rial-power

utorak, 31.07.2007.

SLATKE HARMONIJE

1992. godine band THE BELOVED je zasjenio čak i caricu skandala Madonnu snimivši naprovokativniji spot godine. Spot je snimljen za pjesmu SWEET HARMONY - prvi single s njihovog trećeg albuma po nazivu CONSIENCE.
THE BELOVED - SWEET HAROMONY - 1992.


Da nisu samo pjesme engleskog govornog područja hitovi dokazuje i ova pjesma koja je 1998. žarila i palila tadašnjom Europskom Unijom. Od 15 država tadašnjeg EU-a u 13 je bila na #1 top ljestvica, pitate se zašto?:
NURLAILA - ALSOF JE BIJ ME BENT - 1999.


Iako cijenjena glazbenica ona je ništa prema prvoj dami svjetske glazbe, Cyndi Lauper.
CYNDI LAUPER - I DROVE ALL NIGHT - 1989.


Ali crne pramenove na bijeloj kosi lako može zasjeniti prva pjesma koja je puštena na MTV-u davne 1982. godine. Čak ni ovaj seksi lik iz Cyndinog spota je 0 prema Dire Straitsima.
DIRE STRAITS - MONEY FOR NOTHING - 1982.


Godinu posli damu koju svi svi zvali sova postala je FASTER THEN THE SPEED OF NIGHT, a 1985 je LOOKING OUT FOR A HERO. Normalno to je neponovljiva Bonnie Tyler.
BONNIE TYLER - TOTAL ECLIPSE OF THE HEARTH - 1983.


1996. najkvalitetnijom dance pjesmom ikada je proglašena ova:
MISTER PRESIDENT - COCO JAMBO - 1996.

31.07.2007. u 16:21 • 4 KomentaraPrint#

utorak, 24.07.2007.

SUDBINA - 16.09.2002.

Mislio sam kako sam slučajno rođen
Jer mi ljubav nikad nije bila prijatelj
Nisam praznovjeran ne vjerujem u sudbu
Ili u to što je zapisano u zvijezdama danas
Ali kad pogledam u tvoje oči
Osjećam potrebu promijeniti svijet
Jer nikad nije bilo tako nestvarno
To je nešto posebno za mene

Ponekad i muškarac treba zagrljaj
Nekog za razgovor i toplo srce
Da ga nasmijava i osjeća
I podigne kad pada
Ti si sve što želim
Dio mog života si popunilo
Ti si razlog za vjeru
Za snagu života i snagu ljubavi

Nekad dobro vidim
Kad su stvari suđene mi
Jer si bolji od svih
I kad mi je teško
Slijedim svoje srce
I znam da si tu

Vjerujem u sudbinu
U tebe i mene
Suđeno nam je biti zajedno
Vjerujem u sudbinu
Uvijek si ti dio mene

24.07.2007. u 07:03 • 5 KomentaraPrint#

petak, 20.07.2007.

Ovu pjesmu sam dobio, od moga tadašnjeg dečka Marc-a Cecil-a Andrews-a, dana 20.07.1997. kada sam otišao iz Splita raditi na DR-RPD. Dobio sam je kada sam prekinuo s njime na kratko, jer smo mislili kako se više nećemo sresti. No eto veza je potrajala do 31. 12. 1998. Taj moj dečko, bio je američki vojnik u sastavu UNPROFOR-a (da ne nabrajeam sva imena te misije koja su se promijenila od zime 1992. do 1997.) i ne samo što je bio jako dobar čovjek, već i jako dobar pjesnik. Nakon, što je poginuo u Iraku u ljeto 2005. godine, njegova majka gospođa Meredith Cyntia Andrews, poslala je tekst ove pjesme Hal Sparksu, koji je promijenio dio pjesme i napravio veliki rock hit. (Svi oni koji znate tko je Hal Sparks ne treba vam ništa objašnjavati, a za vas koji ne znate - Hal Sparks je igrao lik Michaela Nowotny-ja u seriji Queer as folks). Pjesma se u originalu zove "He waits", no u verziji HAL SPARKS-a se zove "She waits".

