Riječanka&svijet

28.02.2005., ponedjeljak


Sve što žene vole
Nakon što sam proteklih nekoliko postova posvetila gorućim temama u našem društvu, pri čemu sam izgleda dobrano protalasala neke mirne i učmale vode, izazvala poneko padanje maski i još puno toga, odlučila sam poslušati dobronamjerne (a kakvi bi drugi bili, molim vas lijepo) savjete nekih od mojih komentatora i posvetiti se onim temama koje se priliče meni kao ženi...ženskim radostima, poznatim pod prozaičnijim imenima : kuhanje, pranje, čišćenje. Nažalost, ne mogu pisati iz prve ruke o odgajanju djece, jer svoje nemam, iako nisam baš totalna neznalica ni po tom pitanju.
Eeee...ako ste mislili da će ovo biti miran post, bez skandaliziranja i provokacija – moram vam samo reći tri riječi : prevarili ste se!

Krenimo od početka, od samih žena. Ako pretpostavimo da je pola čovječanstva ženskog spola, onda nas ima oko 2,5 milijarde. I, što će mnoge «iznenaditi» gotovo je svaka od nas različita i drukčije od ostalih, ma koliko nas pokušavali kategorizirati u grupe i kategorije, tipove, podtipove i skupine.
Ipak, imamo i nešto zajedničko : XX par kromosoma, maternicu koja nam omogućuje da dajemo novi život...i muškarce. Koje volimo, mrzimo, trebamo, želimo...koji nam počesto idu na živce, koji nas ranjavaju, ostavljaju na cjedilu, ostavljaju, zlostavljaju...no, bez koji nam život ne bi bio potpun, i bez kojih u biti, i ne bi bile žene. Naravno, pišući ovo, svjesna sam da na sebe navlačim potencijalni bijes radikalnih feministica i žena homoseksualnih sklonosti.
E sada dolazim do onoga što me potaklo na ovu temu. Pitam se, vrlo često, a pitam i ostale oko sebe : koliko mi uopće poznajemo muškarce i koliko poznaju oni nas?
Moj vlastiti odgovor se tijekom godina nekoliko puta drastično promijenio, oviso o životnoj fazi u kojoj sam bila.
Ja, kao i većina mojih prijateljica sam prototip onoga što mnogi zovu (a u krivu su, uvjerena sam) ženama koje muškarcima nabijaju komplekse. Naime, obrazovana sam, samostalna, financijski neovisna, uspješna u poslu, imam visoki nivo samopouzdanja baziran na poprilično dobrom izgledu, kojeg ostvarujem uz pomoć birane kozmetike i krpica. Osim toga, vrhunski sam educirana po pitanju muškaraca i seksa – naime, redovito čitam Elle i Cosmo!
Naravno, imam i nekih određenih osobnih iskustava na tom polju...no, o njima radije sada ne bih, a moj seksualni život i nije tema ovog posta (što ne znači da neće nekog od budućih).
Moj način života sam birala sama i za ničim ne žalim. Mogla sam izabrati udaju i obitelj, izabrala sam karijeru i single život.

E, pa ja takva kakva jesam, bila sam jučer, zajedno sa tri moje frendice na jednom tulumu u Istri. Da ne ulazim u nebitne detalje, to je bio jedan, nazovimo ga poprilično high society event (jeste li primjetili kako se ova riječ u posljednje vrijeme učestalo koristi?), u biti jedna poslovna prezentacija, na kojoj su najmanje bili zastupljeni ljudi iz te struke, a zbio se u jednom poznatom restoranu.
Uglavnom, bilo je dobrih primjeraka oba spola, umotanih u zvučne i šuškave krpice, jelo se i pilo fino i prefino, i...puno gledalo, procjenjivalo, opipkavalo teren.
Naš prigodni kvartet je u dobroj maniri Sex&cityja bio sociološki različit – bile smo zastupljene single žene, udata majka i cura u stabilnom suživotu sa svojim partnerom.
I, kao takve, pasle smo pogledima po prigodno izloženim mužjačkim primjercima.
Nakon cjelovečernje zabave, koja je potrajala do jutra, i o kojoj vam baš namjerno neću odati pikantne detalje...a bilo ih je, hehehe...prilikom povratka smo zajednički izelaborirale cijeli životni sukus četrdesetogodišnjakinja u Hrvatskoj na početku 21.stoljeća.

Dakle, krenimo redom. Prvo, onaj tko tvrdi da godine nisu važe, najvjerojatnije je star. Mlađi muškarci su zakon! Zgodni, čvrstih tijela, koja obećavaju nadprosječni performance u krevetu. Nas, naime ne treba zadivit plaćanjem večera u dobrom restoranu ili poklanjanjem kozmetike ili parfema – mi to činimo same! Nas se može zadiviti suptilnom pažnjom, finim erotskim zavođenjem, na način da možemo naslutiti da nas čeka nešto što kod kuće ne nalazimo...
Drugo, seks je daleko najbitnija tema o kojoj žene pričaju, nakon kozmetike, mode i tračanja prijateljica. O pozama, tehnikama, veličinama, duljinama, trajanju...pri tome vrlo dobro znamo što, kako i koliko hoćemo i želimo. I da, loše fuckere ocinkamo odmah jedna drugoj...dobre nekako nerado preporučujemo frendicama, ili se to meni samo tako čini.
Nadalje, prevara nije više ono što je donedavno značilo kraj veze. Postale smo tolerantnije, češće opraštamo prevaru ali je češće i činimo (naravno, ovo je vrlo individualno, i apsolutno neznanstveno zaključivanje, no bazirano na našim cjelovečernjim zapažanjima).
I za kraj, svoje muškarce poznajemo puno, puno bolje nego što oni to misle..to se ne odnosi samo na muškarce sa kojima smo u vezi, već i na suradnike na poslu...i uopće ne prežemo od toga da naša saznanja koristimo na sve podle, pokvarene i ilegalne načine.

Ipak, vrhunac naših zapažanja je bio – nikad i nitko nam neće oduzeti ono što najviše volimo : kućanske poslove! Koliko god se trudile, koliko god nam naši muškarci pokušavali oteti zadovoljstvo pranja, čišćenja, spremanja i peglanja...neće moći! To je naše i točka! Možemo mi mahati diplomama, doktoratima, znanstvenim radovima, kupovati kozmetiku i prekrasne krpičice i cipelice koje koštaju prosječni BDP nekoliko afričkih zemalja, nema onoga tko će nam oteti zadovoljstvo pranja WC školjke i ribanja kade. Iako si mnoge od nas već mogu priuštiti povremenu spremačicu, kad-tad moramo navući rukavice na manikirane ručice sa najnovijim gelatinsko silikonskim umjetnim noktićima....i počistiti kadu, WC, umivaonik, sudoper ili štednjak, nakon što su naši dragi muškarci plivali u kadi, promašili školjku i naravno pogodili dasku, brijali se ili pokušavali nešto skuhati....

Nakon tako burne i nadasve edukativne noći, što mi je preostalo nego da ovu nedjelju provedem u krevetu. Gotovo mi je to i uspjelo, da mi nije oko 14 sati zvonio telefon. Zvala je susjeda, zaurlala na uho...diži se, nosim ti frišku sarmu i vruće buhtlice!
Tako da sam bila pošteđena kuhanja. No, ostalih radosti nisam...čišćenja kupatila, što me opet, ne bez nostalgije, vratilo u prethodnu noć. Štogod mi mislile o Domestosu, ipak najbolje skida kamenac sa WC školjke!



- 01:31 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>