utorak, 06.06.2006.

OSTAVITE ME NA MIRU!

Ponekad me zbilja znaju ubit u pojam. Sinoć sam bila sa dragim do kojih pola 1. Otpratio me do stanice od busa i sad ja čekam bus da dođe. Još skoknem do pekare da ujutro nitko ne mora po kruh i namjerim se na nekog debila. " Ooo susjeda " , kaže on meni. Koja mrtva susjeda mislim si ja, pa prvi put te vidim u životu. I počne on, kako sam ja dobra , zgodna on će meni prepustit red, i sa milijun jadnih i bijednih forica. Jedva odem iz te pekare i evo njega na mojoj stanici. Ja se kao pravim jako zauzeta, drkam po tom mobitelu. Ali nije to njega jebalo, samo je došao i uključio se. I sad bi on pričao, išao na kavicu, cugicu ili kaj ti ja već znam. A ko' za inat na stanici nikog poznatog. Znam da je bilo kasno / rano, kako želite, ali uvijek bi se netko našao. Ali sad nikog. Još me pilao u busu ali kako se je skupilo ljudi prestao je. Ali cijelo vrijeme zuji u mene i ne skida pogled. Jedva sam čekala da dođem doma. Sva sreća da je sišao stanicu prije moje jel brijem da bi se smrzla da je na mojoj išo dole. I ko' šećer na kraju, kad misliš da si se jednog riješila evo nove dvojice. Gospon vozač i njegov dragi fend. Pa dajte ljudi, okanite me se. U pola jedan ujutro nije mi do jadnih forica, lošeg upucavanja i stričeka od 40 – ak godina. Još da je netko mlađi, ajde! Ali ovo, pa hej! Ali to je moje prokletstvo. Ne bi vjerovali koliko se starijih likova pali ne mene. Oduvijek. Otkako sam počela van izlazit ko' klinka. A na moru, od deset srarijih stričeka, njih devet će meni uletit. Curama je to smiješno. Kad vide da jedan dolazi već im je sve jasno pa mu samo put oslobode. I onda ako taj jedan slučajno doleti nekoj drugoj onda se šokiraju i iskomentirsju: " danas nije njezin dan " .
A ovo vrijeme, meni je fenomenalno. Sad ćete svi reć da sam luda ali meni baš paše. Kiša ne staje već danima, sunca ni na vidiku ali meni je baš lijepo. Uopće nemam volje za ljetnim vrućinama i svim sranjima koja idu uz to. I dalje sve laganini. Jučer sam bila slobodna, i danas sam. Još i sutra! Uživam! Pa drito na posao na udarni vikend svjetskog prvenstva. Ali preživjet će se, valjda.

pusa

| 14:35 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>