Told him all I'll ever want and all I'll ever need
Is just enough to make me leave
I can't tell when the magic fades and there's nothing up my sleeve
But it's hard to know I believe, oh

He waits
And I pretend that I'm not coming back
He waits
For me to find my way back home again
He waits
I never thought he would
He waits

Tell him that I've been in love but I've never had a friend
I'm always starting at the end
Better that I leave this place than break apart a home
How much can I hurt if I'm on my own

He waits
And I pretend that I'm not coming back
He waits
For me to find my way back home again
He waits
I never thought he would
He waits

He waits
And I pretend that I'm not coming back
He waits
For me to find my way back home again
He waits
I never thought he would
He waits...

...for good

20.07.2007. u 23:05 • 10 KomentaraPrint#

četvrtak, 19.07.2007.

OČI BOJE JUPITERA - 16.06.2001.

Ponekad dođe trenutak
u kojem poželim
da se sve završi
Ponekad su zvijezde
poredane po
nekakvom redu
I daju mi znak
svojim odsjajem
na mome licu

Prijatelji se vjenčaju
već i djecu imaju
a ja sam sam
Je li to zbog
proklete sudbine
ili zbog mene
Ne mogu se prestati
pitati što java je
a što san

Jer u ovoj tami
nema svjetla za mene
I pitam se hoću li ikada naći
nekoga za mene
Hoću li ikada naći
oči boje Jupitera

19.07.2007. u 11:14 • 8 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 16.07.2007.

U ČAST MIi MARTINI

Prije točno 12 godina, 2 mjeseca i 4 dana u 00:25 minuta u svome domu u Rimu, največa zvijezda talijanaske glazbene estrade Mia Martini (pravim imenom Domenica Berte), sestra slavne Loredane Berte, počinila je samoubojstvo.

Nakon niza psihičkih poteškoća od kojih je patila, te od kojih se liječila u raznim psihijatrijskim ustanovama, odlučila se na potez koji baš i nije najglamurozniji. Popila je šaku antidepresiva pomiješanih s jakim tabletama za spavanje i enormnim količinama alkohola. Kada je osjetila kako taj smrtonosni koktel ne djeluje onako kako je mislila, uzela je pištolj marke Beretta, 9 mm, i pucala si je u srce. Umrla je na licu mjesta.

Ovdje donosim tekst njenog zadnjeg vlikoh hita s kojim je pobijedila na Sanremu 1992., te s istom pjesmom osvojila 4. mjesto na EuroSongu u Malmö-u, Švedska, koji se održao iste godine.

Un giorno i vecchi amori
S'incontrano nei bar
Bugiardi ma sinceri a dirsi come va
Magari fuori piove e allora stanno li
Pensando chissŕ dove
Chissŕ perché fini
Un giorno i vecchi amori si dicono l'etŕ
Dolcissimi rancori de altre veritŕ
Chi siamo noi sperduti qui
Cosi diversi dagli eroi del nostro film
Con l'ironia e un po' di guai
I questa immensa rapsodia
Dei nostri ormai
Ma un giorno i vecchi amori si chiedono di piů
I sogni e i desideri di un'altra gioventů
E lasciano famiglie tradiscono gli amici
Non vogliono consigli per essere felici
E quando i vecchi amori si lasciano nei bar
Diventano canzoni di tanto tempo fa
Chi siamo noi seduti qua
Ad ascoltare questa vita che non va
Chi siamo noi un pudati via
In questa immensa e disperata rapsodia
Oh... chi siamo noi pudati via
In questa immensa e disperata rapsodia


Pet godina poslije hita "Rapsodia", njena sestra, Loredana Berte izdaje veliki hit pod nazivom "Luna" koji je potpisala (kao autorica teksta, glazbe i aranžmana), te produkcijski obradila sama Loredana. U pjesmi Loredana indirektno svoju sestru, s kojom je bila jako povezana naziva Luna - mjesec. U biti pročitajte pjesmu sve ćete sami shvatiti.

E vaffanculo luna
Occhiali neri luna
da quella fregatura
da quella notte senza fortuna.
Da quanto tempo luna
č come stare fuori
chissŕ che fine ha fatto lei?
E quel bastardo che vorrei...
Da quanto tempo luna
ho perso la misura
ho seppellito
pure il cuore.
E che fine ho fatto anch'io?
Mi sono detta:"Addio, addio"
E come si sta male
a stare cosě soli
in queste notti brave
di maledetti suoni.
Che fine ha fatto lei?
Che cosa abbiamo fatto noi?
Da quanto tempo luna
non c'č piů l'infinito
č stato giŕ spartito in privato...luna
E che fine ha fatto Dio?
Che ci abbia detto:"Addio, addio"
E come si sta male
a stare cosě soli,
e navigare a vuoto
in mille direzioni.
E come si sta male
a ridere da soli
in queste notti luna
in cerca di altri voli.
E che fine ha fatto
che fine ha fatto Dio?
Che fine!

