..like a rose on the grave of love..

petak, 03.02.2006.

...like a rose on the grave of love...



Believe in nothing hard to see
Believe in everything this world is free
Listen to your heart never forget
Tales of yore trust them yet



Image Hosted by ImageShack.us

Ne…ovo je okrutno od vas…stavljate sol na jos preveliku ranu…ne vidite li da kopate po sjecanjima koja jos uvijek bole…hajde…prestanite…ona su samo moje vlasnistvo, sve sto mi je ostalo…svaki novi pokusaj obiljezen je novim padom…a da jednostavno prestanem…no kako cu onda znati kad je vrijeme da opet krenem…tisuce koraka odvojena od mene…ruka koja me vodila nevidljivim pokretima…cak i onda kad su mislili da je otisla, ja sam znala…jer ja sam osjecala…da je tu…njezin zagrljaj…njezin dodir…njezine rijeci…osjecala sam…koraci su se pretvorili u ocajnicko trcanje…u bijeg u kojem nema mjesta gdje se mozes sakriti…hajde…predaj se….rekla si mi da si otisla, da te vise nema, da je kraj…i povjerovala sam…no opet sam se prevarila… jer tek sada sam shvatila da postoji vjecnost…



Oooh, I don't wanna know your secrets
Oooh, they lie heavy on my head
Oooh, let's break the night with colour
Time for me to move ahead

- 23:22 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.