer mi ne izbacuje najnovije piskarije kao tag... ovaj feedowski, a on je ko babin klin.

Vremena ni za prdnut bez dozvole. Onaj teški popis serija koje pratim su trenutno na teškom čekanju. Faks na koji ne trebam ići ali idem, posao koji je postao part-time ali i dalje radim te fizikala doma oko kuće za koju treba hvatati ove lijepe dane. Oh, da i glumačko-religiozni projekt koji je počeo i trajat će do kraja mjeseca te probe za (skromno) najbolji zbor u BRH (Banana Republici Hrvatskoj).

Žlicčica kakaa, kraš ekspresa, mrvica cimeta, dvije žličice običnog, jedna vanilin šećera, malo vruće vode, 2 deci hladnog mljeka i do vrha slatkog ili vrhnja za kuhanje. Sve to (kakao dodajte zadnji jer ima tendenciju zaljepiti se za dno) smiksate u šalici od dvaipo ili tri deci (ne znam procjeniti kolika je ova šalica iz koje pijem, Lidija pomagaj) i uživajte u eksploziji endorfina. Instant sreća.

Pitanje za dodatne bodove: u današnjem novinarstvu sa dijagnozom degenerične žutice, možete li prepoznati sliku gospođe sa početka posta? Mala pomoć: ona je jedna od najnaprednije razmišljajućih ljudi na svijetu

Pozdravno, Ribac



- 19:45 - Drekni nježno (15) - Tiskaj za WC - Zapamti to


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>