utorak, 06.03.2007.

miriše na proljeće


Image Hosted by ImageShack.us

Već dobrih tjedan dana svi oko mene naklapaju nešto o ožujku, proljeću, suncu...
Ja samo slušam, zapravo, glumim da slušam, potvrdno odgovaram i nastavljam po svom...šetati daljinama.
Ali lupilo je jutros i mene. Jednom je moralo, a moglo je i dosada, nije da bi se previše bunila.
Jutros me probudio miris kolača...isti onaj miris nezamjenjivog biskvita s vanilijom koji poznajm već godinama.
Nakon godinu dana teroriziranja same sebe onim prokletim zvukom budilice, probudio me miris. Ne zvuk, miris.
To je bila dobra promjena. Vrijedilo ju je čekati.
Nakon enormno velike šalice kave, raspalila sam radio i osobno dovršila kremu za kolač.
Loše je jedino to što sam pola višanja pojela umjesto stavila u kremu. Hm...loše...kako za koga. Za mene i nije bilo!;)
S komadom kolača (što otprilike znači čitav red) u rukama, izašla sam vani, sjela ispred kuće i
nazvala sve one koje odavno nisam čula, kojima sam zaboravila glas i one koji mi nedostaju u zadnje vrijeme (razmišljajući usput o tome kako je u kolaču malo višanja).
Neki su bili iznenađeni što me čuju, neki to nisu očeklivali ali svima je bilo drago.
I to je dovoljno za osmjeh! Barem meni.
Kad sam se vratila u kuću, onako zamantana od sunca moji su ustanovili da nešto nije u redu, a ja samo kratko;
''puklo me proljeće!'' Ako su prije i bili zbunjeni, to ih je dotuklo!
Obećala sam sebi da se danas odmaram...da je ovo napokon samo moj dan. Ja inače uvijek održim obećanje pa da ovo ne bi bila iznimka...danas sam od jutra do mraka gubila vrijeme.
I sviđa mi se, toliko mi se sviđa ću od danas pokušati redovito gubiti vrijeme!
Bila sam na najmanje 5-6 pića, učila čitati unazad, igrala poker na skidanje,
pričala sa jako puno nepoznatih ljudi, jela sve što mi je palo na pamet, kupila žute (!!!) cipele, otišla na masažu (ne profesionalnu nego još bolju), kupila sestri cvijet koji podsjeća na suncokret ali to nije, isprobala leće u boji, posudila 3 odlična filma, pola dana slušala svoje najdraže pjesme, rekla jednoj khm...ženskici...sve što sam imala reći, dobila jedan jako lijep kompliment od jedne meni jako drage osobe i to bi bilo to! Nije ni malo za samo jedan dan!;)
Proljeće bi trebalo češće navratiti, a ovaj početak je najslađi. Kao i svaki drugi.
Donosi neku svježinu u život, neke vedre boje i mirise.
Zato je ovaj dan tako dobar....jer miriše na proljeće.

- 21:43 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>