Pripadan tebi

subota, 24.05.2008.

ZADARSKA KARTOLINA

Baš san nekako naopako I uvrnuto počela pisat ove postove o Zadru.
Evo sam sila za konpjuter i sad ne znam šta napravit. Prvi put sam u dilemi kako predstavit grad u kojem sam bila? Pokazala sam Orgulje i Sunce ali tribalo bi i grad pokazat.
Da li na onako tradicionalan način…. ka kartolinu, poslikat spomenike i dozvat u sjećanje ono bokunić povijesti šta je ostalo u glavi i usput se pripomoć internetom?
Ili da napravim to na svoj način, grad viđen mojim očima, kroz jutarnji šušur I gužvu?
Ili možda kroz šetnju parkovima?
Najbolje nekako napravit od svega pomalo. Iako će se možda ovo odužit!
Dakle, po samom dolasku u Zadar dočeka me natpis na mostu. Sva srića da san se odma mašila za aparat jer već popodne ga nije bilo.


Image and video hosting by TinyPic


Naravno, odma đir kroz Kalelargu.
Kalelarga ili Široka ulica je glavna ulica koja se proteže u smjeru istok – zapad. U Drugom svjetskom ratu su uništene sve zgrade u ulici pa je ona obnovljena u modernističkom stilu zadržavajući samo smjer.


Image and video hosting by TinyPic


Pa priko Foruma. ( Glavni trg iz rimskih vremena. )


Image and video hosting by TinyPic


Bacit oko na sv. Donat. ( Dobila je ime po biskupu koji ju je dao izgraditi. )
I zvonik Sv. Stošije.


Image and video hosting by TinyPic


Pjevušenje pisme “ Kalelarga, Kalelarga “ nekako se nametne samo od sebe.
Ovo je uobičajena kartolina.
A sad malo jutarnjeg šušura.
Rano ujutro uputila san se u điradu po gradu. Baš je gušt skitat po gradu i lutat po uličicama grada koji ne poznajete i otkrivat u svakom kantunu nešto novo.
Gužva i šušur na svakome koraku.
Priko mosta


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Pogled s mosta


Image and video hosting by TinyPic


Pijaca…. trbuh grada


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Gužva kroz vrata


Image and video hosting by TinyPic


Našla nešto puno lipo!


Image and video hosting by TinyPic


Pa đir po rivi skroz okolo


Image and video hosting by TinyPic


Šetnja kroz Perivoj kraljice Jelene


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


I pogled odozgar.


Image and video hosting by TinyPic


Šetnja kroz park priko puta. Zaboravila san kako se zove. Ali tu su zlatne ribice.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


I australski stribor. To van je živi fosil iz vremena dinosaura koji je nepromjenjen preživio više od 100 milijuna godina. Otkriveno je manje od 100 živih stabala. Raste kao 40 metarsko stablo i pod posebnom je zaštitom australske vlade. Donacija je australcke vlade pa je time Zadar među rijetkim gradovima u Evropi a prvi u Hrvatskoj kojemu je omogućena zaštita ugroženih vrsta drveća.
Naravno, ovoliko podataka ipak nisam mogla zapamtit pa sam uslikala tabelu na kojoj sve to lipo piše.


Image and video hosting by TinyPic


Pa onda kroz Kopnena vrata


Image and video hosting by TinyPic


Priko Trga pet bunara


Image and video hosting by TinyPic


Priko Trga


Image and video hosting by TinyPic


Pa do Trga tri bunara ( koji su čini mi se malo zapušteni i sakriveni autima, jedva san ih otkrila )


Image and video hosting by TinyPic


Pronašla nešto čudnovato


Image and video hosting by TinyPic


Malo neobičan vrt


Image and video hosting by TinyPic


Pa čak i dva topa.


Image and video hosting by TinyPic


I za kraj današnje razglednice......
Pogled na Zadar sa visine.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Ne znam koliko sam uspila u ovoj svojoj kartolini.
Ostalo je još dosta toga. Neke stvari san zacrtala pod obavezno vidit kad dođen drugi put jer nisam sve stigla. Recimo popet se na zvonik Sv. Stošije, posjetit izložbu crkvene umjetnosti, Crkvu Sv. Šimuna u kojoj se nalazi poznata srebrena škrinja Sv. Šimuna, svratit do Arsenala.
Zato Zadre..... vidimo se! wave


- 07:47 - Ostavi trag (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (3)
Siječanj 2019 (1)
Kolovoz 2018 (1)
Srpanj 2018 (3)
Travanj 2018 (1)
Siječanj 2018 (1)
Prosinac 2017 (1)
Ožujak 2017 (2)
Svibanj 2016 (1)
Siječanj 2016 (1)
Prosinac 2015 (2)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (1)
Kolovoz 2015 (1)
Srpanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (1)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (2)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (2)
Svibanj 2014 (2)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (7)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (2)
Prosinac 2013 (7)
Studeni 2013 (3)
Listopad 2013 (5)
Rujan 2013 (6)
Kolovoz 2013 (7)
Srpanj 2013 (5)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (11)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (9)
Listopad 2012 (9)
Rujan 2012 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Malo priče o meni, malo o Gradu, moru, povremeno grintanje, radost i smijanje i sve uglavnom popračeno fotografijom.

    mojeciovo@net.hr

Moja lista

Sličice

  • "Fotografija je jedini medij koji svojim samim nastajanjem ima status autorskog djela.
    U momentu pritiska na okidač osoba koja je pritisnula okidač postaje autor fotografije i njegovo je djelo pod zaštitom Zakona o autorskom pravu.
    Osoba koja javno koristi autorsko djelo dužna je pri svakom korištenju naznačiti autora.
    Fotografija je uvijek autorsko djelo pa prema tome ne mora biti posebno označena da bi bila zaštićena, ona je uvijek zaštićena."







  • ŽELJA

    Želio sam te danima, želio godinama
    i želja je bivala sve veća, a nada sve manja
    i umirao sam pomalo od želje i beznađa
    i umro sam sasvim i više me nema,
    a želja je moja uvijek živa ostala
    i bez mene živi, u zraku izgubljena.

    Nikola Milićević



    LJUBAV

    Zgasnuli smo žutu lampu,

    Plavi plašt je pao oko tvoga tijela.
    Vani šume oblaci i stabla,
    vani lete teska bijela krila.

    Moje tijelo ispruženo podno tvojih nogu.

    Moje ruke svijaju se, žude, mole.

    Draga, neka tvoje teške kose
    Kroz noć zavijore, zavijore

    kroz noć
    Kose moje drage duboko šumore
    kao more.

    A. B. Šimić



    ZVIJEZDE U VISINI

    Ne ljubi manje koji mnogo ćuti
    on mnogo traži, i on mnogo sluti,
    i svoju ljubav (kao parče kruva
    za gladne zube) on brižljivo čuva
    za zvijezde u visini
    za srca u daljini.

    Ćutanje kaže: u tuđem svijetu
    ja sanjam još o cvijetu i sonetu,
    i o pitaru povrh trošne grede,
    i o ljepoti naše svijetle bijede,
    i u zar dana i u plavet noći
    snim: ja ću doći, ja ću doći.

    Tin Ujević