< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Pričaju mi da se sramiš, kada čuješ za mene... Ali, nisam ja ni pola toliko loša, ko što kruže glasine....
Imam samo jednu nesreću, uništim sve što dotaknem...
Zbog mene ne plači, suza nisam vrijedna, kasno je da se sada mijenjam...
Jer ti si meni nešto poput otrova..
Neka stara navika....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nije lako bit i svetica i kurva... Sve po potrebi, kako se namjesti u taj čas...



Svira vam Bajaga...
Uz Balaševića, Johnnya, Morissona, i Cobaina jedan od najvećih umjetnika svih vremena...
Njegove pjesme imaju posebno mjesto i značenje u mom srcu....
Ne stopirajte...
Vrijedi posluš
ati....








Image Hosted by ImageShack.us

Možete me naći....
Stalno: Na MSNu... totallna_glupaca@hotmail.com
Često: Na ISKON chatu.... eni_ck
Rijetko na ICQu.... 440-782-494
Tu je ofkors & E-MAIL... eni14@net.hr




Online Users













Možda će vam sve ovo što sam pisala zvučati čudno.... Tada čete pomisliti da sam i ja zasigurno čudna.... No, nema veze, jer čudni ste i vi.... A u tome, vjerujte mi, nema ništa loše....


MySpace Layouts

MySpace Layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Free Web Counter
Free Web Counter


MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts





Pa...
Dakle... something o ovom razmaženom derištu...

Zovem se Eni... (nemojte me zvati Enica, to mrziiiim... smijeh )

Idem u 1. razred Medicinske škole u Rijeci.. rofl

Trenutno živim u Rijeci.. U učeničkom domu Kvarner.. fino

Ali, inače sam iz Crikvenice.. cerekcerekcerek

Rođena sam 5. kolovoza 1992.

Volim.....

Svoju seku, većinu ostalih članova obitelji...
Frendove, Park, Pulu, Dobru muziku, Ljeto, bilijar, zabavu, iskrenost, simpatičnost, vedre i nasmijane osobe, noć, Dišpet, mobitele, internet, msn, blog, dečke (iako su glupicerek), brijati ;)), igrati picigin, ples, rock n roll, potpisivati se i šarati okolo, zajebanciju, Chat, ne razmišljati, biti u pravu, AXE!!!!!, flegmatičnost, raditi gluposti, čokoladu, pričati,
maškare, rođendane, duhovitost, mijenjati boju kose, Tequillu, Bavariu, družiti se, labelo, dobre knjige, pisati (pjesme, sastave i takve stvari... ), normalne ljude, realnost, izlaziti, sladoled, žvake (orbit lubenica... cerek), Vansice, Starke, Šijanu, traperice, pisati tri točkice (ili više njih.... ), jagode, uživati, aute, motore, izlete, tv, dobre filmove, gitare, bubnjeve, retro rock, kaštel, Ok!...
I još tako toga... ;)))



Ne Volim...

nepravdu, izdaju, ne biti u pravu, razmišljati, kišu, zimu, jakne, kišobrane, vrijeđanje, nastavu, hajduk, dosadu, bahatost, aroganciju, dvoličnost, teške narodnjake, izmišljanje, laž, kopiranje, ljubomoru, kukce, bube, kad netko ne shvača šalu, kad netko mora sve znati, časnu, crkvu, teške perverzije i nemoralne ponude namcor, kad se netko ponaša kao da je bolji od drugih, rasizam, kad netko ne poštuje tuđe mišljenje, kad me s nekim uspoređuju, nezahvalnost, kad netko ne priznaje poraz, biti na nastavi, pisati domaću zadaću, rum, vino, spremati sobu, kad netko govori da mu do nikoga nije stalo, kad netko pokušava biti ono što nije, da se netko dere na mene, pesimiste.....
I još hrpu toga. ;))

Slušam... Uglavnom rock n roll...
No, zna se tu svašta zalomiti.. smijeh





L!Nks... Image Hosted by ImageShack.us

Mjesto za mene... My S!ster...
myspace


At peace... Daniela... kiss

Ariana kisscerek

Lorena... rofl

Dubikisscerek

Čagicapartycerek

Sarathumbupparty

Nino i Dinawink

Dada... the eyeliner groopie partykiss

Tinchyyy.... rofl

Mia i Jelena... partycerek

FBI lutkice... partycerek

Staklarthumbup

Kikachthumbupcerek

Danijela...

Sandro rofl

Jasmin thumbupwave

2 Poison girlsrofl

Duga Travarikisscerek

MIRJANA cerekkisscerekkiss



1001 misterij... Jako kul i zanimljivo.. cerekthumbupcerek

nivblf... ;)) Prekrasno... cerekkisscerekkiss

Barbarishacerekthumbup

Poison.. ;))cerekkiss










<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.