"Carpe Diem"

utorak, 29.05.2007.

EUROPSKA UNIJA

Svi se pitamo kada ćemo biti primljeni u EU i kako će se život promijeniti. Kako će životni standard porasti ili se spustiti, sve u svemu, da li će nam biti dobro ili gore nego ikada...

E pa, evo vam kratki uvid u što bi se trebalo dogoditi. Počinjemo od proširenja EU 2004. pa na dalje.

2004.- najveće proširenje od osnivanja EU a onda...

2007.- Ulazi Bugarska u EU.

2010.- Ulazi Rumunjska u EU.

2015.- Ulaze Hrvatska, Makedonija, Bosna i Hercegovina, Turska, Albanija, Kosovo, Srbija i Crna Gora u EU.

2017.- Zapošljava se prvi naš čovjek u administraciji EU.

2018.- Prvi naš čovjek u administraciji EU zapošljava cijelu svoju, ženinu, kumovu rodbinu kao i članove obitelji najbližih susjeda te neke ljude iz svog zavičaja.

2019.- Naši već čine 10% administracije.

2022.- Udio naših u administraciji je 60%. Europska administracija povećava plaće tri puta, uvodi klizno radno vrijeme i južnoslavenske kao službene jezike.

2024.- Zbog stresa 90% članova europske adminstracije je na bolovanju. Najviše bolovanja bilježi se u periodu od 15. 6. do 15. 10. i od 15. 12. do 15. 1. Bolesnici su viđeni po Meditaranu, na Baliju i Alpama, gdje se o trošku EU liječe od stresa. Zakonom se uređuje da EU snosi najveći dio troškova liječenja. Do njihovog povrata na posao zapošljavaju se novi radnici "na neodređeno" vrijeme.

2025.- Broj zaposlenih Balkanaca u EU adminstraciji je 90%. Makedonci na referendumu ponovno odbacuju euro.

2026.- Dolazi do rezanja troškova i otpuštaju se čistačice, kuhari, vozači. Sve do jednog, belgijski državljani. Udio Balkanaca u EU adminstraciji doseže 99,3%.

2027.- Hrvatska dobiva nove kredite EU meču kojima i onaj za uzgoj dudovog svilca i ćubastog gnjurca. Hrvatsko predsjedništvo okončava šestomjesečni mandat. Crna Gora uspješno okončava proces privatizacije.

2028.- Njemačka u veljači iz protesta istupa iz EU. Mjesec dana kasnije to čine Francuska i Finska, a do kraja godine, za vrijeme albanskog predsjedanja, i Velika Britanija, Belgija, Danska, Švedska, Nizozemska, Luksemburg, Italija, Španjolska, Portugal, Austrija, Češka, Litva, Letonija, Estonija, Grčka i Slovenija.

2028.- Sve države koje su istupile uvode vize prema državama EU.


Sve u svemu, dugoročno gledano, biti će nam isto kao i danas, ali ćemo barem uživati do 2028. ;)

ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 16:25 - Komentari (13) - Isprintaj - #

utorak, 22.05.2007.

Muška pravila:

Stalno slušamo “Pravila" ponašanja od žena. E, sada mi muški donosimo svoja pravila!

Ovo su naša pravila:

Obrati pažnju... Sva su pod brojem “1“ po važnosti NAMJERNO!


1.Ženske grudi postoje da bi se u njih buljilo. Nemojte to pobogu pokušavati promijeniti

1.Naučite pravila korištenja WC školjke. Ta odrasle ste osobe. Ako je daska dole, dignite ju gore. Za korištenje iste, nama je potrebno da bude gore, a vama da bude dole. Mi vama nikada ne prigovaramo kada dasku ostavite dole,ne?

1.Subota=Sport i Sportska kladionica. Promjeniti to je kao da želite promjeniti zakone po kojima postoje plima i oseka.

1.Shopping NIJE sport. I ne, mi nikada nećemo misliti drugačije.

1.Plakanje i cmizdrenje je isto što i ucjena.

