veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Listopad 2010 (2)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moji sastavci i priče koje pišem svi će biti obljavjeni na ovome blogu.







MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Lea
Ovo je inaće moji blog na kojem će te naći svašta :3

ImE:Lea
GoD: 15
VoLiM: novac,greedymuziku, knjige, pisanje, mange i anime zubo
NeVoLiM: ljude bez osobnosti, grašak belj
SlUšAm:pa pretežno metalyes
NaJdRaŽi aNiMe: Naruto cerek


ASARI


GAZADRIEL


KOICHI


GAVIK


KORI


GUABAREL


NIKITA


SIN


ARDI


ANSOQI


GARGATEL


GABRIEL


ZACHARIEL


LUCH


OCH


ASARIEL


subota, 13.02.2010.

Crvenokosa djevojka ostala je nepomično stajati na vrhu stepenica. Asari ju je ljuto pogledala. Lagano je zakoračila na prvu stepenicu i hrapavo nadodala: " Dođi ovdje, molim te." No djevojka se nija ni lecnula. "Nikita to je bila zapovjed!" već iživcirano nastavi Asari. Podigla je pogled i zatekla hladno lice koje je dobro poznavala. Nastavila se penjati do polovice stubišta. Guabarel je sve to vrlo iznenađeno promatrao. "Tužiti ću te Sinu!" ogorčeno poviće Asari. Nikita je samo ne zainteresirano uzdahnula i preskoćila cijelo stubište. Maknula je kapuljaću sa glave i pogledala Guabarela. "ja sam Nikita." dodala je hladno. "To sam već zakljućio." odvrati Guabarel. Zaobišao ju je i uspeo se do Asari. Pogledao ju je znatiželjno. "pričati ću ti, sada ionako trebam do Koichi." uzvratila je Asari. Maknula je svoju gustu ljubičastu kosu sa ramena i nastavila se penjati. Kori je potrčala za njom. "Dakle tko je ona?" ponovo je upitao Guabarel. " Ona je iz C.D. obitelji. Naše dvije obitelji vezane su jednom posebnom elipsom koja nas spaja. Svaki bezgriješni ima svjega čuvara iz C.D. obitelji. Veze se uspostave tek kada pokažeš svoju moć nad njima. Inaće su vrlo drage osobe i dobre osobnosti. Uvijek moraju biti uz tebe ako napuštaš svoje rodno mijesto i pratiti će te u smrt. Samo što Nikita nije takva. No nemogu promjeniti činjenicu da se veze pojavila između nas dvije." objasnila je smireno.
"I kako to da se tako loše slažete?" promrsio je Guabarel prativši Asari u stopu. "Duga je to priča." uzvrati Kori. "One su dvije različit duše koje su vjerojatnom nekom greškom postale vezane. Asari zapravo nije mogla nadjačati niti jednog člana C.D. obitelji. I zato je Sin rekao da upravo zbog toga treba dobiti čuvara. Bila je to prilično nezgodna situacija pošto su svi odbijali služiti nekome tko uopće nema autoriteta." Guabarel ju je pratio pogledom. Zatim je pogledao Asari. "I kako si onda završila sa nikitom?" Stali su ispred velikih crnih vrata napravljenih od bukvine kore. U njima su bila urezana dva velika oka koja su gledala kroz suprotni prozor direkno na toranj vječnosti. "Ona je tek završila sa pripremama i pojavial se na ulaznim vratima. Tada sam prvi put ugledala to prokleto oko. C.D. obitelj ima uvijek jedno crno,crno oko sa bijelom tankom zjenicom. Ne znam za što im to služi, ali kada sam ju ugledala pogledi su nam se nekako stopili i nastala je veza. Otada me prezire." odgovorila je tiho. Pokucala je na vrata i nalknula se unutra. Gazadrijel je uspravno stajao do zlatnastog, staklenog stola za kojim je sjedila Koichi. "Napokon si došla!" vedro je započeo. "Asari, molimte uđi." milo je nadodala Koichi. Preko stolca bila je prebačena njena crna bunda a odmah u kutu stajao je Sin. Asari je sramežljivo ušla. Polako se približila stolu i pogledala Koichi. Ona joj se samo lagano osmjehnula. "Ostavite nas malo nasamo." glasno je zapovjedila. Kad su se vrata zatvorila Asdari je osjatila golemu nelagodu. Koichi je bila glavna u njihovoj obitelji i sve što ona kaže moralo je biti izvršeno. "Sjedni se zlato." rukom joj je pokazala na malen drveni stolćić koji je stajao pokraj prozora. "Znaš tko će ubrzo doći po tebe." nastavila je smireno. Rukom je prošla kroz kosu i pogledala kroz porzor na male seljane koji su se kao mravi sudarali na putu. "Ansoqi." tiho je odgovorila Asari. Koichi joj nije uzvratila samo je smireno gledala kroz prozor. "Moraš biti glasnija, nitko te neće čuti niti vidjeti ako se sva povučeš u sebe." komentirala je. Okrenula se elegantno kako samo ona može i pogledala je ozbiljno. "Danas će te najvjerojatnije biti taj dan za koji sam te tako dugo pripremala." govorila je polako i prodorno kako bi bila sigurna da je svaka njena riječ doprela do Asari. " Koichi ja to nemogu!" usprotivila se Asari. Krupne suze su joj navrle na oči. "Nemogu biti sa osobom koju nevolim! Koja mi svojom pojavom sije strah u kostima!" vikala je očajno. "Šuti!" zaurlala je Koichi. Ustala se i napravial dva tri korako oko stojeg radnog mjesta. Stala je uz prozor i nastavila gledati. "Svi mi imamo svoje dužnosti koje moramo izvršiti!. Budi sretna da imaš nekoga skim možeš provesti ostatak svojega života. Meni je to uskraćeno. Zato samo šuti i nauči cjeniti ono što imaš." melankonija je preplavila cijelu sobu. Asari je počela jecati. "Ali ja nisam kao vi! Ja nema tu snagu da nastavim živjeti sa tom spoznajom!" progovorila je kroz suze. Koichi se došetala do nje. kleknula se i primila je za ruku. "Ni ja nisam imala izbora, ali sam se naučila nositi sa takvim stvarima. Imam obitelj koju moram voditi i učiniti ću sve da ju zaštitim i unaprijedim! Asari ako si jedna od nas onda to možeš i ti!"
Obrisala je svoje krupne suze maramicom koju joj je Koichi pružila. "Evo ga." glasno je nastavila.
"Nemoj me iznevjeriti." nadodala je oštro.



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.