Red Moon D Watch

nedjelja, 03.06.2007.

diskriminacija

jebemti diskriminaciju. kao prvo svima na znanje: ja sam legalni korisnik viste. platio, kupio, zajedno s racunalom. uzeo home verziju, za po doma, u firmi jos uvijek koristimo onaj starinski windows iks pe. ali ja sam sretan, direktor jos uvijek ima windowse devedesetosam i jako ruzno gleda nas koji bi htjeli nesto novije. i sad imam tu vistu i procitam kako je izdan novi Windows Live Mail Desktop Beta i mozda jos ponesto u nazivu ali sam zaboravio. i odem po download na get.live.com/betas, ali nista za mene. kaze da nemaju nikakvih beta verzija za aplikacije za testiranje na mojem trzistu i da provjerim kasnije. jasno je meni, imaju oni, ali ne daju. ne znam da li je to zato jer imam tu home vistu, ona se ne moze spojiti na domenu, ali to mi nije ni bitno, doma imam samo jedno racunalo. a mozda je to zato jer sam ja iz pripizdine pa oni misle da je hrvatska tu pored kazahstana, pa da nama ne treba ta svemirska tehnologija. a vidim da tamo na softpediji ima za skinuti. ali necu. ja hocu legalno. a oni mene legalno diskriminiraju.

- 20:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #