Poznate face!

ponedjeljak, 16.10.2006.

Niko Pavlović, glumac, sad ravnatelj Komedije


Niko Pavlović
OSNOVNI PODACI
ime: Niko
prezime: Pavlović
spol: muško
datum rođenja:09.VIII.1949 u Trebizatu
zanimanje: ravnatelj Komedije
trenutno prebivalište: Zagreb
posao :Gradsko kazaliste Komedija, Kaptol 9, 10000 Zagreb, tel. 01/48-14-566; fax 01/48-14-684

Film i TV:
Vila Orhideja (1988)
Terevenka (1987) (TV)
Ludi dani (1977)

_______________________________________
Vijenac

Niko Pavlović, ravnatelj Gradskoga kazališta Komedija
Mali div glazbenoga kazališta


S ravnateljem Gradskog kazališta Komedija Nikom Pavlovićem razgovarali smo o planovima i problemima toga iznimno uspješna kazališta.

Kakva je vaša vizija iskoristivosti jarunske pozornice, na kojoj ste postavili već nekoliko predstava?
— Jarunska pozornica koju smo mi pokrenuli nova je kulturna ponuda u Zagrebu, nešto što bi moglo biti osnovica pravog zagrebačkog ljetnog festivala kao što je to festival Križanke u Ljubljani, atraktivnosti kakvu ima pulska Arena. Kazalište Komedija sada je nažalost, odnosno na radost Zagrepčana, jedino tamo. Međutim, naše su ambicije sasvim drukčije. Mi želimo da Komedija bude temelj mnogo veće manifestacije, da ona bude nositelj i organizator većeg programa, u kojem bi sudjelovala i sa svojim predstavama. Naša je ambicija i želja da se Jarunfest proširi na barem mjesec dana i da ima relevantne predstave iz svijeta.
Kako je nastala jarunska pozornica?
— Imamo divnu pozornicu koju smo napravili improviziranjem, s dvanaest uvezanih vojnih pontona ispunjenih građom. Ta je pozornica prvoklasna, na njoj se i balet igra bez problema. Mi smo sve to napravili uz pomoć naših suorganizatora, a to su: Jarun, Hrvatske šume, Hrvatska vojska te Turistička zajednica Grada Zagreba, koja u Jarunfestu financijski sudjeluje sve ove godine, nekad manje, a nekad više, pomažući u organizaciji sama festivala. Jasno, Komedija i Jarun temeljni su u cijeloj priči.

Kakav je suživot kulturnih sa sportskim manifestacijama na Jarunu?
— Jarun unatoč veliku interesu za održavanje sportskih priredbi uspijeva naći termine za nas. Mislim da je tamo dobro napravljena fuzija kulturnih i sportskih projekata na Jarunu, i da je stvoreno nešto što privlači publiku. Budući da je ta staza ponajprije sportski objekt, mi se pokušavamo maksimalno prilagoditi sportskim zahtjevima. Za sada u tome uspijevamo i nadamo se da će se naći trajnije rješenje u korist ovoga grada, jer građani su svojim dolascima tamo potvrdili potrebu postojanja jednoga teatra.

Koliko gledatelja po pojedinoj predstavi smatrate uspjehom?
– Kada mi kažemo da smo propali prošle godine na Jarunu, onda vidite da je na svakoj predstavi bilo prosječno sedamsto pedeset do osamsto gledatelja. Netko to može smatrati fantastičnim, ali Komedija, tj. Jarunfest, ne. Uništilo nas je vrijeme, prošle nas je godine kiša dotukla. Radi Olimpijade i veslačkih treninga bili smo prisiljeni ići nešto ranije s Jarunfestom, već u šestom mjesecu, ali unatoč kiši imali smo spomenuti broj gledatelja na predstavi.
Kako vidite moguću suradnju s festivalom na Križankama?
— Jarunfest može postati spona za međunarodnu suradnju. Nama se već nudi takva varijanta. Križanke su stari suradnici, oni vjeruju u potencijale našega kazališta. Mi smo i ove godine pozvani. Lani je bio pozvan Gubec beg, preklani su bili pozvani Kosa i Jesus Christ Superstar, ove godine idemo sa Chicagom. Oni hoće cijelu Sloveniju pokriti Chicagom, predstava ih je oduševila. Na konferenciji za tisak u Ljubljani za Križanke gospodin Brlek, direktor festivala, rekao je da dolaze Zagrepčani čiji je Chicago dva puta bolji od brodvejskoga, koji je gledao prije mjesec dana. U zanatskom smislu to znači da je naša kuća došla na razinu koju će njoj samoj biti teško slijediti u budućnosti. Moramo odgovarati na izazove koje smo sami sebi zadali.
Zašto imate premijere dva mjuzikla u vrlo kratku razdoblju?
— Stjecajem okolnosti. Premijera mjuzikla Skidajte se do kraja ili Full Monty, koji mnogi gledatelji znaju po filmu, trebao je biti prije više od dva mjeseca, međutim nismo na vrijeme dobili prava i zato smo s premijerom otišli u sam kraj sezone, što nama uopće ne odgovara. Skratio nam je vrijeme do premijere mjuzikla Aida. Prije nego što je gledao Chicago, Brlek nas je pitao što će nam Chicago, jer je čuo da radimo Aidu koju smatra fantastičnom. Mi tako izlazimo s dvama velikim projektima u isto vrijeme, ali Aida je ipak na Jarunu, dok Full Monty neće biti na Jarunu. Gostovat ćemo vjerojatno i u Opatiji s Aidom, a na jesen će se Aida izvoditi u zgradi Komedije. Priznajem, to će biti poprilična gužva, ali gužva kvalitetne sezone. Dakle, od mjuzikala nudimo Mali dućan strave, Full Monty, Aidu, Chicago i Piaff, sve na jednoj pozornici. To ni mnogi veliki gradovi nemaju. Kao čovjek koji ima informacije gdje se što događa mislim da je to fenomen.

Predstave kao što su Chicago traže mnogo ljudi. Koliki vam je ansambl i koliko morate angažirati vanjskih suradnika?
— Mi smo prividno mali teatar. Svojevremeno su došli neki stranci u posjet kazalištu i gledali kako zavšava jedna opereta i čudili se od kuda svi ti ljudi izlaze. U svim našim mjuziklima sudjeluje mnogo ljudi. Kazalište Komedija najveći je gradski teatar, mi imamo najviše stalno zaposlenih, trenutno je to sto šezdeset i osam radnih mjesta. Osnovna je potreba po sistematizaciji za kuću dvjesto, a kazalište Komedija tijekom godine surađuje s više od šesto ljudi. Godišnje kroz kuću prolazi oko sedamsto pedeset ljudi, a to je golema brojka. To su doista velike predstave. Činimo se malenima, jer nam je zgrada mala, ali produkcijski smo veliki. Osim ansambla imamo brojne goste pjevače, baletne ansamble, škole, studente, koji pomažu u tehnici...To su sve timovi ljudi koji nisu stalno zaposleni u kazalištu.
Kako ste započeli suradnju s Igorom Barbarićem? Postaje li on svojevrstan kućni koreograf?
– Igor Barbarić pravo je otkriće. Njegov prvi uradak, koreografiju Priče sa zapadne strane, vidjeli smo u HNK. Bila je to predstava za koju se i danas pitam zašto je uopće igrala u HNK, i to u šest izvedbi, ali to je druga priča. Tamo smo otkrili Igora Barbarića, tamo je naš Đani Stipaničev nastupao u glavnoj ulozi i drago mi je što su s našim snagama morali rješavati svoje zamisli. Igora smo zapazili i na preporuku naše balerine Tine Vrtar, koja me uputila da pozornost usmjerim prema njemu. Kada sam rekao Dori Ruždjak da bi trebala raditi Chicago, ona se jako razveselila, a dok smo dogovarali audicije i skupljali suradnike vrtjelo se nekoliko imena, a iskrsnuo je Igor, koji je bio zainteresiran. Odmah smo se dogovorili i on se pokazao kao apsolutno osvježenje. Na neki ga način smatram članom ansambla, iako formalno on jest vanjski suradnik. Imamo cijelu skupinu ljudi koji su vanjski suradnici, a nekako su dio kuće. Stalno zaposlenje jest problem, jer to moram rješavati na drugoj razini. Otvorenih mjesta nema, pa moramo povećanje tražiti od vlasnika. Imamo cijeli suradnički kadar da bismo ostvarili ovakvu produkciju koju imamo, od pjevača Ervina Baučića, Nikite, Hane Hegedušić, plesača, dizajnera, svirača...

Tko vam je sada kućni koreograf?
— Nemamo ga. Teoretski imamo otvoreno radno mjesto, ali nemamo ga pravo popuniti. U sistematizaciji imamo radno mjesto i za koreografa i scenografa i kostimografa i dramaturga, ali ako imate sto šezdeset radnih mjesta, nemate manevarskog prostora i morate misliti što vam je prioritet.
Po pitanju scenografa u mjuziklima najviše se oslanjate na Ivu Knezovića...

— Mirjana Zagorec i Ivo Knezović naši su glavni scenografi. Knezović je radio u HNK, neko vrijeme kao asistent gospođi Jeričević, ali je punu afirmaciju ostvario s mjuziklom Jesus Christ Superstar.

Koliko ljudi dolazi na vaše audicije?

— Po dvjesto ljudi dolazi na naše audicije, i dobivamo krasne rezultate. S audicijama za Kosu učvrstili smo praksu takvog pronalaženja suradnika i dobili povjerenje velikog broja ljudi koji uglavnom stoje u sjeni, ali ima silno nadarenih suradnika. Oduševljen sam time koliko nam se mladih ljudi priključilo na tim projektima. Čak se i Ervin Baučić pojavio na audiciji za Jesus Christ Superstar. Sve su to ljudi koji su kod nas našli svoje mjesto i stekli profesionalnu sigurnost. Pitanje je da li bi je stekli da nije bilo takvih izazova.

Što im osim prilike kazalište nudi, hoćete li pokrenuti neke zahtjeve prema Gradu da otvorite ta mjesta?

— Mi njima za njihov posao dajemo honorar, što je važno. Naravno, nažalost on nekada stiže i neredovitije.

Kako financijski izdržavate takvu produkciju i dobijate li dovoljnu financijsku potporu Grada?

— Kazalište Komedija prati se kao pandan dramskom kazalištu bez obzira na ovu produkciju mjuzikala, koja je u najmanju ruku vrlo zahtjevna, pri čemu ne želim govoriti o kvaliteti, jer se u nju uvjere svi oni koji gledaju, od kritike do publike. Oni nas tretiraju kao komično kazalište, a DK Gavella kao dramsko kazalište i u takvu načinu financiranja daju nam približno isti novac.

Kako ocjenjujete percepciju kazališta Komedija tijekom povijesti i danas?

— Kazalište Komedija nije bilo nikada miljenik Grada, odnosno nije na pravi način valorizirano u našem gradu. Ono je ipak miljenik publike, koja je uvijek smatrala Komediju najzagrebačkijim kazalištem, pa i gospodskim u vrijeme kada se opereta više radila. Komedija je uvijek imala građanski štih i kroz tu operetu i repertoar koji je igrala, ali nikada nije bila financijski poduprta kao glazbeno kazalište. Mi godinama guramo velike projekte i ideje da se gradi nova zgrada kazališta, jer Zagreb za njom ima potrebu. U Lisinskom smo odigrali više od četiristo osamdeset predstava.

Stječe se dojam da ste mogli i više da ste dobili više termina...
— Jasno da bismo mogli. Mi smo jedini teatar u gradu koji to može i čvrsto stojim iza tvrdnje da ako se napravi nova glazbenoscenska pozornica, što je nužda za ovakav grad, tu kuću možemo opsluživati prvenstveno mi. To bi bio pandan ljubljanskom Cankarjevom domu ili Sava centru u Beogradu, a ovdje bi trebalo napraviti jedan veliki, moderni teatar s tisuću i petsto mjesta. Kazalište Komedija na osnovi repertoara koji radi, a i koji u budućnosti može ponuditi, a i na osnovi kadra koji ima i bez obzira na sistematizaciju radnih mjesta angažira, školuje i organizira, kadar je odgovoriti takvu izazovu. Zagreb se na području mjuzikla kao prava srednjoeuropska metropola nema čega stidjeti. To je ono što mi možemo ponuditi kao perspektivu, projekciju, to je pravo glazbeno kazalište. Kroz to se može ponuditi i Jarunfest, jer to može biti veliki ljetni festival.
Nama Križanke nude suradnju i na gostujućim projektima. Dolazi im Boljšoj teatar, koji se čeka i po nekoliko godina, on je mogao gostovati i u Zagrebu isto tako kako je sada u Ljubljani, jer nam Ljubljana nudi suradnju. Oni nas zbilja respektiraju, a i mi njih. Surađujemo bez obzira na stajalište ministarstva i Grada Zagreba prema kazalištu Komedija. Izrasli smo na temeljima onoga što je Komedija bila u teatar koji je ceh prepoznao. Komedija je bila podcjenjivana iz raznoraznih razloga, nekada je bilo boljih, a nekada lošijih trenutaka, ali pratila je trendove. Pojavio se mjuzikl, respektabilna je bila operetna pozornica, a i naš dramski ansambl koji opslužuje i komedije i mjuzikle.

