Riječanka&svijet

23.12.2004., četvrtak


Moje želje Vama :)))
Danas poslije posla sam išla nakratko do super-mega-makro-hiper marketa gdje inače obavljam shopping samo po jednu sitnicu (always u raznim oblicima, hehehe), pa sam na kraju izašla sa punim kolicima i 500 kuna lakša...što mogu, izgleda da je to moj način kompenzacije kroničnog nedostatka sexa, hehehe.
Kupila sam si jednu krasnu crvenu Poinsettiu (Božićnu zvijezdu) koja me jako razveselila, a danas sam i dobila na poklon od pacijentice koja je moja stara znanica krasan Božićni stolni aranžman, od više vrsta smrekovine..cijeli stan miriši po njemu.
Pa sam se eto, opet, ufurala u predprazničko veselo raspoloženje.

Čitam ovdje, na raznim blogovima, liste želja. Red je da je i ja napišem, no, ovaj puta su to moje Božićne i novogodišnje želje Vama, dragim blogerima koje redovno čitam.
Neka mi ne bude zamjereno ako sam nekoga nehotice zaboravila, ovaj tekst ću nekoliko puta update-ati...Isto tako, poredak je sasvim slučajan, i nipošto nema veze sa time da nekog volim više ili manje. One koje ne volim (a ima i njih, naravno, no puno, puno manje nego onih koje volim), o njima ne pišem.

Dakle, krećemo :

Bugenviliji – da bude zdrava, sretna i zadovoljna, te barem još jedan par blizanaca...ovaj puta curice...dokazala se da štanca dečke perfektno, sada je vrijeme za žene!

Jazzie – da ne obilazi moje kolege, ostane happy in-love, ali i da ostane i dalje tako oštra kritičarka ljudskih gluposti.

Kulerici – i dalje da piše britkim, finim perom, stavlja na blog preslatke slikice i bude «the coolest cool bitch in Vienna town».

Neličici – da se zaposli, da joj dragi bude uvijek by her side...i tko zna..možda nešto malo kmečavo....(naravno, vozačka se podrazumijeva, a za liječnički pregled nije ti potrebno zdravstveno osiguranje - ionako se plaća, i da ga imaš...)

Maloj Ifi – svijet pun šarenih balona, plešućih maca i pufastih životinjica, još dugo, dugo... u idućoj godini novi mobitelčić!

Tišini – osim posla, svijet pun tihe sreće i ljubav njenog života.

Esperanzi – puno novih velikih torbi, sa svim lijepim,sitnim stvarčicama unutra...dug život i dobro zdravlje njenom tati i mami...

Nenu u sredini – nov mega-ultra-XXXL krevet i puuunoooo dobrogggg sexa u njemu (ženica included,of course!)...i puuunooo kikirikija :)))

Beštijici – našoj cicologici No.1 prekrasan wonderbra boje ciklame sa ugrađenim rukama koje uvijek čine baš ono što ona želi (i ostatak muškog predivnog tijela sa pripadajućim funkcionirajućim mozgom i ostalim organima, ukrašen samo pink mašnicom)...

Quod – da i dalje bude naša učiteljica povijesti, da nas uči o prekrasnim mjestima i ljudima koji ne smiju pasti u zaborav.

Juliere – vječno sunce u Vječnom gradu, sa kojim nas svakodnevno upoznaje, na način svojstven samo insiderima...

TV kritičaru – više vremena za private life i tako dobar TV program da ostane bez teksta...

Donku – još više stihova koje diraju u srce prepun harem teta-koka...

Eviltwinu – da uvijek bude jači onaj dobar blizanac u njemu, da samoću ispuni ljubavlju...

Van Bitchici – beskrajne noći pune ludih tuluma i bezbroj novih ludih mjesta u gradu...

Carolini u Chicagu – da osvoji Ameriku i baci je na tjeme...

Eti s otoka - da joj se vrati sreća iz djetinjstva, sklad u dušu..i da se stalno samo smije, smije, smije....

Vjeverici – ne želim da dobije ništa, samo da uživa do beskraja u onome što ima...

Megi – sreću sa mužićem i hrpu beskopromisnih komenatara samo njoj svojstvenih...

MonoperajAnki – fini punč i rebarca na Spittelbergu pod snijegom, i još more nostalgičnih i lijepih postova...

Kupus(ici) – da u borbi sa gripom i prehladom pribjegne svim dozvoljenim i nedozvoljenim sredstvima, uključujući pijenje rasola :)))

Nezaboravku – da i dalje grmi i sijeva sa Kvarnera, na sve ružne i glupe stvari oko nas..

Usidjelici – da nakon posla na Dalekom Istoku ode malo u Južnu Ameriku i od tamo piše i fotografira jednako lijepo kao do sada...

AnnieDM – da i dalje bude jednako luda i konstantno nepredvidljiva i svježa kao i uvijek...

Linadori – pregršt prekrasnih Chanelovih, Diorovih i drugih sjajnih i lijepih stvarčica prema kojima dijelimo zajedničku ljubav...

MamiBigerici – da je ove godine posjeti Teta Roda i donese joj jednu Tiju :)))

... to be continued...


- 14:31 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>