Riječanka&svijet

16.12.2004., četvrtak


Par riječi o "bonskom" shoppingu, PMS-u...
Dobili smo u «firmi», uz božićnicu koja iznosi 1000 kuna, bon od 400 kuna za jedan naš mega-hiper-makro market, pa sam danas poslije posla otišla to potrošiti, da kojim slučajem papirić ne bi navukao vlagu, ili nedaj Bože, plijesan. Takvo zlo i nevolja se novcu u mom novčaniku ne može desiti, jer se obično prekratko u njemu zadrži, a i od kada je moguće plaćanje Maestro karticom gotovo svugdje, osim na kiosku, u posljednje vrijeme rijetko i odem do bankomata.
Otišla ja tako do dućana, a unutra guuužvaaaa...novčić da baciš, teško da bi pao na pod!
I tako, krenula ja stavljati u kolica...za mamu panettone i pandoro, za mačka Whiskas u vrećicama, pa komad pršuta od oko jednog kilograma, par boca mineralne, par coca-cola, par kilograma klementina, smrznuta panirana pureća prsa, smrznuti odresci oslića...i tu smo! Došla ja na kasu...preostalo je još da nešto uzmem za 15 kuna...a ja kao pravi karakter (fujjj, sramim se!) uzela Marlboro lights i doplatila još 4 kune. Nisam kriva, časna riječ! Drma me PMS, u trenu me preplavila želja za cigaretom!
Kada sam došla doma, sjetila sam se da sam zaboravila kupiti jaja, spužvicu za pranje suđa... bez brige, još ću se ja sjetiti što sam još zaboravila...
Uključila sam perilicu, spremam se «peći» neke CD-je koje mi je kolega donio, gledam malo film na HTV-u...glavna junakinja pomalo podsjeća na mene, ne snalazi se najbolje nakon rastave. Meni je od prekida prošlo 2 mjeseca, i još uvijek nekako visim u zraku, poput čardaka ni na nebu ni na zemlji. Ne mogu se natjerati da krenem dalje...sama pomisao na izlazak, upoznavanje sa nekim novim...okreće mi želudac. Lijepo sam se uljuljkala u svoju samoću, koja mi se počinje sviđati, a to me pomalo plaši...
Anyway, kraljica svih nekaraktera (ja, naravno, tko drugi!) je upravo na balkonu popušila cigaretu (a ne, ne..neću da mi stan smrdi) i pijucka Bacardi breezer od crvenog grejpfruta.
E da...danas sam nazvala frizerku..sutra poslije posla idem kod nje po novi look!

Btw.slušam sada CD The best of Chris Rea, "New Light through Old Windows"...pa me napao i PMS blues...Driving home for Christmas... Pitam se, gdje je moj dom? Jer, kažu : Home is where the heart is...a gdje se izgubilo moje ?


- 13:40 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>