Riječanka&svijet

29.01.2006., nedjelja


Rođendanska fešta i kineska Nova godina
Sinoć sam bila na proslavi rođendana, kao što sam i najavila par postova prije. S.je u biti imao rođendan 25.siječnja, no kako svi radimo, i ne možemo feštati tijekom radnog tjedna, fešta je prigodno pomaknuta na subotu.
Skupila se poprilična masa ljudi u domu S.i njegove supruge M.(zanimljivo je da su kod gotovo polovice ženskih uzvanica imena započinjala na M.) – u jednom trenu nas je bilo sedamdesetak.
Bio je to pravi pravcati dernek – sreća da oni imaju kuću na osami, inače bi nam policija dolazila svakih pola sata – jelo se, pilo, pjevalo, plesalo. Svirao je pravi bend, s opremom, pojačalima i zvučnicima koji su zauzeli pola prostorije, a u neko doba noći, slavljenik je uhvatio saksofon i sam zabavljao goste. Doduše, mnogi od gostiju su također muzičari, koji u autima uvijek voze svoje instrumente, pa je začas nastao pravi bend.
Ja sam otišla kući negdje iza 3 sata, većina ih je nastavila do iza 5 sati, a popodne me zvala domaćica, koja je moja stara prijateljica (usput rečeno, i kolegica) – kaže, muž i još nekolicina slave i dalje, a neki su otišli kući, naspavali se i – vratili. Predvečer očekuju još neke nove, zakašnjele goste.

No, da ne trošim riječi, evo par slikica (e, sada...njihova kvaliteta je najbolja što su okolnosti – čitaj : moje fotografsko ne/umijeće – nikada od mene Lupino- dozvoljavale)...
I prije nego što moji stari znanci i «obožavatelji» mog lika i djela ovdje skoče na stražnje noge i počnu mi moralizirati o tome kako odajem identitete mojih prijatelja na blogu (ne trebam ih imenovati, prepoznati će se sami), par riječi disclaimera : sve osobe prikazane na fotografijama pristale su da njihove sličice objavim na blogu. Štoviše, mnogi od njih su moji vjerni blogočitaoci.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Slavljenik zahvaljuje za poklone

Image Hosted by ImageShack.us

Domaćica i glavni pjevač Boris zvan Vito

Image Hosted by ImageShack.us

Majstori svirači

Image Hosted by ImageShack.us

Danas se odmaram – skuhala sam si krem juhu od poriluka i krumpira (i pritom na nož od multipraktika prilično sočno porezala nokat, onako temeljito, par milimetara «u živo» dok sam ga prala), malo čitala, malo telefonirala...
Prošao je i ovaj dan – vrlo značajan za Kineze. Danas je, naime prvi dan 4704.godine po kineskom kalendaru. Ulazimo u godinu Psa – kažu da bi to trebala biti mirna, plodonosna i bogata godine, bez nekih velikih previranja, stabilna i sretna. Hajda, pa da i to vidimo....
Sretna vam kineska Nova godina! Buuuummmm.... (ovo bi trebala biti detonacija petardi, koje tjeraju zle duhove i sile mraka iššš, ća, via....)



- 20:08 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>