< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sve stvari koje trebate, želite, mislite. Sve što biste mi rado rekli, a komentari su vam glupasti. Sve što vam padne na pamet. Bolja sam s mailovima nego s komentarima. Mnogo, mnogo bolja.

vjetarpratisunce@gmail.com

Ovo su genijalci, ako mene pitate. Svi redom.
windfuckerica
žena s neptuna
XAVI
virtuela
svijet u boci
ZEN u teoriji i praksi
Tajpvrajter
milou
2TREF:)
hybridk
manistra
brother
Zrinka
DMJ
psihosomat
cakumpakum
ipanema
TRENK
zarazna
Athena premudra
Đuro
JEZDI
Trill
RUTVICA
Anspik
gurmanka
pustinjska
staričica baka
ovajonaj i sva njegova lica

ajfekt

Sluša se:
Andrew Bird
POP Depresija
Arcade Fire
!!!
Ella Fitzgerald
Angus & Julia Stone
Rebel Star

Čita se:
Alice Munro
Dario Džamonja
Tom Waits

Google Scholar

Blog mi više nije ružan zaslugom Zrine koja je preuzela stvar u svoje ruke i odignorirala moju posvemašnju tulavost za pitanja HTML-a.

01.10.2009., četvrtak

Sinestetska glazba

Napravio je Svijet u boci sjajan potpis koji je meni bio totalno inspirativan pa ja pišem svoj.

Napisala sam na ovome blogu da imam tu jednu neobičnu sposobnost da glazbu ili zvuk općenito doživljavam kroz okus. Ne pretjerujem, nema ničeg metaforičkog u tome, stvarno glazbu i zvukove čujem kroz okus. Evo, kolegica koja upravo govori pored mene ima glas okusa grožđa. Moj glas mi ima okus čunga-lunga kaugume.
Neka glazba je i obojana, iako je rijetko baš vidim u bojama. Ponekad. Češće je, baš kao i ljude, doživljavam prstima i dodirima.

Bijeli album
Patricia Kaas, Le mot de passe
To je bijela glazba. To je oštar glas od kojeg puca staklo. To je glazba koja ljulja i njiše. To je glazba za koju imaš dojam da ima povijest i prapovijest, onako, da je pradavna.

Plavi album
Charlie Haden & Gonzalo Rubalcalba, Land of the sun
Bilo koji Hadenov bi upao u kategoriju plavila. To mi je album za predvečerje, za sjedenje na balkonu i ćaskanje s prijateljima. Za pivo s nogama na ogradi, za odmaranje očiju na moru, za prebiranje po gitari, za općenito smirivanje dana... prije nego dan ponovno podivlja.

Narančasti album
Bob Dylan & The Band, Before the flood
Narančast je jer su kazete stvarno bile narančaste. Jer je album uz koji imam uspomene koje sam cenzurirala u glavi, za slučaj da jednog dana izmisle strojeve za skupljanje misli...

Zeleni album
Prefab Sprout, Best of - A life of surprises
Jako volim taj Best of i jako volim taj bend, iz čisto sentimentalnih razloga. A osnovni razlog je da me podsjeća - redovito - na nekog čije je prisustvo u mom životu bilo tolliko snažno da neke dijelove sebe ne mogu sagledati bez te osobe. I zato što u toj stvari - A life of surprises - ima stih od kojeg protrnem uvijek, Never say you're bitter Jack, bitter makes the worst things come back

Crveni album
Zoran Predin, Lovec na sanje
Ima milijun crvenog u tom albumu. Košulja koju sam tada nosila, moja kosa, stolovi, beskrajno titranje farova na zidu, bljeskanje linije čitavu noć...

Ljubičasti album
Jeff Buckley, Live at Sin-e
Na tom albumu ima milijun obrada, a među njima i "If you knew". Da je samo to u životu snimio, bio bi moj bog. Ovo je ultimativni album za moju tugu, ne onu otrovnu, ljutu tugu, nego za pravu, čistu tugu.

Žuti album
Bob Marley, One love - the very best of Bob Marley and the Wailers
Žuta je boja nedostajanja. Kad mislim na njega, uspomene su žute. Žuta je boja mjesta koje je prazno, a ne bi trebalo biti. Žuta je boja njegovog broja koji i dalje stanuje u mojem telefonu. Žuta je boja njegovog osmijeha. Kad mislilm na njega, mislim na žutu boju, na gledanje u sunce, na njegovo hvarsko zatezanje, na miris lavande, na parmezan...

Tamno zeleni album
The Walkabouts, Devil's road
To nije album za biti tužan, to je album kad te kosti bole od stvari koje bi trebalo reći, ali ih nikada ne govoriš.

Srebrni album
Bruce Springsteen, Live 1975 - 1985
Mislim da nitko nije tako jasno pričao mojim glasom - barem u onome segmentu želja - kao on u onom uvodu za River.

Svijetloplavi album
Lou Reed, Magic and Loss
Prvo sam mislila da je ovo crni album, ali nije. Svijetloplavi je. Metalik. Munja plavi. Razreže te na sastavne dijelove, i to na dobar način.

Sivi album
Johnny Cash, American recordings
Sivo je boja s milijun nijansi. Nije boja dosade - to je smeđa. To je boja krajeva početaka.

Tamnosivi album
Svaki na kojem se nađe Deliver me od Robin Holcomb
Začudo: to nisu kompilacije za depru. To su kompilacije za vrijeme nakon tužnog razdoblja, kada izuvam tugu i oporavljam se. Light is only perfect for a very short time...

Rubin crveni album
Is a woman, Lambchop
Album za smijeh. I za one stvari na koje crvena boja obično asocira.

Crni album
Kind of blue, Miles Davis
Album za noć. Za noć, za čekanje zore, za jesensku sve dulju noć, za vožnju autom, za smijanje u maglu.
- 16:00 - Komentiraj (6) - Printaj - #