..like a rose on the grave of love..

nedjelja, 23.07.2006.

.. miris sjecanja.. u meni..


Image Hosted by ImageShack.us

Kao da netko razvlaci covjekovo tijelo. Oni detalji, sitni dijelovi, vec su nestali u vrtlogu prasine koja je nastala. Nema vise cjeline..
Mislim da sam cula i zvijeri. Razgovarala sam sa njima. Ogladnjele su. Mozda ni nisu one krive.. Mozda je to samo nadnaravna potreba za rusenjem sveg onog sto tezi savrsenstvu.
Cini mi se da covjek vise ne vidi, vise ni ne cuje a niti moze hodati. Cini mi se da to vise nije covjek.. Samo jos jedna u nizu nakaza koja ocajnicki ruje ispod zemlje ne bi li pronasla nedostajale dijelove svoga tijela. Da li je uopce ista na svijetu skriveno ili smo mi jednostavno slijepi?

Image Hosted by ImageShack.us

Nesto je krivo.. nesto je daleko.. nesto nedostaje.. netko..
Mjesec je promijenio svoje odrediste. Sakrio se iza magle i ceka.. Pas je prestao da laje i sve je nekako utihnulo.. Jedino je jos ona konstantna buka u glavi ostala poput vjernog druga. No i ona se polako stisava i ceka..
Kao da odjednom sve i svi cekaju nekog da se vrati i pokrene natrag stali sat..

- 22:38 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.