Pripadan tebi

utorak, 18.03.2008.

BUŽANJE

Tjedna doza grintanja, ronjanja, žuganja ili pričanja zvizdarij a za ništa!.
Upotrijebite izraz koji oćete.
Ovo van je da odma znate na čemu ste. Da možete odma odustat!
Jer, naravno bila je južina!
A šta je najgore uopće nisan dosadna, čangrizava, čimavica, a kako san počela pisat ispadan takva.
Ali evo dikod me uvati.
Dakle, u ovu godinu dana pomalo se upoznajemo, vidili ste moje ruke, neko je uspija ulovit moje slike, boju kose, doznali ste kad san rođena, vidili malo unutrašnjosti moga tinela. Ustvari, dobar dio blogoscene je vidija. E, i to da iman veliki sat! Nije baš veliki, ali nosin sat sa metalnin kaišen! sretan
A sad ćete vidit kojin puten iden dograda.
Na putu iz doma uglavnom iden cestom.
Nekad, prije nekih 10-15 godina moglo se spustit kroz Motel i onda kroz nekadašnji kamp Soline ( koji je nažalost pretvoren u parkiralište ) doć do grada.
A sad je to mission inposible.
Nemoguća misija.
Motel je razrušen, devastiran.
Oko motela je brdo smeća, otpada.
Znan ja da je imovinsko pravna situacija nerješena, ali to nije razlog da na minut od Unescovog grada imamo smetlište.
A uz sve to neki likovi tamo drže ogromne pase pa od straha ne smite niti provirit tamo.
Znan, sad ćete reč: I ti se svakoga vraga bojiš!
Svaka čast četveronožnim ljubimcima i nek mi oproste svi ljubitelji životinja ali ja njih volin vidit jedino na lancu i to sa brnjicon. A za to iman jako dobar razlog! Ali to je neka sasvim druga priča!
Ali, amo ča mi dalje put grada.
I tako van ja lipo cupkan ceston.
E, ali obično onde di tribaju ići pješaci parkirani su auti.
A sad je malo to, sad su počeli bužat cestu.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Svi koji prate ovaj moj blog znaju kakva je situacija u Trogiru šta se tiče prometa.
Gužve, gužve i opet gužve. Nesnosne.
A ka ono triba se počet gradit most!
Bliži se Uskrs, za nas doli u Dalmaciji, to znači dolazak prvih turista.
Znate šta to sa ovakvon ceston i semaforima znači.
Ludnicu!
Totalnu!
A i bez ovoga je ludilo!
I nije da ja baš ne razumin da se to mora. A šta se mora nije teško!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Ali zar se to nije moglo napravit ranije?
Pa ako se već mora zar nije logično da se radi, pa ako triba i vikendon?
Ali ne, cesta je izbužana, zatvorena, radovi stoje.


Image and video hosting by TinyPic


Prije bi ja obično prošla kraj Doma zdravlja. Ali tu se misecima kopa.


Image and video hosting by TinyPic


Ma znan ja da su tu otkriveni nekakvi nalazi, da se sve radi pod budnim okom arheologa.
Ali…… već misecima!
I onda triba proć priko pijace.
Ajde, ujutro malo ranije još se i može proć. Ali u malo kasniju uru, oko 10-11 to je totalna gužvancija, pičvajz za popizdit!
Ako baš neman šta za kupit na pijaci koristin drveni most. Evo van malo pogleda sa drvenog mosta, prema pijaci.
Meni je toliko ružno vidit ove šatore, za poludit.
A ko zna, more bit da san ja samo malo izvicijana!

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Sad bi Moj reka: Praavoooo, praavoooo cigansko naselje.
Ako me pamčenje dobro služi, ovi štandovi su bili zamišljeni skroz drugačije. Ovih ceradi uopće nije tribalo bit i popodne su se tribali pretvarat u klupice. Ovo je ustvari tribalo bit nekakvo šetalište, odmaralište, misto di će penzioneri moć sist i pročakulat.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


A ovo je sad jedno veliko ruglo.
Pogotovo šta svi ovi trgovci još te štandove rašire, prošire, pa se izvade tende, suncobrani. I kad upali vručina,gužva, ljudi moji spotite se dok prođete ispod. Meni dođe slabo!
Asti šta san se uzbrojila.
Ima bit da mene vata kriza srednjiih godina ka mogu ovoliko govorit i grintat!
I kad mi svaki, da ne rečen šta, smeta!

- 07:14 - Ostavi trag (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (3)
Siječanj 2019 (1)
Kolovoz 2018 (1)
Srpanj 2018 (3)
Travanj 2018 (1)
Siječanj 2018 (1)
Prosinac 2017 (1)
Ožujak 2017 (2)
Svibanj 2016 (1)
Siječanj 2016 (1)
Prosinac 2015 (2)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (1)
Kolovoz 2015 (1)
Srpanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (1)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (2)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (2)
Svibanj 2014 (2)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (7)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (2)
Prosinac 2013 (7)
Studeni 2013 (3)
Listopad 2013 (5)
Rujan 2013 (6)
Kolovoz 2013 (7)
Srpanj 2013 (5)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (11)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (9)
Listopad 2012 (9)
Rujan 2012 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Malo priče o meni, malo o Gradu, moru, povremeno grintanje, radost i smijanje i sve uglavnom popračeno fotografijom.

    mojeciovo@net.hr

Moja lista

Sličice

  • "Fotografija je jedini medij koji svojim samim nastajanjem ima status autorskog djela.
    U momentu pritiska na okidač osoba koja je pritisnula okidač postaje autor fotografije i njegovo je djelo pod zaštitom Zakona o autorskom pravu.
    Osoba koja javno koristi autorsko djelo dužna je pri svakom korištenju naznačiti autora.
    Fotografija je uvijek autorsko djelo pa prema tome ne mora biti posebno označena da bi bila zaštićena, ona je uvijek zaštićena."







  • ŽELJA

    Želio sam te danima, želio godinama
    i želja je bivala sve veća, a nada sve manja
    i umirao sam pomalo od želje i beznađa
    i umro sam sasvim i više me nema,
    a želja je moja uvijek živa ostala
    i bez mene živi, u zraku izgubljena.

    Nikola Milićević



    LJUBAV

    Zgasnuli smo žutu lampu,

    Plavi plašt je pao oko tvoga tijela.
    Vani šume oblaci i stabla,
    vani lete teska bijela krila.

    Moje tijelo ispruženo podno tvojih nogu.

    Moje ruke svijaju se, žude, mole.

    Draga, neka tvoje teške kose
    Kroz noć zavijore, zavijore

    kroz noć
    Kose moje drage duboko šumore
    kao more.

    A. B. Šimić



    ZVIJEZDE U VISINI

    Ne ljubi manje koji mnogo ćuti
    on mnogo traži, i on mnogo sluti,
    i svoju ljubav (kao parče kruva
    za gladne zube) on brižljivo čuva
    za zvijezde u visini
    za srca u daljini.

    Ćutanje kaže: u tuđem svijetu
    ja sanjam još o cvijetu i sonetu,
    i o pitaru povrh trošne grede,
    i o ljepoti naše svijetle bijede,
    i u zar dana i u plavet noći
    snim: ja ću doći, ja ću doći.

    Tin Ujević