Vaše predstave čuvene su po velikom broju izvedbi. Koliko je puta izveden Chicago?
– Chicago je u godinu dana izveden osamdeset i četiri puta. Posljednjih dana našla se pokoja karta, a punih osamdeset predstava niste mogli pronaći nijedno mjesto na dan predstave.

Koliko je puta izveden Jesus Christ Superstar, koji ne može ni igrati na vašoj matičnoj pozornici?
— Igrao je točno četrdeset puta, a vidjelo ga je sedamdesetak tisuća gledatelja. To vam je kao da u zgradi kazališta Komedija odigrate sto pedeset i četiri predstave s punom dvoranom. Naša suradnja s Lisinskim prije je bila bolja. Predstave kazališta Komedija ugrađene su u temelje Lisinskog kao koncertne dvorane. Odigrali smo tamo ukupno četristo osamdeset predstava, a to su tri pune sezone. Gubec beg izveden je sto osamdeset i jedan put u punoj dvorani Lisinski. Da je bilo neke Božje pravde, mislim da je tom Gupcu danas trebalo pružiti ruku. Nažalost, Lisinski je koncertna dvorana i nepodesan je za glazbeno kazalište, pa svaki put izmišljamo neke nove načine da ga iskoristimo. Trudimo se da ga ne uništimo. Imamo sjajnu tehniku, jedini smo koji možemo ući u Lisinski s velikom predstavom, a da mu se ništa ne dogodi.

Na temelju dosadašnjeg interesa publike, vi mislite da Zagreb ima kulturnu potrebu za novom zgradom glazbenog kazališta. Bi li ta zgrada mogla biti puna i isplatiti se?
— Uvjeren sam da bismo je mi mogli puniti. Sudjelujem u radu radne skupine koja radi na izradi novoga kazališnog zakona. Ne bih htio upotrebljavati izraz isplati se u kulturi. Mi smo mali narod, ne želim popovati, ali mislim da su mali narodi dužni ulagati u kulturu kao vertikalu svog identiteta. Veliki je upitnik što je to to što se zove komercijalno. Mislim da su naše predstave kultura, predstave visoke umjetničke kvalitete što potvrđuju i nagrade. Kultura je reprezentativna stvar i bojim se da dolazi vrijeme divljačkog kapitalizma, koje nas dere i koje nas još čeka nakon prihvaćanja uvjeta koje nam svijet postavlja. Mi ćemo svijetu nuditi kvalitetne kulturne projekte ako ih budemo imali. Za kulturu, za kazalište, mora se imati novca, to je dio identiteta i na to se mora misliti. Ako publika ima potrebu gledati takvo kazalište, mi moramo njima takvo kazalište ponuditi, da bude kvalitetno, ali pod prihvatljivim uvjetima.

Koliko su cijene vaših ulaznica primjerene produkcijskoj razini i plaćevnoj moći?
— Ne mogu ja nuditi Chicago pod uvjetima pod kojim sam ja to gledao u Parizu, gdje sam za ulaznicu za Chicago platio šezdeset i pet i pol eura. Bio sam sa suprugom i platio dvije karte sto trideset i jedan euro. Bilo bi to komercijalno i bilo bi super kad bi se tako moglo napraviti u Hrvatskoj, ali mi u Zagrebu ne bi prodali jednu i pol dvoranu jer je to naprosto nemoguće. Naša plaćevna moć nije takva i gotovo. Mi smo prisiljeni raditi jednako kvalitetno kao oni čija je plaćevna moć takva. Mi sa Piaff možemo otići u Pariz, sa Jesusom u London, sa Chicagom na Broadway i stojimo iza tih predstava i držimo kvalitetu kao oni. No, ne možemo naplatiti ulaznicu koja bi pokrila troškove produkcije i neka se to od nas ne traži i ne zahtijeva. Grad i država moraju sudjelovati u cijeni ulaznice tako da te atraktivne velike priče budu dostupne našem gledatelju. To se ne odnosi samo na kazalište, već na cjelokupnu kulturu.

Bez obzira na punu dvoranu, kazalište nije isplativo.
— Ne. Kazalište Komedija gotovo je uvijek puno i ljudi se čude kad govorim da smo mi u gubitku kada igramo. S dramskom predstavom koja ima tri ili pet ljudi na sceni, recimo sa Svoga tela gospodar koja je osvojila sedam nagrada, možemo. Nama poluprazni Svoga tela gospodar može donijeti dobitak, a puni Chicago gubitak, ali to je normalno. U Lisinskom se velike predstave isplate kao izvedba, ali vi opet ne možete vratiti onu glavnicu koju ste uložili u izradu predstave.

Gdje bi se po vašem mišljenju mogla izgraditi zgrada novoga glazbenog kazališta?
— Napravio sam pretprogram izgradnje prije sedam godina, interpolacije između Lisinskog i Paromlina. Moglo se ići eventualno i na Savu, ali to je upitno. To bi bio jedan od načina da se Paromlin preuredi, da se izvana zaštiti kao ono što jest, spomenik industrijske arhitekture. To zahtijeva vrlo velike financijske i organizacijske napore, ali i dobru volju Grada.. Paromlin je od Grada otkupljen, ali stoji neiskorišten, a ono za čim sigurno postoji potreba jest prostor za glazbenoscenske predstave.

Koliko bi prema vašoj procjeni koštalo pretvaranje Paromlina u glazbenoscensku dvoranu?
— Ne usudim se davati takve procjene, vjerojatno dosta. No, to je nešto što se stvara za budućnost, trebaju nam svjetski gabariti da tamo možemo primiti svjetske produkcije i izvoditi i najveće predstave. Nigdje u Zagrebu danas ne možete primiti nikakva gostovanja. Komedija može biti temelj takva koncepta, služiti se tijekom cijele godine takvom infrastrukturom i ponuditi način razmišljanja o tome što da se učini s tim.

Kako uspijevate održati toliki broj velikih predstava na repertoaru i koja je njihova budućnost?
— Imamo veliki problem, koji je i težak i ugodan. Imamo hrpu novih predstava, a pored njih moramo se oslobađati Kose, moramo skidati Jesusa. Neke predstave moramo skidati s repertoara, a da neke niti ne igramo, poput Male Floramy, koja je dio operetnog repertoara za koji smo već posložili određene kadrove. Sedamnaesta je godina kako sam ravnatelj ove kuće i rekao sam prijatelju Čubeli da ne gradim kuću od cigle, već od ljudi. Ako sam išta napravio svih ovih godina, onda sam napravio kadrovski moćnu ekipu.

