UJO 445

27.04.2019.

Moja bivša žena Alica Rex rođena je u Vinkovcima 1958. godine. Ja sa njom imam jednoga sina kojem je ime Vlaho Ezra Rex koji je rođen u Zabrebu 1984. godine i po svome porijeklu moja žena je njemačkih korijena Rex koja je poznata obitelj, ali su također bili u srodničkim odnosima sa njemačkim Jevrejima pa se za obitelj moje žene može reći, da su njemački Jevreji. Iz tih razloga i mome sinu je zadržano njemačko prezime, jer ja nisam htio da on izgubi tu jednu jako važnu komponentu našeg porodičnog korijena. Međutim, moja žena kao i ja u bivšoj Jugoslaviji kao i u novonastaloj hrvatskoj državi, opredjeljivali smo se nacionalno kao Hrvati što mi jesmo po svom obrazovanju kao i po svome kulturnom profilU i u svim prilikama u našim susretima sa strancima mi smo isticali, da nam je Hrvatska domovina, a da smo po svome nacionalnome opredjeljenu Hrvati.

Isto vrijedi i za mojega sina Vlaha Ezru, ali je nevjerojatno da su britanske vlasti u Adelaideu to okvalificirale ustaštvom kao uostalom i u bivšoj državi koja je nas također držala ustašama. To je bio razlog našoj silnoj siromaštini i bijedi kojoj smo bili izloženi decenijama uz šikaniranja, zlostavljanja i bezobraštinu onih koji su sebe smatrali da su ''na liniji''.

To je u Adelaideu otišlo toliko daleko, da su tablice njenog starog Comodora imale oznaku UJO 445, iako je ona zajedno sa našim sinom evo već 18 godina član adelaidske jevrejske zajednice koja redovito obavlja religijske službe vezane za život i kulturu Jevreja nikada ne odustajući od svoje hrvatske domovine, hrvatske kulture i jezika, ali za Britance u Adelaideu ona je bila i ostala UJO, a to će reći hereditarno opterećena osoba, koja u Hrvatskoj vidi alfu i omegu svog nacionalnog bića.

Što danas nakon svega reći o toj bezobraštini što paradira Europom i Australijom kao posljednja inkarnacija svetosti, istine i duha kada su ljudi čak i na cestama stigmatizirani svojim nacionalnim backgroundom, ali da stvar nije po moju bivšu ženu stajala najgore najbolje svjedoči moj slučaj, kada sam iz istih razloga mog nacionalnog korijena u Adelaideu proglašen ''mentalno retardiranim''. Eto tako nekako stoji sa nama u ovoj velikoj i bogatoj zemlji!


iz moje knjige RAZGLEDNICA IZ AUSTRALIJE izdane 2014.

http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic25.php

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.