Put jednostavnosti https://blog.dnevnik.hr/putjednostavnosti

četvrtak, 28.07.2011.

Dobro vam kišno jutro :)

Koliko vas je jutros s osmjehom preskakivalo kišne lokve? Hop, šljap, pljas! :)

Obično se time bave moje djevojčice na putu do vrtića dok ih ja požurujem sva nervozna jer evo opet smo na knap, i moramo ići, i kasnije ćemo šljapkati po lokvicama... Na brzinu ih uz leteću pusu ostavim u vrtiću, uletim prijateljici u auto, i u zadnju minutu ulazimo na posao. Kiša? Gnjavaža.

Većina nas, vjerujem, razmišlja na ovaj način. I ja sam, i još uvijek mi se desi da upadnem u tu petlju žurbe-nervoze-propuštanja trenutaka.

Jutros sam ipak uspjela drugačije. Djevojčice su s bakom i dedom na selu, i vjerujem da veselo šljapkaju po dvorištu u svojim šarenim gumenim čizmicama i kabanicama. A ja sam se probudila dovoljno rano da si priuštim razbuđivanje u krevetu uz zvuke mirne kiše koji su ulazili, skupa sa svježim zrakom, kroz odškrinuti prozor. Tako ugodno buđenje. Posve mirno i lagano.

Pa šalica lipovog čaja, toplog i mirisnog. Nekada dok sam bila dijete, mama je svako jutro kuhala čaj i nisam mogla zamisliti buđenje bez tople šalice među rukama. Onda sam počela živjeti samostalno i čaj je vrlo brzo nestao s jutarnjeg rasporeda, u stalnoj žurbi i jurnjavi, istisnut nekim drugim "važnijim" stvarima. I sada evo ga opet. Ovaj tjedan ga kuham gotovo svako jutro i tako paše. Probati ću vratiti ga u svoja jutra, stvoriti tih 5 minuta opuštanja, 5 minuta za slaganje misli prije svega što dan nosi.

Nego, počela sam pisati o kiši. Iako čaj dobro ide uz kišu ;)

Danas sam ja bila dijete koje skače preko lokvica. Ne, ipak nisam skakala posred lokvica, ne mogu baš na posao doći sva mokra, ali sam ih preskakivala. S osmjehom, sve širim kod svakog idućeg preskoka.

I sada sjedim uz poluotvoren prozor - ljeto je, nema puno posla, i mogu si priuštiti gledanje kapi kako klize prozorskim staklom i ostavljaju sjajne niske tragova. Vani kapi šume po travi i lišću dvorišta, i sviraju kapajući u manje i veće lokve, a vjetar njiše granje drveća i povremeno uđe u sobu i pomiluje me po licu.

I nek mi samo netko kaže da kišna jutra nisu prekrasna.

28.07.2011. u 09:36 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  srpanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2012 (1)
Listopad 2012 (2)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (1)
Siječanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (4)
Studeni 2011 (3)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (2)
Srpanj 2011 (2)

Opis bloga

Crtice iz potrage za jednostavnošću, smirenošću i zadovoljstvom u kompliciranom svijetu zaposlene razvedene majke.

Padawana = naučnica Jedi vitezova, uči ovladati Silom (za sve neupućene, pogledati Star Wars ;)), nema nikakve veze s bilo kojom postojećom religijom

sunceiklonovi@gmail.com

Misli vodilje

What lies before us
and what lies beyond
are tiny compared to
what lies within us.

***
Tko hoće, nađe način.
Tko neće, nađe izgovor.

***
Iskustvo je ono što dobiješ
kada ne dobiješ ono što želiš.

***
Ne slijedi stazu.
Kreni kuda staze nema
i ostavi trag.

***
You can never get enough
of what you don’t really need
to make you happy.

***
1. Reduce
2. Repair
3. Reuse
4. Recycle

***
Samo je promjena stalna.

Koliko pogleda?

od 28.09.2011:
Free Web Counter
Free Web Counter

Zanimljivo i / ili korisno:

Zen habits
Green guide
Energetska efikasnost