Što planirate u idućoj sezoni?
— Dogodine imamo nekoliko zanimljivih projekata. Dobar primjer trebao bi biti povratak operete. Želja nam je napraviti Kalmanovu operetu Bajaderu u suradnji s Krašem. Želimo da taj projekt ima dvostruku funkciju, da ga je lakše financirati, s druge strane da napravimo ono što hoćemo, a to je da aktiviramo ansambl koji je radio operetu. To bi trebalo biti na jesen, a za sve ima dosta dobre volje sa strane Kraša, koji sada ima pedesetu obljetnicu. Dakle, višestruko se poklapaju želje s jedne i druge strane.
S druge strane postavljamo veliki svjetski hit — Producente. Dobili smo uvjete za prava, Krešo Dolenčić trebao bi režirati. To je maksimalno zahtjevna predstava i već samo s njom davite se do grla u problemima.

Kakav je omjer kazališnih i glazbenih predstava u vašoj kući?
— Na sastanku direktora kazališta rekao sam da ćemo raditi repertoar gdje je odnos dramskih i glazbenih predstava takav da je od dvjesto odigranih predstava bilo šezdeset dramskih, a sto osamnaest glazbenih. To je velika brojka i nama taj reprizni program donosi velike probleme u održavanju. Vjerujemo u dobru volju Grada da oni to nekako s nama riješe, ali sada nije ni blizu početka rješavanja. Mi i dalje imamo namjeru ići s obama projektima, budući da imamo ansambl koji je i biran na taj način da može opsluživati i dramski repertoar. Pero Kvrgić nakon jedne predstave izjavio je: Bogati, kako ovi igraju dramu! Mnogi su bili šokirani kako smo mi na festivalu glumca odigrali Svoga tela gospodar, i kako ti isti ljudi sljedeći dan pjevaju i plešu. Po tome je taj ansambl jedinstven, ali se on godinama skuplja, radi i njeguje, daje mu se prilika. Tražio sam financijsko pretpozicioniranje našeg kazališta između Gavelle i HNK. Mi imamo balet, zbor i orkestar i radimo drugačije i više stvari od njih, a nadamo se da će u sljedećoj turi rješavanja tih problema Komedija doći na svoje mjesto.

Kako su se predstave Patnje gospodina Mockinpotta i Majka Hrabrost uklopile u vaš repertoar?
— Nakon dramskih predstava koje ste spomenuli mnogi me pitaju čemu ovakav malo ozbiljniji dramski repertoar. Kazalište Komedija, kao i svako kazalište, i svaka umjetnost, mora odgovoriti na vrijeme u kojem živimo. Kazalište mora potražiti vezu sa sadašnjošću. Mi smo to pokušali ove godine s predstavama kojima želimo dati odgovor na divljački kapitalizam, na divljački način razmišljanja koji se počeo razvijati u ljudi. Sve naše ovosezonske predstave i Patnje gospodina Mockinpotta i Majka Hrabrost i Skidajte se do kraja su odgovor kazališta na stanje oko nas, kao i predstava Legalisti koju smo napravili kao osvrt na poziciju branitelja. Uopće ne pokušavam govoriti koliko smo mi kvalitetno uspjeli odgovoriti na taj izazov, ali to su problemi koji nas muče kao građane ove zemlje i imamo potrebu dati svoj komentar našeg stanja. Kultura je ugrožena. Čitamo neka razmišljanja kako bi trebalo uskratiti ovo, uskratiti ono, sve je manje–više restriktivnog karaktera. Vi ćete sutra doživjeti uskratu kulturne ponude u kojoj ćete se zapanjiti stanjem kulture. Mi moramo po svaku cijenu održati kulturnu razinu, mi kao kazalište želimo i dalje davati odgovore na ta pitanja. Mi smo dužni odgovoriti i na naš Domovinski rat, dužni smo replicirati na ono što podvaljuju ljudi iz tko zna kojih razloga. Mi smo protiv podmetanja i kao kazalište imamo u rukama instrumentarij kojim ćemo se protiv njega boriti. Što je bolja predstava, to je jači šamar onima koji se tako ponašaju.
Mi od naših aktualnih tema ne možemo odustati. Osjećam dug prema Vukovaru i svem što se tamo događalo. Osjećam potrebu da na neki način s ovogodišnjim repertoarom kažemo nešto o problemima koji nas muče, da malo opet zaplačemo i nasmijemo se. Dogodine ćemo se vratiti malo veselijim tekstovima, bit će bulevara! Jasno da čeznemo za dobrim domaćim tekstovima, a neke ljude koji već dugo ne stvaraju htio bih aktivirati.
Postavit ćemo tekst Marijane Nola te po Pigmalionu rađen mjuzikl čiju bi glazbu trebao pisati Đelo Jusić, a nismo zaboravili ni na Alfija Kabilja.

Hoćete li se osloniti i na domaće pisce?
— Mi ćemo biti veliki teatar tek onda kada budemo imali svoga pisca. Napustio nas je Grgić, sjajan libretist i izvrstan komediograf i s njegovim nestankom nastala je praznina koju nitko od ovih pisaca nije uspio nadopuniti. Brešan je pobjegao prema zasluženoj mirovini, ali nažalost nema ga na terenu. Tu je još niz pisaca kao što je Mate Matišić. Ima i mladih pisaca, uz Damira Petričevića napravili smo Legaliste, tu je Dora Delbianco, a i mladi redatelji imaju mjesta. Radit ćemo i manje projekte, pa ćemo kroz sve to uspjeti afirmirati i nove ljude.

Razgovarao Zlatko Vidačković

Niko Pavlović

Image Hosted by ImageShack.us

16.10.2006. u 00:00 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

1. Opis bloga

Glumci,novinari,sportaši,glazbenici i umjetnici svih vrsta!
Gdje su sada, privatne i javne tajne.
Biografije,zanimljivosti,popularnost i sve ostalo!!
Dostavite info o svojim ljubimcima!


e-mail:





Visitor Map

Create your own visitor map!

