HELEN

18.12.2019.



slika: digital artist

>draga Helen,

nije dodir primarni moment u mojim mislima o tebi,
štoviše, rekao bih da to uopće nije faktor
presudan u jednom tako intendiranom činu kakav je bio naš,
a svo to vrijeme ja sakupljah sliku tebe cijele
crne i bijele i pincetom i nožićem glatkim od razdrobljena zrcala svjetla
lijepih mozaik lica jedne snažne, vješte, lijepe mlade žene
i tek što sliku neku dobih kada strah me neki svlada
i tjeskobu oćutjeh tešku,
jer konačno shvatih, da vrijeme učini od tebe biće suzdano i krotko
biće suzdano i krotko kano mladi tamni soko'
što stjeran je u kavez kakva vješta lovca
te mu sve tepa i istom njega toliko snažno steže
i vježbom tjera kako plijen podijeliti treba,
a ja bih samo na čas htio opet
vidjeti te oči tvoje svijetle i oštre
baš kao oči tamnoga sokola snažna
i tu pticu lijepu iz kaveza skučena i mala
vidjeti visoko, visoko u njenom slobodnom i prirodnom letu
tek nakratko osjetih jednom to prirodno stanje tvoje,
ali neka čudna stranost svlada nas oboje
i ja se postidjeh drskosti svoje
što samo drskošću mogu dobiti dokaze naravi divne
što se danas, eto, u okove teškom sudbom našom
iz dana u dan premeće,
mozaik od razdrobljena zrcala nekako složih
i već sam pri kraju posla tog
i ja sada samo jednu želju imam,
da svagda pamtim lice to što svlada svo biće moje
i ja kažem i ja hoću i kanim svagda biti prijatelj tvoj

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=66515



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.