BRODSKI DNEVNIK 6 - Aleksandar Gavrilović

ALEKSANDAR GAVRILOVIĆ

Subota 2.9.

SAN PEDRO

Radovi u stroju od 8 do 17 sati Vreme do podne lepo I toplo a posle podne oblačno I ugodno sveže. Danas će se završiti sa ukrcajem tereta balvana i naveče ćemo isploviti za luku SINOE u Liberiji gdje ćemo ukrcati puni teret. Do SINOE ima oko 16 sati vožnje.

Nedelja 3.9.

SINOE - LIBERIJA

Danas smo povili po malo valovitom Atlantiku. U luku SINOE u Liberiji uplovili smo u 15 sati. Luka je mala, može primiti samo jedan brod do 3000 -4000 tona a mjesto je jedno tipično afričko selo . Danas je padala prava tropska kiša, lijevala kao iz kabla. Vreme je ipak toplo i sparno naročito u kabinama dok je vani ugodno sveže.Temperatura mora je 25 stupnjeva C

Ponedjeljak 4.9.

Nočas je celu noć padala jaka tropska kiša kao iz kabla. Radovi u stroju od 8 do 16 sati. Danas celi dan pada kiša a vreme je sparno i toplo. Vrši se utovar tereta. Naveče u 21 sat isplovili za DAKAR radi ukrcaja goriva a zatim produžujemo prema Španiji i prvoj luci gdje ćemo iskrcati teret. More je južina sa umjerenim valovima.

Utorak 5.9.

SINOE - LIBERIJA ATLANTIK

Radovi u stroju od 8 do 16 sati. Vreme oblačno sa povremenom tropskom kišom i velikom sparinom.Naveče u 21 sat isplovili smo prema Dakru. More jugo sa umerenim valovima.
Plovimo prema Dakru. More je malo valovito a vreme dosta toplo i vruće, prava tropska i afrička vrućina.

Srijeda 6.9.

ATLANTIK

Plovimo po mirnom moru prema Dakru. Vrem eje lepo i toplo, sinoć sam se prvi put znojio u krvetu i nije se moglo spavati od vrućine. Temperatura mora 27 stupnjeva C

Četvrtak 7.9.

Plovimo po mirnom moru ali je vreme vrlo toplo pravo afričko leto , temperatura mora 27 stupnjeva. U kabinama je vruće tako da se ne može spavati.

Petak 8.9.

ATLANTIK - DAKAR- ATLANTIK

Jutros u 8 sati uplovili smo u Dakar radi ukrcaja goriva i vode a isplovili smo u 13 sati prema spanjolskoj luci VIGO gdje ćemo stići za osam dana plovidbe. Vreme je dosta toplo i lepo. More ima malo mrvih valova a temperatura je 28 stupnjeva C

Subota 9.9.

Plovidba ATLANTIKOM po mirnom moru. Vreme lepo i toplo. More 28 stupnjeva C

Nedelja 10.9.

Od nočas se Atlantik uzburkao pa ima dosta velikih valova u pramac ali je ipak valova manje nego prošli put. Duva jači vjetar u pramac. Vreme je vedro ali i prohladno, more je palo sa 26 na 19 stupnjeva C. Idemo prema hladnijem području. Danas je dan mornarice i u Splitu je verovatno velika proslava 30godišnjice R.M.

Ponedjeljak 11.9.

ATLANTIK

I dalje plovimo po moru sa umjerenim valovima ali se brod ipak valja da se neugodno osjećam. Vreme je poluoblačno i sa vetrom srednje jačine. More 21 stupanj C

Utorak 12.9.

Plovimo i dalje po moru sa valovima 3-4 bofora. Jutros oko 7 sati prošli smo Kanarske otoke . Vreme je oblačno sa vjetrom umjerene jačine.

Srijeda 13.9.

ATLANTIK

Danas plovimo po mirnom moru sa malo mrtvih valova, vrem elepo i toplo- prava jesen jer se približavamo Evropi. More 21 stupanj C

Četvrtak 14.9.

Plovimo po mirnom moru sa malo mrtvih valova. Vreme je lepo i vedro ali prohladno, osjećaju se jesenjski dani što se više približavamo Evropi i Španjolskoj. More 21.

Petak 15.9.

ATLANTIK

Plovimo po dosta valovitom moru koje je počelo ljuljati brod oko tri sata i tako cijeli dan. Puše i dosta jak vjetar pa se neugodno osjećam. Vreme je lepo i vedro ali prilično hladno. More je 18 stupnjeva C. Sutra ujutro oko 4 sata stižemo u španjolsku luku VIGO.

Subota 16.9.

VIGO - ŠPANIJA

Jutros u 5 sati uplovili smo u špansku luku Vigo. Posle ručka u 13 sati izašao sam u grad da bi kupio neke sitnice i razgledao grad. Grad je vrlo lep sa luksuznim građevinama i širokim ulicama . Inače vrlo impresivno djeluje i jednom je riječju divan grad . Trgovine su pune razne robe ali su cijene u usporedbi sa našim veće. Ima vrlo razne luksuzne i moderne robe. Trgovine su otvorene do 13,30 sati tako da ništa nisam kupio a otvaraju se u 16 sati a ja tada moram biti na brodu jer se isplovljava u 17 sati. Vreme je vedro i sunčano prava jesen. Iz VIGA idemo za luku CARUNU također u Španiji na početku Biskajskog zaliva

Nedelja 17.9.