3. Slavne face:

-Snježana Abramović#Q
-Nada Abrus#Q12
-Dejan Aćimović#Q
+Vjekoslav Afrić#Q
+Marija Aleksić-Šerment#Q
-Biserka Alibegović#Q
-Dževad Alibegović#Q
-Božidar Alić#Q 1
-Jasna Ančić#Q
+Amand Alliger#Q
-Slavica Andrašević-Vučak#Q
-Lila Anders#Q
-Miljenka Androić Marić#Q1
-Mario Anduš#Q
-Jasna Aničić#Q1
-Saša Anočić#Q1
-Živko Anočić#Q1
-Davor Antolić#Q
-Sandra Antolić#Q
+Jagoda Antunac#Q
-Zdenka Anušić-Poje#Q
+Luka Aparac#Q
-Inge Appelt#Q
+Aleksandar Aranicki#Q
-Oelilton Araujo dos Santos#Q
-Milivoj Arhanić#Q
-Borna Armanini#Q
-Emin Armano#Q
-Drago Asić#Q
-Cintija Ašperger-Eastman#Q
+Ante Babaja#Q
-Nada Babić#Q
-Višnja Babić#Q1
-Nina Badrić#Q
-Livio Badurina#Q
-Srđan Badurina#Q
-Sandra Bagarić#Q123
-Stjepan Bahert#Q1
-Drago Bahun#Q
-Pavlica Bajsić#Q
-Zvonimir Bajsić#Q
-Kristina Bajza#Q
-Boris Bakal#Q
-Ivana Bakarić#Q1
-Andrea Baković-Katalenić#Q123
-Jasminko Balenović#Q
-Olivera Baljak#Q1 2
-Boris Balta#Q12
-Ivo Baltić#Q
-Hamed Bangoura#Q
-Selma Banich#Q
-Gábor Bánky#Q@123
-Sandra Banić#Q
-Dragan Banjac#Q12
-Lana Barić#Q1
-Mladen Barbarić#Q
-Branko Banković#Q
-Csilla Barath-Bastaić#Q
-Igor Barberić#Q
-Lana Barić#Q123
-Hrvoje Barišić#Q12
-Ivica Barišić#Q
-Miro Barnjak#Q
-Blanka Bart#Q12
-Etta Bartolazzi#Q
-Senka Baruška#Q
-Relja Bašić#Q
-Josip Batistić#Q
-Anita Baturina#Q
+Branko Bauer#Q
-Milivoj Beadar#Q1
-Branka Bebić-Krstulović#Q
-Zoran Bečić#Q
-Ana Begić#Q1
-Iva Bagić#Q
-Linda Begonja#Q1
+Ena Begović#Q
-Mia Begović#Q
+Viktor Bek#Q
-Neno Belan#Q
-Smiljka Bencet#Q
-Vesna Bengez#Q
+Nevenka Benković#Q
-Srećko Berec#Q12
-Mirna Berend#Q
-Anita Berisha#Q
-Franjo Berković#Q
-Jasna Ornela Berry#Q12
-Davorin Beršinić#Q
-Tatjana Bertok-Zubković#Q1
-Božana Bijelić#Q1
2
-Jasna Bilušić#Q
-Aleksandar-Aca Binički#Q
-Jelena Binički#Q
-Katarina Bistrović Darvaš#Q1
-Rene Bitorajac#UQ
-Ada Bjelovučić-Peharda#Q
-Antonija Blaće#Q
-Andrea Blagojević#Q12
-Aleksandar Blanić##12
-Božidar Boban#Q
-Ivana Boban#Q1
-Ivica Boban#Q12
-Ljubica Bočkaj#Q
-Lara Bogdanovic#Q
-Ana-Maria Bogdanović#Q
-Ljiljana Bogojević#Q*12
-Pavle Bogdanović#Q
-Jasenka Bohaček Knežević#Q
-Ines Bojanić#Q*12
-Ivanka Boljkovac#Q
-Jasen Boko#Q12
-Ana Marija Bokor#Q1
-Dijana Bolanča#Q1
-Mark Boldin#Q
-Mirko Boman*#Q
+Branko Bonacci#Q
-Ivan Borbaš#Q12
-Marija Borić#Q1
-Damir Borojević #Q1
+Etta Bortolazzi#Q
-Đorđe Bosanac#Q
-Mira Bosanac#Q123
-Nikolina Bosnar#Q
-Robert Bošković#Q1
-Ivan Bošnjak#Q
-Vladimir Bošnjak#Q
-Zdenko Botić#Q12
-Barbara Bourek#Q
-Vlado Božičević#Q
-Vanda Božić#Q12
-Berislav Brajković#Q
+Slavko Brankov#Q
- Dražen Bratulić#Q1
-Ana Brbora-Hum#Q
-Ana Brdarić#Q
-Miljka Brđanin-Babić#Q12
-Mirela Brekalo-Popović#Q
-Lukrecija Brešković-Opalk#Q1
-Suzana Brezovec#Q
-Drago Britvić#Q
-Denis Brižić#Q12
-Emilija Brkić#Q
-Ivan Brkić#Q
-Zdenko Brlek#Q*1
-Darko Brkljačić#Q
-Miljenko Brlečić#Q
-Neda Brlić#Q
-Aleksandra Broz#Q
-Ivna Bruck#Q
-Rikard "Riki" Brzeska#Q
-Dušan Bućan#Q
-Finka Budak-Pavičić#Q
-Pero Budak#Q
-Mladen Budiščak#Q
-Blanka Bukač#Q
-Amar Bukvić#Q
-Veljko Bulajić#Q
+Karlo Bulić#Q
-Neva Bulić#Q
-Mate Bulić#Q
-Helena Buljan#Q
-Ivana Buljan Legati#Q1
-Ivica Buljan#Q12
-Ratko Buljan#Q
-Marijan Buljat#Q
-Žana Bumber#Q12
-Rajko Bundalo#Q
-Saša Buneta#Q1
-Ljiljana Bunjevac-Filipović#Q
-Petar Buntić#Q
-Gordana Burundić#Q
-Antonela Butigan#Q
-Nikša Butijer#Q
-Boris Buzančić#Q123
-Strefan Buzurović#Q123
-Nikola Car#Q
-Silvio Cavrić#Q
-Tünde Czebe#Q123
-Drago Celizić#Q
-Matteo Cetinski#Q
-Tony Cetinski#Q
-Mathias Chago#Q
-Velimir Chytil#Q
-Želimir Ciglar#Q
+Augustin Cilić#Q
-Ljiljana Cindrić#Q
+Tješivoj Cinotti#Q
-Anderson Costa#Q
-Zlatko Crnković#Q
+Marija Crnobori#Q
+Mladen Crnobrnja-Gumbek#Q
-Dubravka Crnojević-Carić#Q1
-Tamara Curić#Q
-Nenad Cvetko#Q
