sretni putnik

nedjelja, 03.12.2023.

PUTOVANJE DO VRATA SREĆE

Autor knjige Marijan Sviličić: Putovanje do vrata sreće

Esejističko putovanje kroz Sviličićeva Vrata sreće

Ovo je već peta knjiga plodnog književnika kroz koju sam prošetala da bi uspješno otključala vrata Marijanove sreće. Zato priznajem da su me stvaralački, kreativni, zanimljivi napori autora uspjeli toliko zainteresirati i zaokupiti da sam s užitkom proputovala kroz autorov svijet i prihvatila ga, kao da sam i ja jednim velikim dijelom sudionica njegova svijeta, kao da se i sama prepoznajem u onome o čemu se istinski trudi da nam kaže, da nas uvjeri da je taj njegov koloritni, životni svijet i moj, i naš svijet i da ga kao takvog i priznajemo. Marijanova djela satkana su od iskustvenog doživljaja, a stvarana s toliko lakoće sa stilom toliko naoko, jednostavnim, vještim, a zapravo složenim da, kada već krenemo u promenadu kroz njegov svijet, kada prođemo kroz Vrata sreće, povratka više nema...

Mali dio recenzije Ljubice Šego, prof., književnica


Oznake: priče

- 16:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.