Riječanka&svijet

07.12.2004., utorak


Kako došao, tako i prošao...
Iako bi se gornji naslov mogao primjeniti na mnogo čega, ja ga ovdje primjenjujem na Svetog Nikolu. Naime, nije mi donio ništa! A bogami, ni Krampus...jednostavno su zaobišli moju adresu.
No, zato je dan bio plodonosan. Nakon posla sam krenula plaćati neke račune po gradu, pa me htjela ja to ili ne htjela, pomalo uhvatila manija predblagdanskog kupovanja. Malo sam obišla štandove, kupila jedan okrugli blagdanski stolnjak za kuhinjski stol, i dva pakovanja blagdanskih salveta.
Ne tako davno, na ovim sam stranicama svečano tvrdila kako neću kititi bor... hmmmm ... nisam više baš toliko sigurna u to.
A današnje popodne je bilo pravo zimsko popodne jedne domaćice! Oprala perilicu šarenoga, izglačala perilicu bijeloga (uključujući plahte i soknice, ne mogu si pomoći, hehehe), čak sam i reda među čarapama napravila (nisam ni znala koliko samostojećih mrežastih čarapa, imam, raznoraznih veličina rupa...ti bogca!!).
Sada se napokon odmaram i postajem sve ljepša i ljepša... ne, nije mi para od glačala udarila u glavu...pijem Teekanneov čaj Pure Beauty (koji je btw.bljakkk), na kutiji piše da donosi harmoniju duši i tijelu. Paaa, bumo vidli, progovara iz mene ona zagorska četvrtina gena.
Eto, još je za jedan dan godina bliža kraju. I on je prošao... Nekima je bio dobar, nekima manje. Mnogi će ga pamtiti po poklonima, neki ga se već više ni ne sjećaju, neki će ga nažalost pamtiti po nečem tužnom. Koliko ljudi, toliko sudbina.
I sa godinom je tako – koliko nas će je pamtiti kao izuzetnu? Kažu, kakav je početak godine, takva će biti cijela. U sjevernoj Italiji, u nekim područjima oko Bolzana imaju običaj točno u ponoć skakati sa stolice...kakav je doskok takva će biti godina. Počela je već i euforija oko pripreme dočeka. Na poslu se sve češće čuje pitanje : gdje ćeš za doček? Kreću i raznorazne fešte i partyji povodom blagdana. Meni se sve to čini još nekako daleko. Nemam nikakvih planova, najvjerojatnije ću biti kod kuće, ili kod mame, uzeti nekoliko dana godišnjeg, i jednostavno prespavati svu tu euforiju.

- 16:11 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>