-Petar Cvirn#Q
-Zrinka Cvitešić#Q
-Branka Cvitković#Q
-Aleksandar Cvjetković-Kajo#Q
-Marko Čabov#Q
-Hrvoje Čale#Q
-Fani Čapalija#Q
-Mislav Čavajda#Q12
-Milan Čečuk#Q
-Eduard Černi#Q12
-Velimir Čokljat#Q12
-Daniela Čolić Prizmić#Q1
-Marinko Čorak#Q
-Neven Čorak#Q
-Dražen Čuček#Q
-Arijana Čulina#Q
-Mila Čuljak#Q
-Darko Čurdo#Q
-Dinko Čutura#Q
-Mladen Čutura#Q12
+Adem Ćejvan@#Q
-Zoran Ćirić#Q
-Vedran Ćorluka#Q
-Drago Ćosić#Q
-Duško Ćurlić#Q
-Antonija Ćutić#Q123
-Ivka Dabetić#Q
+Saša Dabetić#Q
-Eszter Daczó#Q123
-Nataša Dangubić#Q
-Marija Danira#Q
-Eduardo da Silva#Q
-Arsen Dedić#Q
-Matija Dedić#Q
-Mesud Dedović#Q123
-Božena Delaš#Q1
-Dora Delbianco#Q
-Zrinka Delovski#Q
-Dragan Despot#Q
-Mladenka Dervenkar - Gavran#Q1234
+Đurđa Dević-Šegina#Q
-Sanja Dević#Q
-Pravdan Devlahović#Q
+Ljubomir Didić#Q
+Jurica Dijaković#Q
-Ljubo Dijan#Q
-Dobrila Dimitrijević (Biser)#Q
+Mila Dimitrijević#Q
-Slobodan Dimitrijević#Q
-Ružica Djamić#Q
-Massimo Dobrović#@1
-Miliana Dodevska#Q1
-Danijela Dodig#Q
-Krešimir Dolenčić#Q
-Mila Domančić-Ercegović#Q
+Lidija Dominković#Q
-Nataša Dorčić#Q1
-Fredy Došek#Q
-Darija Doždor#Q
-Dina Dožić-Hromatko#Q
-Vanja Drach#Q1
-Ljubica Dragić-Stipanović#Q
-Luka Dragić#Q1
+Ervina Dragman#Q
-Dino Drpić#Q
+Vlasta Dryak-Kankelj#Q
-Irina Dubnik#Q1
-Melanija Dugandžić#Q
-Petra Dugandžić#Q
-Vlatka Dulić#Q
-Irene Dumbović#Q
-Danijel Dumenčić#Q12
+Tomislav Durbešić#Q
-Veronika Durbešić#Q
-Tilla Durieux#Q
-Mićo Dušanović#Q
-Željko Duvnjak#Q
-Boris Dvornik#Q12
-Daniela Dvornik#Q
-Dino Dvornik#Q
-Dean Dvornik#Q
-Ella Dvornik#Q
-Dubravko Dujšin#Q
-Sanja Duggan#Q
-Vlatko Dulić#Q
-Alex Đaković#Q12
-Ana Đokić-Pongrašić#Q
-Jadranka Đokić#Q
-Vladimir Đorđević#Q12
-Ivan Đurčić#Q
-Branko Đurić#Q123
-Irena Đurkesac#Q
-Gordana Đurok#Q123
-Dina Ekštajn#Q
-Mila Elegović-Balić#Q
-Dorijan Elezović#Q
-Matko Elezović#Q
-Žuža Ergeny#Q12
-Mato Ergović#Q1
+Nela Eržišnik-Blažević#Q
-Ines Fančović#Q
-Željka Fattorini#Q
-Biserka Fatur#Q1 -Hrvoje Felber#Q
+Zvonimir Ferenčić#Q
-Dražen Ferenčina#Q12
-Zorka Festetić#Q
-Boris Festini#Q
-Ivo Fici#Q1
-Sanda Fideršeg#Q
-Slavica Fila#Q1
-Nevenka Filipović#Q
-Tarik Filipović#UQWkms
-Ana Firšt#Q
-Dora Fišter Toš#Q
-Lidija Florijan#Q12
-Mirko Fodor#Q
-Morana Foretić#Q
-Marko Fotez#Q
-Božidarka Frajt#Q
-Eugen Franjković#Q1
-Karin Frohlich#Q1
+Franjo Fruk#Q
-Silva Fulgosi#Q
-Mira Furlan#Q
-Nada Gaćešić-Livaković#Q
+Ljudevit Galic#Q
-Igor Galo#Q12
-Matija Garašić Zorić#Q1
-Tamara Garbajs#Q1
+Branko Gavella#Q
-Miro Gavran#Q
-Mira Gavrilović#Q
-Nikola Gec*#Q
-Marija Geml-Leskovar#Q
+Josip Genda#Q
-Ljiljana Gener#Q
-Dijana Gerić#Q
-Vladimir Gerić#Q
-Eliza Gerner-Strozzi#Q
-General Woo#Q
-Ljudevit Gerovac#Q
-Tea Gjergjizi Agejev#Q
-Branko Glad#Q1
-Emil Glad#Q
-Đurđa Glažar–Ivezić#Q
-Ratko Glavina#Q123
-Ivan Glowatzky#Q12
+Viki Glovacki#Q
-Zoran Gogić#Q*
-Davor Gobac#Q
-Deana Gobac#Q
-Toni Gojanović#Q
-Dušan Gojić#Q
-Gordana Gojković#Q
-Igor Golub#Q12
-Lana Golob#Q
-Vlasta Golub#Q12
-Mani Gotovac#Q
-Tomislav Gotovac/Antonio Lauer#Q1
-Zijad Gračić#Q1
-Petar Grašo#Q
-Branka Gregorić#Q
-Ivo Gregurević#Q
-Ksenija Gregurić#Q
-Aleksandra Grdić#Q
+Joža Gregorin#Q
-Goran Grgić#Q1
-Milan Grgić#Q
-Ivo Gregurević#Q
-Ksenija Gregurić#Q
-Stanko Gregurić#Q
-Ivo Grišnik#Q123
-Marica Grgurinović#Q
-Vladimir Grigić#Q
+Mato Grković#Q
-Miljenko Grozdanić#Q
-Duško Gruborović#Q
+Ivona Grünbaum#Q
+Saša Grünbaum#Q
-Špiro Guberina#Q
-Mate Gulin#Q1
-Anna Gurji#Q123
-Peđa Gvozdić#Q1234
-Anđelko Habazin#Q
-Vlado Habunek#Q
-Fadil Hadžić#Q
-Jelena Hadži-Manev#Q1
+Ela Hafner-Gjermanović#Q
-Igor Hajdarhodžić #Q
-Izet Hajdarhodžić#Q
-Augustin Halas#Q12
-Enver Hasić#Q12
-Mladen Hanzlovsky#Q
-Hana Hegedušić#Q1
-Vlasta Hegedušić#Q