1.Kada nešto trebate, pitajte. Da to malo pojasnimo:
Mi ne razumijemo vaše diskretne znakove!
Mi ne razumijemo kada okolišate!
Mi ne razumijemo kad nam nešto pokušavate reći!
JEDNOSTAVNO TO RECITE

1.‘DA’ i ‘NE’ su sasvim normalni i uobičajeni odgovori na pitanja koja postavljate

1.Nemojte nas mučiti svojim problemima, osim ako stvarno želite da ih riješimo. Jer mi to radimo, rješavamo probleme. Za sažaljenje imate svoje prijateljice

1.Glavobolja koja traje 3 mjeseca je veliki problem. Odite posjetiti liječnika

1.Sve što je muškarac rekao prije 6 mjeseci više ne vrijedi. Zapravo, svi naši komentari postaju nevažeči nakon 7 dana

1.Ako ste si umislile da ste predebele, možda stvarno i jeste!. Nemojte nas to onda pitati

1.Ako nešto što smo mi rekli može biti interpretirano na dva načina, a jedan od tih vas čini ljutima ili povrijeđenima, znajte da smo mi zapravo mislili ono drugo

1.Možete nas zamoliti da vam u nečemu pomognemo ili možete nam reći kako hoćete da vam pomognemo
NE jedno i drugo zajedno
Ako već znate kako je nešto najbolje napraviti, onda to same i napravite

1.Dok gledamo telku, recite sve što želite, ali isključivo za vrijeme reklama

1.Kristofor Kolumbo nije trebao smjernice za vrijeme vožnje, pa ne trebamo ni mi

1.SVI muški vide samo 16 boja, kao Windows defoltni setinzi.
Breskva, na primjer, je voćka, a ne boja.
Nemamo pojma što je boja alkantre.

1.Ako nešto svrbi, biti će počešano. Mi to jednostavno tako radimo.

1.Kada vas pitamo što se desilo i vi kažete “ništa”, mi ćemo se ponašati kao da je sve u redu. Znamo da lažete, ali ‘ko će se sada boriti za istinu...

1.Kada pitate pitanje na koje mislite da nećete dobiti odgovor, dobiti ćete odgovor koji niste očekivale

1.Kada idemo negdje van, nama je uredu sve što obučete na sebe, stvarno

1.Nemojte nas ispitivati o čemu razmišljamo, osim ako niste spremne pričati o:
-Seksu,
-Sportu, ili
-Autima

1.Imate dovoljno obleke

1.Imate i previše cipela

1.Glede linije, ja sam dobro uobličen. Okruglo je oblik.

1.Amen!


ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 11:37 - Komentari (35) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.05.2007.

Najbolji prijatelj

Uvijek je lijepo sjetiti se najboljih prijatelja i reći nešto lijepo o njima. Ovo je jedna od tih priča.

Uvijek je uz mene. Pruža mi olakšanja u životu i uvijek mi je oslonac kada je teško. Nikada se ne žali kada sav teret prebacim na nju. Nosi moja leđa i uvijek je tu za mene. Nije pre zadovoljna kada joj kažem "Ne seri!", ali kao najbolji prijatelji uvijek pređemo preko toga. Na sebi uzgaja dlake koje će mi vjerojatno jednoga dana trebati na glavi, s obzirom da ih tamo imam sve manje. Uvijek je volim obradovati papirom sa mirisom livade, kako bi joj život bio lijepši. Ja mislim da nitko na svijetu ne voli svoga prijatelja kako ja volim nju. Iako često prolazimo kroz teška vremena, nikada se ne razdvajamo i uvjek smo ovdije jedno za drugo. Kada mi kao iz inata zasmrdi auto ili sobu, uvijek sam tolerantan na njene ispade, ipak to nije ništa strašno. Sve se riješi manjim proozračivanjem. Vodim je sa sobom, kamo god da krenem. Mnoge se djevojke pale baš a nju i često je pipkaju, ali ni meni ni njoj to ne smeta. Ipak smo stvoreni jedno za drugo i nema te sile koja će nas ikada razdvojiti.

Sada jedna pjesmica posvećena upravo mojoj prijateljici i prijateljstvu općenito:

"Prijatelji"

Prijatelj je onaj na koga se ujvek mozes osloniti.
Prijatelj je onaj koji te voli iako smrdiš na kanalizaciju.
Prijatelj je onaj koji te voli iako si ružan kao gubava vještica.
Prijatelj je onaj koji počisti za tobom kad povraćas pijan.
Prijatelj je onaj koji ostane uz tebe iako mu se stalno žalis na svoj glup i dosadan zivot.
Prijatelj je onaj koji se pretvara da te voli, iako u stvari misli da bi najbolje bilo da te siluju ludi orangutani, a zatim da te on lično baci krvoločnim psima.
Prijatelj je onaj ko cisti tvoju WC školjku, usisava tvoju dnevnu sobu i plaća tvoje račune.
Prijatelj si upravo ti, guzice moja.

Guzice moja, ja te volim!

ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 08:59 - Komentari (11) - Isprintaj - #

petak, 11.05.2007.

