< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Čušpajz mog života


srijeda, 15.07.2009.

Why would he have wanted to kill you? Honestly! I was awesome, right?

Život mi je wooo-hoo i zbilja nemam pojma zašto mislim da je bonaca.

smiley


Ponovno čitam Djevojke iz Ryada. Zgodan roman, tako sličan, a opet tako različit od zapadnjačkih verzija već naveliko razvučene teme o prijateljicama koje razglabaju o ljubavi i inim stvarima. Točno se sjećam kako sam prošle godine završio na hitnoj u jednom velikom selu i ugledao to čudo zapakirano sa Cosmopolitanom za samo 45 kuna nagovorio sam kraljicu Majku da to kupi, sebi ponese Cosmo (iako sam pročitao članak o curi s naslovnice, Kristen Bell) a meni, koji sam znao da ću ostat u bolnici, knjigu. Zbog opće dosade između pregleda i posjeta, knjigu sam doslovno progutao. Spoj tisuću i jedne noći sa Seksom i Gradom, no ipak manje priče, više fascinacije, bar s moje strane.

Upao sam, upao sam! Moje pjevanje nije za bacit! No i dalje imam određenu frku ako je u pitanju prvi red i soliranje. Srećom toga tu nema, no tko zna, možda postanem drugi Ljubo Stipišić Delmata, što mi ne bi bilo loše, jer već sada znam da muiku iz svog života ne mogu i ne smijem izbaciti inače ću prošvikati. Ali želim, no kasnim jer je mrtav, ubiti Beethovena jer je napisao IX. simfoniju gluh, pa je zborski dio napisao po onome što je "čuo" a ne po onome što se može otpjevati. Bar mi početnici.

Viroza me pustila, no kašljem i dalje. Što me ne sprječava da proglasim da je ljeto počelo i da počinjem nadoknađivati izlaske koje nisam imao posljednjih mjesec-dva. Obožavam vruće ljetne noći i općenito volim vrućinu tako da sam taman došao na svoje. Ima dana kada želim svisnut i istina provodim svo radno vrijeme u klimatiziranom prostoru, no kada izađem na ulicu ne izdahnem dušu kao neki. Od idućeg tjedna ću se hladit u moru, tako da me neće biti i moja inspiracija kakva god bila da bila neće biti istipkana jer nemam net. Ne dao mi Bog da nađem neki net-caffe jer ću tamo visiti... puno previše. I po prvi put imam miks osjećaja za ovo ljeto, nekako se već unaprijed osjećam razočarano (kao i nekoliko ljeta unatraga kada je u pitanju to mjesto) a opet imam dojam da će biti sjajno.

Američki Hrvati ili Hrvatski Amerikanci su sjajni. Nemojte me pitati zašto ni kako, jer ne znam objasniti a u posljednje vrijeme srećem barem jednog ili jednu mjesečno i nisam do sada naletio niti na jednoga koji mi nije bio zanimljiv. A sada iznenadni kraj posta jer idem van na trash 90-ih.

Pozdravno, Ribac



- 21:00 - Drekni nježno (5) - Tiskaj za WC - Zapamti to


<< Arhiva >>