RANT
verb: to speak or shout in a loud, uncontrolled or angry way, often saying confused or foolish things.
noun: a long, angry and confused speech
Cambridge Advanced Learner's Dictonary

INVECTIVE
noun: criticism that is very forceful, unkind and often rude
Cambridge Advanced Learner's Dictionary

DIATRIBE
(Greek 'rubbing through')
It now has the more or less exclusive meaning of a rather violent attack on a person or work, couched in vitriolic language.
The Penguin dictionary of Literary Terms and Literary Theory, 4th edition, J. A. Cuddon, Penguin books, 1999

rant

28.07.2006., petak

Legendfest

Po svim novinama čitam kako je Istra obogatila svoju ponudu. Što se tiče onoga što meni odlazak na more znači, iskreno: nije me briga. Kad odem na more, želilm si mir, sunčano vrijeme, maestral, hladnjikavo more i što manje turista. I teško mi je pala zamjena južnih dalmatinskih otoka za srednjodalmatinske, a bome u Istru na ljetne praznike teško da bi me divlji konji potjerali.

Ipak, Istra je i za mene posebna. Ona je bila moj training ground: kad sam počela voziti motor, moj je prvi motoristički susret bio u Poreču, a drugi u Puli - prvi puta sam svog Viraga, kojeg sam naučila voziti davno prije auta, izvela na otvorenu cestu prema Istri. Tamo sam se prvi put na motoru izgubila, i zato sada točno znam gdje je Žminj; tamo sam prvi puta ostala na cesti bez benzina, tamo sam prvi put vidjela nekoga kako s motocikla umire.

No, moji su motoristički dani prošlost. Ali Istra mi je ostala. Kako sam ja svoj interes prebacila drugdje, otkrila sam da me Istra prati u korak: pokriva (i to kao regija, najbolje u Hrvatskoj!) i taj moj novi interes: fantastiku. Osim dana Julesa Verna, već tradicionalnog Istrakona i ovogodišnjeg pomaknutog Festivala fantastične književnosti (čija kratica FFK u mojoj glavi gotovo uvijek starta loop brkanja s FKK) ovog je ljeta osvanuo još jedan takav festival - festival narodnih priča, legendi i mitova Istre pod nazivom Legendfest.

Legendfest se održava ovaj vikend, 29.07. i 30.07.2006 u malom srednjovjekovnom (pitam se, is there any other kind of small town in Istria?) gradiću, Pićanu, koji je udaljen tridesetak kilometara od Rapca.

Na službenom siteu ovako najavljuju Legendfest:
"Grad Pićan biti će obučen u stare istarske tkanine, stanovnici u istarskoj nošnji, okus dobrog vina, vizuali glagoljice i istarska melodija. Pićnom bi tako hodali divovi, štrige, gusari, vile, mlečani, carevi i biskupi ....
Svaki prostor, prazna kuća, livada ili trg bili bi ispunjeni malim sadržajima kao: pjesnicima koji recitiraju, pripovjedačima, malim narodnim skečevima i predstavama.
Cilj i svrha festivala je popunjavanje kulturno umjetničke ponude Istre, oživljavanje grada Pićna i tog kraja Istre. Posjetitelji će moći saznati ponešto o Istri, običajima, legendama, pričama i zabaviti se.
Svake godine gost festivala biti će jedna zemlja koja će se predstaviti svojim teatrom i sličnim programima na istu temu. Ove godine je to Italija.
"

Detaljan program možete pogledati ovdje.

A meni ostaje još danas da se odlučim hoću li skočit do Istre ovaj vikend, turistima usprkos.

- 10:38 - rantaj (2) - nosi doma - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ispušni ventil, moj
Jarci, kažu, ujutro mrze sebe, a popodne cijeli svijet. Zmajevi, pak, rigaju vatru. I Jarčica i Zmajica, ponekad se, eto, naljutim. Krene logično, pravo jarčevski, a ubrzo odleti, poput zmaja, bez obzira na eventualnu gravitaciju argumenata koji letenje ni u teoriji ne dopuštaju. I zato sam ovdje: da mogu rantati preko svake mjere kad me pamet napusti, a vatra ispuni.

You have been warned.

rantalica na gmail.com

copyright © 2005. - 2009. by mmp