moj otac u osiguranju Prve Dame Jacqueline Kennedy

29.03.2017.

these pictures are from 1962 or 1963 when first Lady Jacqueline Kennedy visited the island Hvar, than was my father in her security, my father Aleksadar Gavrilovic Kovac and his son, dr Zlatan Gavrilovic Kovac, give you my regards


(ove slike su iz 1962. ili 1963. kad je tadašnja Prva Dama, Jacqueline Kennedy, posjetila otok Hvar, tad je moj otac bio u njenom osiguranju, moj otac Aleksandar Gavrilović Kovač i ja njegov sin, dr Zlatan Gavrilović Kovač, šaljem Vam moje pozdrave)

ovu poruku sam ostavio na zidu Facebooka PRVE DAME gđe. Melanie Trump









moja nova knjiga: „DNEVNICI - 1- DIO" DR. ZLATAN GAVRILOVIĆ KOVAČ

28.03.2017.


slika: Nenad Grbac

ISBN kod Nacionalne sveučilišne knjižnice Republike Hrvatske: 978-953-354-024-5

http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic36.php



Nova knjiga na portalu

http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

Digitalnu knjigu "Dnevnici - 1.dio", Zlatana Gavrilovića Kovača, predstavit ćemo vam uz pomoć najave knjige:

''OSVRT NA KNJIGU „DNEVNICI - 1- DIO" DR. ZLATAN GAVRILOVIĆ KOVAČ

Neobičan stil pisanja mog dragog prijatelja pjesnika, spisatelja, esejista, kliničkog sociologa, erudita, filantropa, a prije svega - velikog čovjeka, dr. Zlatana Gavrilović Kovač, opet me iznenadio ovom prvom knjigom „Dnevnika" u kojoj se prelamaju poetski emotivni istupi i jedna sarkastična nota, dok Autor piše svoje misli koje mu se roje i koje mu odnose snove pa budan sjeda za kompjuter i zapisuje tek ili rečenicu ili jednu stranicu svojih misli.

Poznato je, da je Autor migrirao u Australiju prije 20-tak godina sa obitelji, ali nisu poznati javnosti dijelovi njegovog kompleksnog života, nije poznata njegova sudbina koja se događala u bivšoj Jugoslaviji, a kasnije i u našoj slobodnoj Hrvatskoj.

Sve sam to saznavala iz privatne korespondencije koju vodim sa mojim dragim prijateljem u dalekoj zemlji i drago mi je, da se odlučio objaviti svoje „Dnevnike" i progovoriti sa svog aspekta o događajima koji su mu odnijeli dom, koji su ga istjerali iz njegove domovine i koji su učinili nemilima njegov život i život njegove obitelji.

U toj vječnoj borbi, da dokaže „nisam kriv", naletavajući stalno na jedne te iste optužbe i sulude konstatacije o nekoj fantomskoj špijunaži, Autor jednostavno ustaje noću iz svog kreveta, mučen nesanicom i tim nemilim događajima i zapisuje svaku svoju misao u svoj „Dnevnik" nižući tako isprepletenost poetskim izrazom i jednim očajničkim vapajem dokazivanja sebe u sebi i moleći usud, da ga ne zaboravi i da ga se ne stavlja uvijek na isti popis nepoželjnih i da ga se više ne etiketira, već da se pogleda njegov ogroman spisateljski opus, da se pogleda njegov ogroman doprinos hrvatskoj književnosti kroz njegova izdana djela i da se jednom zauvijek kaže „dosta" tim i takvim ljudima koji nemilosrdno truju život ovog plemenitog čovjeka.

Izgubljeno se ne može vratiti, ali zlo se više ne mora činiti ovom izuzetnom čovjeku i sa zanimanjem idem čitati drugu knjigu Zlatanovih „Dnevnika".

Jadranka Varga, pjesnikinja, Zagreb, 18.2.2017.''


Onako uz put ćemo spomenuti da je i ta knjiga dostupna i u Epub formatu (format namijenjen čitanju knjiga na tabletima i mobitelima).

Tu knjigu, baš kao i sve naše ostale dosad objavljene digitalne knjige, moći ćete preuzeti s našeg portala tako da svojim mišem kliknete na link:

http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic36.php

te pažljivo slijedite daljnje upute o uvjetima preuzimanja digitalnih knjiga.