Akcija CroBlogeri

Dragi blogeri i čitatelji

Uskoro će biti godina dana kako su osnovani croBLOGeri.com - hrvatska bloger zajednica.
Stranica je pokrenuta s osnovnim ciljem da ujedini korisnike svih hrvatskih blog servisa , i da kroz razmjenu informacija i iskustava zajedno usavršimo kako sadržaj, tako i promidžbu naših blogova.

Ukoliko ste skeptični u vezi ovoga svega , dovoljna vam je informacija da stranica već broji oko 1500 članova , od kojih su mnogi baš preko croBLOGera po prvi puta dobili priliku da se i njihov post pojavi na stranici i privuće im na stotine novih čitatelja. (dnevni prosjek posjeta: 2443.07)
Jedini uvjet vam je da na svoj blog postavite mali banner preko kojega vam vaši čitatelji glasaju za blog , i na taj način se kvalificirate za top 1 blog mjeseca.


Site se sadrži od dva dijela:

Prvi dio čini glavna stranica - blog direktorij , novosti , lista top 20 blogova , skripte , predlošci i ostalo... Ovo je dio preko kojega najčešće dolaze novi čitatelji , posebno sa liste top 20 blogova i blog direktorija koji je , radi lakše preglednosti , podijeljen na kategorije.

Drugi dio je forum - ovo je mjesto gdje možete dobiti gotovo trenutnu pomoć u vezi bilo koje teme vezane za blog i blogere. U prosjeku je 35 blogera online dnevno , pa je velika šansa da će barem netko znati riješiti taj problem.
Na forumu se organiziraju razna natjecanja. Kako za naj blog dizajn ili post, tako i za npr. najbolju fotografiju , najbolji sig , miss i mister foruma...
Pošto se nakon kratke stanke forum ponovno počeo okupljati , upravo Vas na ovo mjesto pozivamo , ako ništa drugo , da opišete i predstavite sebe i svoj blog.
Kritike i sugestije su zagarantirane.


Nakon svega , vjerujem da će i vama ova stranica opravdati svoju svrhu , i biti vjerna pomoć u napretku vašeg bloga.
Dođite i registrirajte se , nećete ništa izgubiti wink

croBLOGeri team

Razlozi zašto biste se trebali učlaniti:

Osnovni razlozi:

1. Ima nas jako malo, tako da je atmosfera jako prijateljska.
2. Ako trebate pomoć, uvijek možete naći nekoga tko će vam pomoći.
3. Ako vam se pišu gluposti, ne morate trošiti svoj blog na to, nego to napravite ovdije.
4. Besplatno promovirate svoj blog
5. Ako se ne pridružite, najverojatnije nas zatvaraju...


Ostali razlozi:

1. Znanstveno je dokazano da forum croblogeri.com jača potenciju
2. cure i dečki se pale na korisnike našeg foruma
3. Forum croblogeri.com liječi sve poznate ljudske bolesti uključjući dvije mačje i upalu plivaćeg mjehura kod ribica
4. Ako se ne učlanite, imati ćete sedam godina nesreće, a nakon što ta nesreća istekne, otet će vas pijani orangutani i dati bradavičastoj svinji da vas izjebe u šupak.
5. Ako se ne učlanite, onda ste većća budala od slijedećeg čitatelja koji će se registrirati kod nas.
6. Naši članovi ševe dan i noć, o čemu može posvjedočiti kategorija erotika i sex u kojoj se uglavnom priča o nejebici
7. Samo članovi našeg foruma imaju visok društveni status, imajte ga onda i vi.
8. Učlanjenjem na naš forum, sudjelujete u akciji "Dajmo im da pišu pizdarije kada nisu za drugo!" koja se bori protiv ukidanja foruma koji uveseljava mnoge maloumnike, uključujući mene.
9. U slučaju da zanemarite ove obavijesti, u slijedećem mailu očekujte trojanca!
10. Imate 30 sekundi za odaziv, u suprotnom će se pokrenuti naredba "format c:"


Nadam se da sam dao dovoljno razloga za članstvo upravo na našem forumu naughty

ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 18:00 - Komentari (19) - Isprintaj - #

utorak, 08.05.2007.