16.07.2007. u 00:25 • 10 KomentaraPrint#

subota, 14.07.2007.

DJEČAČE

Dječače, pogledaj, boli me
Način na koji tvoje oči odgovor traže
Zar ne vidiš što se krije u tvojoj duši
Zar ne vidiš kako postajemo umorni od svega

Dječače, dođi sjedi pored mene
Toliko je toga što to moram reći
Ostani slobodan kao vjetar nad morem
Jer će ti sudbina sama donijeti suze

Dječeče, vidim tvoj me pogled izabrao
To je odgovor kojeg tražiš
I vidiš kako nisam za tebe
Iako mi je žao tvojih suza

Nasmiji se, dječače
živi za danas i pusti neka prošlost prođe
Živi dan za danom, pa ćeš biti sretniji
Pa će tuga i sutrašnjica
Biti skrojena za dvoje
Za tebe i onoga koji ćete naučiti živjeti

Pjevaj Dječače
Jer ovaj trenutak nije za vječnost
Pokušaj dotaknuti zvijezde
Uspjet ćeš siguran sam u to
Ali bit će tuge i radosti
S onim koji te voli
Poslušaj me i
vidjet ćeš kako sunce obasjava i tebe

14.07.2007. u 15:10 • 8 KomentaraPrint#

petak, 13.07.2007.

MUTNE ZIMSKE SJENE - 01.01.1999.

Zima je i pada snijeg
Pogledaj što mi se dogodilo
Dok tražim okolo
Tračak mogučnosti
Ne znam gdje sam

Slušam crkvena zvona
U centru grada
Sva su kao jedna
Kao da znaju
Kako otišao si ti

Ali sačuvati ću nadu
Iako neće biti lako
Pa ako ne budem više imao snage
Pravit ću se
kako će sve biti u redu

Gledam gore
Nebo je boje čaja
I magla je oko mene
Tu su samo mutne zimske sjene
Ipak će
Trava niknuti
I nestati će
Mutne zimske sjene

Proljeće je iduće na redu
A s njime i sunce će doći
Možda ćeš me se tada sjetiti

Gledam gore
Nebo je boje čaja
I magla je oko mene
Tu su samo mutne zimske sjene
Gledam gore
Nebo je puno vatrometa
Dok snijeg pada po meni
Kao mutne zimske sjene


13.07.2007. u 11:26 • 4 KomentaraPrint#

srijeda, 11.07.2007.

VIĐEN SI

Viđen si danas kako prolaziš ulicom Domovinskog rata sa dvije princeze.
Jedna je sjedila u dječijim kolicima i smješkala se dok joj je svijetla kovrđava kosica vijorila na vjetru, a druga je na sve načine pokušavala dokazati kako je pametnija i od same sebe. Ti si gurao kolica kod si umorno hodao vukući noge jednu za drugom.
Ja sam stajao, u svojoj uniformi pored Reiffeisen Banke i promatrao taj događaj sa smješkom. Pokušavao sam te dozvati, ali eto gust promet blokirao je moj glas prema tebi. Tada sam se sjetio mobitela. I zvao te, ali nisi se odazvao.

Usput karirane bermude ti ne stoje. Ha ha ha ha ha ha

11.07.2007. u 22:36 • 7 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 09.07.2007.

ZASTANI I NAĆI ĆEŠ ME - 19.12.2000.