Posebno ćemo spomenuti i činjenicu da su sve digitalne knjige objavljene na našem portalu uključene u sustav ISBN (International Standard Book Number ili međunarodni standardni knjižni broj).

Time se te knjige i pravno izjednačuju s tiskanim knjigama što je posebno važno za sve autore knjiga objavljenih na našem portalu, jer se time i digitalne knjige objavljene u našoj nakladi, odnosno na portalu

http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

priznaju kao objavljena djela.

Nadamo se da ćete posjetiti stranice našeg portala te da ćete biti zadovoljni kvalitetom i
atraktivnošću materijala, koji vam nudimo.

Srdačan pozdrav

Uredništvo portala

http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

Kontakt:

Mobilni telefon: 095 / 853-03-40


TRAJANJE

23.03.2017.



(slika: digital artist)


dugo me čekaše
mrtvo cvijeće
na prašnjavom
ustajalošću obamrlom
stolu
u uzdisajima prošlog
nestalog
davnog
života

dugo se nadah





http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic35.php

TIJELO NA IZMAKU

21.03.2017.


Image and video hosting by TinyPic
(slika: digital artist)

iz dubine duše
osjećam jecaje
dok moje tijelo drhti
i grči se bolno
kao da razapeto
umire

i nisam ništa drugo
nego tijelo koje trune
u svirepostima
u tupostima

i osjećam da nestajem
i da se gubim
izgubljen





http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic35.php

SJENA

18.03.2017.



(slika: digital artist)

htio bih ti reći
da sam pokraj puta stao
čekajući na tebe
i da nigdje nisam mak'o
nego sam se pitao
nije li ona figura
što se duž puta ljulja
tako lijepa moja sjena
prepoznatljiv hod
i poznato mi lice
moga dragog prijatelja

toliko je ljeta prošlo
u našim istraživanjima svijeta
da bi ovaj život
bio dovoljan dokaz
da sačinjen je kolaž
od suza i papira
kojeg možda
neko dijete kuša
gradeći brodove
što su kao kapa pitura

i tako dovrših ovaj pos’o
i sada mi je stati
na tom putu uskom
čekajući sjenu svoju
ne bi li postavila
kamene međaše
prema kojima su putanje
nebeskih tijela
zvijezda i planeta
krivulje na dijagramima
života bez smijeha


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=72644



http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic35.php

MOJE GREŠKE

16.03.2017.



(slika: digital artist)

Draga, večeras sam usnuo
pjesme bez rima
i moju dušu ozari u snu
smješak tvoj
čedo naših cijelova,
a onda usnuh,
stojim pokraj mora
kao usamljena sjena,
obnavljam duboka sjećanja
u ovom snu bez vremena
i rekoh sebi,
ovo je sigurno
znak mojih grešaka,
toliko mnogo o ljubavi
znao nisam,
da bih mogao izdržati
tako jednostavne stvari.

Draga, moju muku večeras
ljepotom mi podari
evo, živim u tišini,
mjesec sunce je skrio
živim u vječnoj pomrčini,
ali priznaj,
nisi znala moje pute
sve sudbe i težine
sve gorčine
svijeta luda
kano hladan vjetar
što biće kuša
i sada na dnu toga kraja
ja vidim iskre moga raja,
da mi je mrijeti
od te tuge,
dok mi konačno mir ne stigne.

A onda sve odlazi sa vjetrom,
sama život nastavljaš,
hladan vjetar udara o lice,
ludi val odnio je emocije
u snu usnuh
tvoje drago lice
i moju dušu tad ozari
novo doba
što idealima plamti
i ostade samo jedna uspomena
na malo čedo zgažene ljubavi.


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=72644



http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic35.php

TUGA

14.03.2017.



slika: digital artist

diši sa mnom
možda udahneš mijene
povjesnice nijeme
da je mržnja okovala
biti i privide
živa voda odnijela istine
nebo su nam razdvojili
živote slomili
tihe duše zatomili
bijele kao breze
blijede kao nemoguće
želje žena sa ceste
u potrazi za srećom napuštene
a misli i tuge im druzi pusti

slatka je ljubav
takva je slatka je
mudra kao Sapfo
hrabra kao Valentina
sa jednom ženom
sve bih riješio
da nije tuge puste
vremenom okovane druge
ludošću načete duše
koja je u vremenu
prepoznala vladara
koji zvijezdama i nebom vlada
snom smjelim
za tren ludi
da u vječnosti vidi
čitavu neponovljivu sadašnjost




http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic35.php


VELI JOŽE

12.03.2017.