Igre naše mladosti

Prije nekoliko tjedana, rekao sam: "Ja sam jako sretna osoba, jer su napokon legalizirali download igrica moje mladosti." , tako da sam danas odlučio pisati upravo o njima.
Možda ćete me sada smatrati malo nastranim, poremećenim, ili zaobilaziti me u širokom krugu, ali ja sam oduvijek bio lud za pucačinama! Jednostavno, takve su me igre nenormalno privlačile, a i dan danas ih najradje igram. Nema boljega od tiga da nekme propucate glavu, kuhinjskim nožem napravite njegovu obdukciju na otvorenome, bez svijetla, strpate mu bombu u hlače ili mu zabijete granatu u guzicu, a pri tome da hodate u krvi do koljena... Mislim da nema lijepše stvari od te... Međutim, takve su stvari moguće jedino igrama novijeg datuma, pod tim novijeg datuma podrazumijevam sve igre od 2000 na dalje, počevši sa "Soldier of fortunes", gdje ste doslovno mogli sa leševima raditi što vas je volja, ali daas ćemo pričati o malo starijim igrama.

Početi ćemo sa glavnom prekretnicom u svijetu igara. 1992, korporacija ID-softwere izdala je pvu igru u kojoj se krećete u realnom vremenu i 3D prostoru. Naravno, riječ je o igri Wolfenstein 3D.
U igri, za vrijeme drugog svijetskog rata, preuzimate ulogu Američkog špijuna B.J. Blazkowicza (Jebo te ja... pravi amer...), te vas šalju na najsmrtonosiji zadatak ikada zadan: «Izbavite se iz zatvora Wolfenstein, pronađite fašističke laboratorije, spriječiti eksperimente te pri tome ubiti sve Hitlerove časnike, i njega samog.», sve se to odvija kroz 6 epizoda, 6 prilično teških neprijatelja, 54 levela i dane i dane zabave.
Grafika je toliko u kurcu, da ako imate monitor veći od 14''-15'', računajte da će vas nakon nekoliko sati početi peći oči i možda boljeti glava... (šta da kažem, ja ga inače igram na 19'' flatt screenu... šta se tek meni onda dodađa!?). Unatoč svemu, moramo biti svijesni da se radi o igri doslovce iz prošlog stoljeća, preciznije, staroj 15 godina, a u to je vrijeme ta igra bila rvolucionarna stvar. Bila je prva svoje vrste, te prva igra koja je imala toliko tekstura, koje su se ujedno mogle vrtjeti dovoljno brzo da igra ne bi zastajkivala.

Screenshots:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


sada smo već odrasli i nakon 1992, 1993, ponovno ID izdaje novu igru koja je za još jedan stupanj poboljšana. sada govorimo o legendarnom DOOM-u Sada se 3D prostor doslovni još prostire i u visinu, što u Wolfu nije bio slučaj. Priča kaže da je na mjesečevoj bazi probijena karantena, te da su se ljudi počeli preobražavati, jedini preživjeli ste vi. U Doomu se probijate kroz more paklenih stvorova i demona kroz 3 epizode igre: Knee deep in death, The shores of hell i Inferno. (U prijevodu: Do koljena u smrti, Obale pakla i Pakao, (više maje...).) i moram priznati da je svakko od ovh imena dano sa razlogom... doslovno su takve...

Screenshots:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


1994, po treći puta, ID-Softwere izdaje nastavak DOOM-a, DOOM 2. Za razliku od prošlog nastavka, rezolucija je poboljšana (sa 320x200 na 640x400 pxl.) i uvedeno je novo oružje. Dobra stara dvocjevka. Sve u svemu, već zvuči bolje!? E pa, mogli bi se i prevariti...Doom 2 je izgubio težinu. Puno sam lakše završio Doom 2 nego originalni Doom... Istina je da sam Doom 2 igrao puno više puta i prešao dovoljno puta da već znam 50% tajni i 70% poožaja neprijatelja, ali bez obzira na sve, igra je bila i ostala legenda!

Screenshots:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Već ste sigurno pomislili da sam gotov... E pa NISAM!
Još imam jednu nezaobilaznu igru za predstaviti. Bila je to prva iga sa toliko krvi i eksplicitnih scena da je uvedena i roditeljska zaštita, koju je bilo moguće i šifrirati kako bi tatice mogli gledati sise, a djeca ne.
Naravno, riječ je o legendarnom «Đuki Nuklearcu» ili ti Duke Nukem!
3D Realms izdao je tu igru, ako se ne varam 1994 ili 1995, a 1996 je izašla «Atomic» verzija sa još jednom dodatnom epizodom, uz to je i prva igra (nisam siguran jeli Rott izašao prije njega...) koja je uvela «poglede», te mogućnost igranja u trećem licu.
Vi ste u ulozi jednog jako napaljenog i živčanog čovjeka koji je obučen da bude stroj za ubijanje i morate osloboditi zemlju od najezde vanzemaljaca koji su došli na zemlju kako bi nam oteli sve žene i koristili ih za razmnožavanje. Naravno, kada je Đuki iz guzice u glavu došlo da neće više imati što ševiti, odmah kreće u akciju.
Odmah moram reći, da je to jedina igra koju još nisam u potpunosti završio. Iskreno, dosta je teška, ne dosta, nego po prilično, ali je uz to i jako zabavna. Uz stalne Đukine upade i komentare, uvijek je zabavno neko vanzemaljsko stvorenje raskomadati na osnovne sastavne djelove, uz to, ovo je i prva igra u kojoj se može vidjeti krv na zidu, ako metak probije neprijatelja. Obavezno moram spomenuti i striptizete, kurve, poro filmove i glumice koje ćete moći vidjeti u igri. Čak će vam i pokazati sise, ako to zatražite.
Nekoliko stvari koje kvare igru bi bile: Loša grafika, teško dizanje i spuštanje pogleda i težina igre.
Stvari koje poboljšavaju igru: Krvi kolk'o voliš, humora ne fali, na kraju svake epizode po prvi puta ikada dobivate i animacije i originalnost kompletnog ostvarenja.