+Ana Hercigonja#Q
-Ivan Hercigonja#Q
+Oskar Harmoš#Q
-Josip Heinz#Q
-Ivan Herceg#Q1
-Zdenka Heršak#Q
-Adela Horvat#Q
-Ivan Horvat#Q
-Ivančica Horvat#Q
-Lajos Széll Horváth#Q123
-Petra Hrašćanec Herceg#Q
-Sanja Hrenar#Q1
-Sanja Hrgetić#Q
-Zlatan Hrle#Q
-Koraljka Hrs#Q
+Gizela Huml#Q
-Enver Idrizi#Q
-Milenko Iliktarević#Q12
-Biserka Ipša#Q
-Nives Ivanković#Q
-Ilija Ivezić#Q12
-Radovan Ivšić (Todor Kovačević)
-Vladimir Jagarić#Q
-Šimun Jagarinac#Q
-Branka Jakopanec-Kolarić#Q
-Darko Janeš#Q
-Nataša Janjić#Q
-Dragan Janković#Q
-Jan Janković#Q
-Vjekoslav Janković#Q12
-Anastazija Jankovska#Q
-Zvonimir Jelačić#Q
-Ante Jelaska#Q
-Pjero Jelaska#Q
-Matko Jelavić#Q
-Zdenko Jelčić#Q1
-Ivana Jelić#Q
-Mato Jelić#Q
+Tošo Jelić#Q
-Tomislav Jelinčić#Q
-Nikolina Jelisavac#Q
-Bogdan Jerković#Q
-Vida Jerman#Q
-Vedran Ješe#Q
+Radojko Ježić#Q
-Goran Jokić#Q1
-Ivan Jončić#Q
-Asja Jovanović#Q
-Ljubica Jović#Q
-Slavica Jukić#Q
-Slavko Juraga#Q
-Franjo Jurčec - Džimi#Q
-Davor Jureško#Q12
-Ema Juričev#Q
-Filip Juričić#Q
-Luka Juričić#Q
-Pero Juričić#Q1
-Siniša Juričić#Q
-Tvrtko Jurić#Q1
+Srebrenka Jurinac#Q
-Trpimir Jurkić#Q123
-Mijo Jurišić#Q1
-Ivo Kadić#Q
-Vlado Kalember#Q
-Zorica Kalić-Petnjarić#Q123
-Jagoda Kaloper#Q
-Lidija Kanoti#Q
-Ljubomir Kapor#Q
-Vjenceslav Kapural#Q
-Edita Karađole#Q
-Zdenka Kardum#Q
-Ana Karić#Q
-Igor Karlić#Q
-Vesna Karuza#Q
-Željko Kasap#Q12
-Sonja Kastl#Q
-Jana Kašper#Q1
-Alan Katić#Q123
-Ivan Katić#Q
-Maja Katić#Q1
-Mirjana Kauzlarić#Q
-Darko Kavain#Q
-Hrvoje Kečkeš#Q12
-Mile Kekin#Q
-Zoran Kelava#Q1
-Ljubomir Kerekeš#Q
-Anka Kernic#Q
-Milica Kerošević#Q12
-Vlado Kerošević#Q12
-Jelena Kešeljević-Gavrilović#Q
-Olga Kichl#Q
-Asja Kisić#Q
-Olga Klarić#Q
-Philip Kleva#Q
-Milko Kelemen#Q
-Nada Klašterka#Q123
-Dragutin Klobučar#Q1
-Hrvoje Klobučar#Q12
-Krunoslav Klobučar#Q12
-Damir Klemenić#Q
-Vanča Kljaković#Q
-Dragan Knapić#Q
-Daria Knez#Q1
-Tanja Knezić-Draganić#Q
-Vlasta Knezović#Q
-Marin Knežević#Q
-Slavica Knežević#Q
-Marija Kobić#Q
-Nela Kočiš#Q12
-Marija Köhn#Q
-Uglješa Kojadinović#Q
-Berislav Kokot#Q
-Barbara Kolar#Q
-Dražen Kolar#Q1
-Akoš Kollar#Q123
-Irena Kolesar#Q
-Matija Koletić#Q
-Adam Končić#Q12
-Saša Kopljar#Q
-Marina Poklepović Kostelac#@1
-Božidar Koščak#Q1
-Igor Kovač#Q
-Anica Kovačević#Q1
-Ljiljana Krička Mitrović#Q12
-Krsto Krnic#Q
-Božidar Koščak
-Maja Kolundžija Zoroe#Q12
-Stipe Kostanić#Q123
-Goran Koši#Q12
-Mišo Kovač#Q
-Boris Kovačević#Q
-Sanja Kovačević#Q
-Branko Kovačić#Q
-Vlado Kvačić#Q
-Smiljka Kozomarić#Q
-Jadranka Krajina#Q1
-Jagoda Kralj-Novak#Q*1 2
-Mirko Kraljev#Q
+Greta Kraus#Q
-Aliz Krausz#Q123
+Drago Krča#Q
-Petar Krelja#Q
-Zoran Krivić#Q
-Ivana Krizmanić#Q
+Bela Krleža#Q
-Kristina Krepela#Q12
-Baro Kriletić#Q
-Krsto Krnić#Q
-Marija Krpan#Q*1 2
-Tomislav Krstanović#Q
-Nora Krstulović#Q
-Vladimir Krstulović#Q
+Zdravka Krstulović#Q
-Frano Krtić#Q
-Željko Krušlin#Q
-Vlado Kružić#Q
-Branko Kubik#Q
-Franjo Kuhar#Q
+Rudolf Kukić#Q
-Božidar Kukolja#Q
-Đorđe Kukuljica#Q1
-Luka Kunčević#Q
-Ivica Kunej#Q
-Robert Kurbaša#Q1
-Melinda Kurilj#Q
-Tanja Mikšić Kursar#Q
-Miran Kurspahić#Q1
-Petra Kurtela#Q1
-Nikša Kušelj#Q1
-Mihdat Kušljugić#Q123
+Emil Kutijaro#Q
-Branko Kuzele#Q
-Kosovka Kužat-Spaić#Q
-Ana Kvrgić#Q1
-Pero Kvrgić#Q
-Tihomir Ladišić#Q
-Frano Lasić#Q
-Nada Laslavić#Q
+Sven Lasta#Q
-Sanda Miladinov-Langerholz#Q
+Jozo Laurenčić#Q
-Dorotea Lazanin#Q
-Dragoljub Lazarov#Q
-Goran Legović#Q
-Blaženka Leib#Q
+Viktor Leljak#Q
-Károly Lencsés#Q123
-Jozo Lepetić#Q
+Zvonimir Lepetić#Q
+Tošo Lesić#Q
-Dragutin Lešnik#Q
-Otokar Levaj#Q
-Vladimir Levak#Q
-Marija Levanić#Q
-Bosnimir Ličanin#Q1 2
+Jovan Ličina#Q
-Tomislav Lipljin#Q*
-Larisa Lipovac#Q
-Dora Lipovčan#Q1
-Edita Lipovšek#Q123