slika: digital artist

srce mi kuca
tika, taka
tika, taka
poput stare vure
koliko će još durat
dok ne umre
pitanje je vure
kako je navijena
kakva li je opruga njena
tika, taka
tika, taka
svakoga mraka
pitam se bez straha
hoće li srce
prestati da tuče
tika, taka,
tika, taka
devet tisuća puta dnevno
to je tri milijuna godišnje
to je u moja pedeset tri ljeta
sto šezdeset sedam milijuna
životnih trena
tika, taka
tika, taka
je li mi srce umorno
da bi htjelo stati
pogledati u svjetlost
na mliječnoj stazi
tik, taka
tika, taka
ili će još durat'
to zavisi od vura
nebeskoga urara
koji kaže da još trajati je luda
srca Jože Veloga
tika, taka
tika, taka





http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic35.php


VRIJEME

08.03.2017.



slika: digital artist

odmori se mirno
na mojim rukama
kada se probudiš
pod mojim sferama
tvoje srce bit će
slobodno i veličanstveno
jer nakon noćnoga pijanstva
od ljubavi pod zvijezdama
vrijeme je samo trenutak
Kupidova zaborava

postavit ćeš pitanja
sebe pitati i cjelivati
nije li noć
bila kao duboka jama
osjećaja bez trajanja
ili je vrijeme nanijelo
boli teške
kao Venerine mijene
ili su boli bile tako duboke
da je bilo mrijeti
pod nebom
u patnjama zvijezdanim

i je li vrijeme vječnost
i teče li
ili je samo trajanje
ono vječno i pokretno
nebeske moje sfere
je li je ono ograničeno
ili je to vrijeme kretanja
po šumskome putu
duž cvjetnih livada
i je li kretanje sunca i zvijezda
ili je to kretanje trajanja
koje je vječnost
našega maštanja

ili je vrijeme
satkano od boli (krvavijeh rana)
beskonačnih naraštaja
kao vijenac tratinčica
u kosi ljubavnica
da je svaki cvijet
epoha i historijski tijek
u krugu svih krugova
slobode bez privida
u zalutalosti čovjeka
od istine bitka
ili je pak vrijeme
istina koja se skriva
kao žena bez cjelova
kojoj je lice čisto
od bistre vode sa planinskoga potoka





http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic35.php


U TVOM ĐARDINU

03.03.2017.


Image and video hosting by TinyPic

u tvom đardinu je ljubav
kao povjetarac što ćarlija
- vidim je preko plota

u tvom đardinu ljubav uznosi
mlade pupove poput zvijezda
- vidim je preko plota

u tvom đardinu ljubav boja
crvene listove tulipana
- vidim je preko plota

u tvom đardinu plamen ljubavi
osvjetljava moje srce
- pozvala si me na kavu

u tvom đardinu moje je srce bistro
kao razum i njegova iskra
sija u mome tijelu
- ispijam kavu kao nektar života

i stvara bolan nemir u mome srcu
i ja sam pun čežnje za tobom
- dotakne me tvoja mirisna kosa

ali ne otkrih
što je tajna moga postojanja
što je tajna postojanja
da i ovom zemljom
protječe životna krv ljubavi

tajna života je kretanje
postojim toliko dugo
koliko i kretanje

ako se prestanem kretati...
nestat ću
i je li to tajna moga postojanja

ili je tajna moga postojanja
naći Boga u svetištu vlastita srca





http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic35.php


DALJINE

02.03.2017.



slika: digital artist

daljine me zovu
u ovu kasnu uru
i svo je moje biće
bolno od težine
ovoga prokletstva
tražim rodnu grudu
sačuvanu u pamćenju
ovdje ću da usahnem
od gorčine
kao ptica gorska
ugasla od visine

ovdje ću da izdahnem
kao stare perunike
pod bremenom svoda
i ljetnog sunca
da mi je sanjati
o daljinama moga Špinuta
i mojih rodnih Pila

u čežnji ožednih
za spokojnom mirnoćom
tu ću skoro da udahnem
dahom samrtnički pokrov
pod ovom visokom vedrinom
pod ovim nebom
gdje duša čezne
za ispaćenom bjelinom


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=72485




http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic35.php


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.