Screenshots:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Pitate se što u svemu ovome ima za vas... Pa eto ovdje dolje...
Nešto što bi vas moglo obradovati...

Ovdje su vam download linkovi kompletnih verzija igrica koje sam maločas recenzirao ;)

Wolf3D

Doom

Doom 2

Duke Nukem 3D Atomic

(sve bi igre TREBALE raditi na XP-u bez problema, osim doom1 koji će vrlo vjerojatno biti bez zvuka, dok na W-98, vjerojatno neće raditi uopće. Sve ostale rade bez problema.)

Zadovoljni!? ;)




ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 15:13 - Komentari (18) - Isprintaj - #

petak, 04.05.2007.

"Avione, slomit ću ti krila..."

Ispričavam se radi prerijetkog postanja, ali sam se malo kačio na forumu Cro Blogera, pa eto... :-/



Avion samo što se nije srušio.
U njemu je 5 putnika, a samo 4 padobrana.

Prvi putnik reče:
“Ja sam Ronaldo, najbolji nogometaš na svijetu. Nogometni svijet me treba, ne mogu umrijeti zbog svojih navijača."
Uzme prvi padobran i iskoči iz aviona.

Drugi putnik reče:
“Ja sam supruga bivšeg predsjednika SAD; ja sam senatorica New Yorka i imam velike šanse postati budući predsjednik SAD.“
Uzme padobran i iskoči iz aviona.

Treći putnik reče:
“Ja sam predsjednik SAD. Imam veliku odgovornost za čitavi svijet. Osim toga ja sam najpametniji predsjednik SAD-a u povijesti svoje zemlje i ne mogu svojom smrću odgovornost prebaciti na svoje ljude.“
Uzme treći padobran i iskoči iz aviona.

Četvrti putnik, Sveti otac Papa Ivan Pavao II, reče petom putniku, malom dječaku, školarcu:
“Ja sam star. Preživio sam svoj život kao dobra osoba kakva svečenik i mora biti zbog toga ću posljednji padobran ostaviti tebi; pred tobom je još cijeli život."

Na to će mali dječačić:
“Ne boj se starče...
Ima još padobrana za nas oboje!
Najpametniji američki predsjednik iskočio je s mojom školskom torbom....."


Poanta ove priče….

Svaka država ima predsjednika kakvog i zaslužuje.

Picture1.jpg

Picture2.jpg

Picture3.jpg

Picture4.jpg

ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 19:39 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (11)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (18)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (5)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • SEIZE THE DAY
    (Rakija je zakon!)



    rakijajezakon.blog.hrWeb


    powered by FreeFind

    PRAVILA:
    -burninmadSpam je strogo zabranjen! (sve spamove automatski prijavljujem!)dead
    -zalivenProvokatormia zabranjujem komentiranje na blogu.headbang
    -partyTekstovi su moja autorska dijela! (izuzev tekstova koje sam dobio mailom ili tekstova koji su linkirani na izvor.)thumbup
    -greedyAko želite neke od mojih radova, uvijek me možete kontaktirati ili komentarom ili na mail: rakija18@net.hr. Možemo se dogovoriti i o daljnjoj objavi mojih radova na tuđim stranicama.naughty
    -yesBlog je zaštićen Copyrightom!yes

    MOJ BLOG MOŽETE PODRŽATI:
    Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com



    Myspace Graphics


    _____________________________
    Ako želite da ovdje zablista i vaša reklama, javite se na rakija18@net.hr
    _____________________________

    Counter Stats
    jobs
    jobs Counter

    Posjetitelja On-line