Ako osjetiš kako ne možeš dalje
Jer je sva tvoja nada nestala
I tvoj život je pun zbunjenosti
A sreća je samo iluzija
Pa se tvoj svijet okreće na glavu
Zastani, samo zastani

Ja ti ne mogu reći kojim putem krenuti
Jer još si bez ljubavi i još si sam
Pa kroz suze gledaš okolo
Ali nigdje ne možeš naći mir koji ti treba
Ja znam kako razmišljaš
Kako si sam i kako nema ljubavi za tebe
Ipak zastani, zastani zbog sebe

Ako zastaneš naći ćeš me
Naći ćeš me ako smiriš misli
Naći ćeš me ako pogledaš bez suza u daljinu
Naći ćeš me ako se odmoriš
Bez obzira kako teško ti bilo

Ako zastaneš sjetit ćeš se
Kako smo se sreli
Na pješčanoj plaži onoga ljeta
Kada si bio sretan
Sa zalaskom sunca
U zagrljaju onog kojeg si volio

I sada kada si usamljen i kada odustaješ
Jer ono što si davao nije ti se vratilo
Pa stoga osjećaš kako svijet postaje hladan
I misliš kako si sam na santi ledenoj
I kako trebaš slamku spasa
I kako trebaš bar malo ljubavi

Zastani i naći ćeš me
Ja ću ti dati ljubav koju želiš
BIt ću uz tebe kada me zatrebaš
Zastani i naći ćeš me
Pokušat ću ti vratiti osmijeh
I izbrisati suze


09.07.2007. u 19:51 • 10 KomentaraPrint#

subota, 07.07.2007.

S.O.S. - 20.sijećnja.2006.

Osjećam kako me svijet otpuhuje
Ipak osjećam tvoj miris
Ali ne mogu te čuti
No ipak tu su u mojoj ruci
Beznačajne riječi
I neizvršene zapovijedi

Vrijeme je moj neprijatelj
I njegova hladnoća raste
Sa svakim trenutkom
To još nisam vidio
Toliko mnogo patnje
Toliko uzaludnog bijesa

I sada se nema što spasiti
I stari spasioci već su otišli
I ne vjerujem kako
Stvari koje sam radio
Bi mogle vratiti ljubav
Jer suze će ostati

Pa podižem ruke s tla
Jer osjećam, zbilja osjećam
Kako me svijet otpuhuje
I jedino što znam jest
Kako zbilja trebam spas

07.07.2007. u 21:07 • 10 KomentaraPrint#

petak, 06.07.2007.

SVE ŠTO RADIM

Sve što radim ja
Sjeća me na te
Znam li
Koliko si nepošten bila
Ne mogu te izbrisati iz glave
Zar sam samo potrošna roba
A mogao si i otići
Prije nego si me slomio

Bili smo savršen par
Nešto za što bih umro
Nikad nije bilo drugog
Ali lagao si
Jer nježnost koju sam ti davao
Tebi nije značila ništa
I ostavio si me
Zbog dvije minute u tami

Sada želim vratiti vrijeme
Možda uspijem nešto naći
Možda krenem stazom izlječenja
I početi ponovo
Je li ti on ono pravo
Ili samo potrošna roba
U stvari
Ne želim znati
Jer još rušiš sve što sam stvorio

06.07.2007. u 06:12 • 12 KomentaraPrint#

četvrtak, 05.07.2007.

U SVOJIM OČIMA

Ne pokazujem emocije
Osjećaja sam zaključanih u sebi
Napravio sam otok za sebe
Kako bih se sakrio od vlastitoga srca
Sazidao sam zid oko sebe
Bojeći se slobode
Ali slučajno se otvoriše vrata
Koja prije nisam vidio

U svojim očima
Vidio sam svjetlo
Koje me vodi kući
Božanstveno je osjetiti toplinu
I ljubav
Moje srce je sada na mjestu

Ljubav bi trebala sagraditi mostove
Između srca mog i njegovog
Kako bih bio siguran ovdje na mome otoku
Kako ne bih bio na rubu samoće
Iako sazidao sam zidove oko sebe
Kako bih se zaštitio od boli
Ali toplina doma me omekšala
Pa više ne trebam igrati na sigurno

U svojim očima
sada vidim budućnost
Obećavam uvijek ću se smijati
Ovaj muškarac opet je dijete
Kakvo nikada nisam bio

No, kako ću znati da siguran ću biti
Jer više ne smijem propasti
Taj put bi bio i zadnji
Jer nemam snage za ponovno se ustati

Ako opet propadnem
Hoću li opet vidjeti svjetlo
Hoću li se opet smijati
Hoću li opet biti dijete
U svojim očima

05.07.2007. u 00:02 • 15 KomentaraPrint#

srijeda, 04.07.2007.