LA CORUNA - ŠPANIJA

Posle vožnje Atlantikom iz Viga jutros oko 7 sati stigli smo na sidrište ispred luke LA CORUNA u Španiji. Vožnja je trajala sinoć od 19 sati po mirnom moru . Vreme je bilo lepo i vedro ali hladno. More je 13 stupnjeva C. U 16 sati uplovili smo u luku ali se teret nije iskrcavao jer je nedelja . LA CORUNA je veće lučko mjesto , moderan grad. Na veče sam izašao u grad radi razgledanja. Utisak je jednostavan - divan, uredan i čist grad sa puno modernih dućana , gostionica i barova. Vreme lepo i vedro ali hladno.

Ponedjeljak 18.9.

Danas je iskrcan teret . U gradu sam kupio neke stvari koje su mi bile potrebne . U 16 sati smo isplovili za Francusku luku Honfleur . Odmah po isplovljenju ušli smo u Biskajski zaliv. More je malo valovito a vreme hladno

Utorak 19.9.

Biskaj

More malo valovito, a vreme prohladno. More 13 C

Srijeda 20.9.

BISKAJ - LA MANŠ

Plovimo Biskajem do osam sati ujutro a zatim ulazimo u kanal LAMANŠ. Vreme je lepo i vedro sa burom koja puše umjerenom brzinom, inače je hladno, more je 13. Naveče oko 10 sati stižemo na ušće rijeke Sene odnosno na ulaz u luku HONFLEUR

Četvrtak 21.9.

LAMANŠ

Od sinoć smo usidreni ispred ušća reke Sene a jutros oko 6 sati trebali smo uploviti u luku .Ali se to nije moglo zbog magle iako smo došli na 150 metara pa smo se morali vratiti u LAMANŠ jer se u rijeci Seni ne smije sidriti. Magla je tako gusta da se ne vidi ni 20 metara ispred broda. Ovdje ćemo čekati do 19 sati naveče kada će pilot ponovo doći da nas uvede u luku ako se ikako bude moglo. Vreme tiho i maglovito, prava jesen, more 16 C.
U luku HONFLEUR uplovili smo u 22 sata.

Petak 22.9.

HONFLEUR

Mali i sitni radovi u stojarnici od 7 do 11,30 sati. Vreme je vedro, lepo i sunčano, pravi jesenski dani. Posle ručka izašao sam u grad . Divan dan, divno mjesto , čisto i uredno tako da impresivno djeluje posle duge vožnje po moru i poslije morskoga sivila i jednoličnosti. Čovek se ugodno osjeća promatrajući ovu divotu i ovaj svet oko sebe. Onda nije čudno što čovjek bježi sa mora na kraj jer ova divota i krasota se ne može nadoknaditi nikakvom platom. Također sam kupio i neke sitnice za ličnu upotrebu

Subota 23.9.

Radovi u stroju do 11,30 sati. Poslije podne priprema za plovidbu jer večeras oko 20 sati isplovljavamo za ANTVERPEN - BELGIJA radi dokovanja broda.
Vreme je vedro , lepo i sunčano ali ipak prohladno.
Isplovili za ANTVERPEN u 20 sati.

Nedelja 24.9.

LAMANŠ

Plovimo kanalom po malo valovitom moru sa burom umerene jačine. Vreme je oblačno i hladno.
U kanalu ima puno brodova koji plove u oba pravca. Levo se vidi obala ENGLESKE sa gradom DOVEROM a desno je Francuska obala sa KOLEOM I DENKERKOM . Noćas stižemo u luku ANTVERPEN. U 15,30 na brod je došao lučki pilot koji će nas prevesti kanalom do brodogradilišta i Doka.

Ponedjeljak 25.9.

ANTVERPEN - Dok

U 2 sata uplovili smo u Antverpen u Belgiji radi dokovanja broda. Jutros u 7 sati ušli smo u suhi dok a zatim radovi u stroju do 17 sati jer radova ima dosta. Vreme je vedro ali hladno.

Utorak 26.9

Radovi u stroju od 7 do 17 sati. Vreme lepo i hladno.

Srijeda 27.9

ANTVERPEN - Dok

Radovi u stroju od 7 do 17 . Vreme lepo i hladno.
Poslije podne oko 18,30 sati izašao sam u grad . Grad je vrlo lep i čist sa divnim kafanama , restoranima i barovima. Što se tiče staroga dela grada on je pun starih zdanja sa monumentalnom katedralom. U novom dijelu grada nisam bio jer je malo dalje.

Četvrtak 28.9.

ANTVERPEN- Dok

Radovi u stroju od 7 do 17 sati . Radova ima dosta tako da je teško sve pozavršavati. Naveče sa upraviteljem Ivom izašao sam u grad na kafu i malo prošetati. Vreme oblačno i hladno

Petak 29.9

ANTVERPEN - Dok

Radovi u stroju od 7 do 17. Vreme oblačno i hladno.

Subota 30.9

Rad na glavnom stroju od 8 do 17 sati. Vreme lepo i vedro ali hladno

Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.