JUTRO POSLIJE NOĆNE SMJENE

evo me iz noćne - ne nisam horny, preumoram sam kako bih bio uspaljen. samo sam mazan i željan zagrljaja i dodira snažne muške ruke na mome uspavanom tijelu, željan mekog ramena koji bi bio moj jastuk dok me ON grli i stiska moje tijelo uz svoje i na taj način mi pokazivajući koliko me voli.

04.07.2007. u 06:19 • 18 KomentaraPrint#

utorak, 03.07.2007.

KAT IZNAD MENE

Stalno sam vrludao
Tražeći zaljubljeno
Samo afere, ništa ozbiljno
I to me ojačalo
Pa dobijem viziju ljubavi moje
Da je nađem putovah daleko
Prošao sam svijet i sedam mora
Ali što se dogodilo

Kad došao doma sam
Susjedu novu vidio sam
Oči zalijepiše se odmah
I znao sam da je to to
Dobio sam viziju ljubavi svoje
Ne trebam putovati u krajeve daleke
Ne trebam proplivati mora sedam
Je ovo mi se dogodilo

Cijelim svijetom tražio sam
Nekog tko bi volio me
Cijeli svijet je kao san
I napokon sam našao te
Na katu iznad mene

03.07.2007. u 09:20 • 4 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 02.07.2007.

JEČE, JAČE

Ako znaš note dvije
Možeš pjevat skoro sve
Tako mi majka kaže
Iz kruga u krug ideš ti
Da si loš znat će svi
Tako mi stari maže

U ljubavi je dobro sve
Ako slušaš svoje sne
Tako mi majka kaže
Sve što sada radiš ti
Vrati se u starosti
Tako mi stari maže

Oče nije sve baš zlo
ako nisam doma ja
nije svijet sta
Mama me je naučila to
budi sine samo svoj
ničeg se ne boj

Zato ne mogu pomoć si ja
Jer volim jače i jače
Najjače što znam
Poljupci sa neba na dar
Sve su slađi i slađi
Kao da su san

Neki kažu da ljubavi nema
A oluja se sprema
Kad se sjetim
Što mi majka kaže
Što mi otac maže
Tad ti zagrliš me
I shvatim što smo mi
Taj osjećaj moj
Objasni mi ti
Jer moja ljubav još sja
I više neću kriti je ja

02.07.2007. u 18:16 • 7 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (15)
Lipanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

neka mi ne svane, nek' me nema, nek' me ne bude, neka me bez tebe ne probude...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

NEKE DRUGE STVARI

J'ai volé la vie - Natalie Paque - 1989
j'pourrais pas vous dire mon âge
J'saurais pas écrire mon nom
J'ai grandi ortie sauvage
sur des écorces de goudron
J'sais pas d'oů viennent les images
qui sont collées ŕ mes yeux
Ni d'oů monte cette rage
de chanter ce que je veux

J'ai volé la vie
Oui, je l'avoue
Je n'sais plus ŕ qui ni oů
Je m'suis enfuie en faisant,
un pied de nez au néant
J'ai volé la vie
Sans un regret
Ŕ deux ombres qui passaient
Mais mon rayon de soleil,
je l'ai gardé

J'sais pas ŕ quoi je ressemble
J'sais pas vers qui je m'en vais
Mais de mes châteaux de cendres,
je sens que le feu renaît
Je sens que mes yeux s'éclairent,
que quelqu'un m'envoie du jour
Que j'arrive ŕ la frontičre
qui me sépare de l'amour


Zaboravi - (Dalmatinski) Magazin - 1982
U krilu ljeta
Čekali smo zore
Na vrelom žalu
Šumilo nam more
A sad za jedra
Vjetra više nema
Lađe sve svoje
Ostavi nek' idu
U smiraj dana
Sjedimo na hridi
I pitamo more
Što se s nama zbilo
Na kraju puta
Ne vidimo cilja
K'o brod bez luke
Nakon dugih milja

Sve naše tajne
Poljupci i želje
Negdje su tiho
Ostali za nama
Uzalud sretnu
Ljubav mi smo snili
Jer više nismo
Što smo nekad bili

Zaboravi
Ljubavi moja
Zaboravi
Šetnje kraj mora
Zaboravi
Te dane sreće
Ljubav je prestala
Vratit se neće