-Josipa Lisac#Q
-Vinko Lisjak#Q
-Alen Liverić #Q1
-Edvin Livarić#Q1 2
-Alen Liverić#Q12
-Vitomira Lončar#Q
-Filip Lončarić#Q
-Sandra Lončarić-Tankosić#Q*12
-Tonko Lonza#Q
-Daria Lorenci#Q
-Pál Lovas#Q123
-Matija Lovrec#Q
-Biljana Lovre-Topić#Q12
-Ivan Lovriček#Q
-Marijan Lovrić#Q
+Jelica Lovrić-Vlajki#Q
-Leon Lučev#Q
-Beti Lučić#Q*1
-Mario Lukajić#Q12
-Zdenka Lukinić#Q
+Andro Lušičić#Q
-Zlatko Lukman#Q
-Josip Lulić#Q
-Danko Ljuština#Q
-Danijel Ljuboja#Q1
+Zlatko Madunić#Q
-Branko Majer#Q
-Ema Majetić#Q
+Franjo Majetić#Q
-Ana Majhenić#Q1
-Edita Majić#Q
-Marko Majstorović#Q1
-Slobodan Maksimović#Q
-Ivan Malec#Q
-Jasna Malec Utrobičić#Q
-Zoran Mamić#Q
-Goran Manić#Q1
-Ana Maras#Q1
-Mirna Maras#Q
-Slavica Maras-Mikulandra#Q
-Dejan Marcikić#Q
-Ljerka Margitić#Q
-Sonja Marđetko Kurečić#Q
-Marinko Maričić#Q123
-Boris Maričić#Q
+Veljko Maričić#Q
-Anđa Marić#Q
-Dragana Marić #Q12
-Silvio Marić#Q
-Iva Marjanović#Q
+Ivo Marjanović#Q
-Sanja Marin#Q1
-Ksenija Marinković#Q1
-Nikša Marinović#Q1
-Dragana Marković Roić#Q1
-Zdenka Marković#Q1
-Damir Markovina#Q
-Tomislav Martić#Q
+Josip "Bobi" Marotti#Q
-Sonja Marotti#Q
-Anica Martinović-Kovač#Q
-Danijela Martinović#Q
-Izabela Martinović#Q
-Jelena Martinović #Q1
-Maro Martinović#Q
-Miše Martinović#Q
-Perica Martinović#Q1
-Dragica Martinis#Q
-Zdenka Marunčić#Q
-Frano Mašković#Q123
-Tatjana Matejaš-Tajči#Q
-Stojan Matavulj#Q12
-Anita Matić #Q1
-Jadranka Matković#Q1
-Joakim Matković#Q
-Joso Matoric#Q123
-Anica Matoš#Q123
-Martin Matošević#Q
-Magda Matošić#Q
-Vanja Matujec#Q1
-Vili Matula
-Željko Mavrović#Q
-Zvonimir Maycug#Q
-Ana Mazalica#Q12
-Duško Mazalica#Q12
-Mirna Medaković#Q
-Vladimir Medar#Q
-Rene Medvešek#Q
-Sven Medvešek#Q1
-Damir Mejovšek#Q
-Ana Merlin#Q
-Andrija Mesaroš#Q123
-Davor Meštrović-Meštar#Q
-Drago Meštrović#Q
-Iva Mihalić #Q@1
-Mignon Mihaljević-Valić#Q
-Vinko Mihanović#Q
-Zoja Mihelac#Q
-Boris Miholjević#Q
-Jelena Miholjević#Q
-Žarko Mijatović#Q1
-Darija Mikulandra#Q
-Dražen Mikulić#Q12
-Miroslav Mikuljan#Q
+Đorđe "Đukica" Milaković#Q
-Dubravka Miletić#Q
+Oktavijan pl. Miletić#Q
-Siniša Miletić#Q123
-Kristijan Milić#Q
+Dragan Milivojević#Q
-Slobodan Milovanović#Q
-Sergio Mimica-Gezzan#Q
-Vatroslav Mimica#Q
-Helena Minić#Q12
-Boris Mirković#Q123
-Igor Mirković#Q
-Mario Mirković#Q
-Vlasta Miškulin-Balen#Q
-Drago Mitrović#Q
-Milan Mitrović#Q
-Željko Mitrović#Q12
-Davor Mladinov#Q
-Josip Mlakić#Q
-Vedran Mlikota#Q
-Mario Mlinarić#Q
-Luka Modrić#Q
-Duško Modrinić#Q1
-Sreten Mokrović#Q
-Pavica Mravunac-Strgašek#Q
-Ivo Mrčela#Q
-Borislav Mrkšić#Q
-Radoslava Mrkšić#Q12
-Maksim Mrvica#Q
-Jure Mrnđe#Q
-Zora Mučić#Q
-Berislav Mudnić#Q
-Tahir Mujičić#Q
-Damir Munitić#Q
-Tomislav Mužek#Q
-Zoran Mužić#Q
-Mustafa Nadarević#Q
-Béla Kéri Nagy#Q123
-Antun Nalis#Q
-Jugoslav Nalis#Q
-Aleksanda Naumov#Q1
-Bojan Navojec#Q1
-Goran Navojec#Q
-Maja Nekić#Q1
-Nered#Q
-Minja Nikolić#Q
-Nikita#Q
-Katarina Nikolić-Romanić#Q
-Radomir Nikolić#Q12
-Suzana Nikolić#Q1
-Verica Nikolić#Q12
-Barbara Nola#Q
-Filip Nola#Q
-Lukas Nola#Q
-Marijana Nola#Q
-Blanka Novak-Sidor#Q
-Duje Novaković#Q
-Boris Novković#Q
-Krešimir Novković-Krash#Q
-Đorđe Novković#Q
-Martina Novosel-Todorić#Q
-Nikola Novosel#Q
-Tamara Nübl#Q123
+Hinko Nučić#Q
-Vladimir Obleščuk#Q
-Zoja Odak#Q
-Miljenko Ognjenović#Q12
-Jasna Odorčić#Q1 2
-Mile Ognjenović#Q
-Ecija Ojdanić#Q
-Bojana Ordinačev #Q12
-Nermin Omić#Q12
-Mia Oremović#Q1
-Božidar Orešković#Q
-Želimir Orešković#Q
-Damir Orlić#Q12
+Milan Orlović#Q
+Vera Orlović#Q
-Peter Oschanitzky#Q12
-Ramira Osmanović#Q12
-Jura Ozmec#Q
-Krešimir Ožanić#Q
-Zlatko Ožbolt#Q12
-Galliano Pahor#Q12
+Ivica Pajer#Q
+Ivo Pajić#Q
-Ksenija Pajić#Q1
-Olga Pakalović#Q
-Adnan Palangić#Q12
-Angel Palašev#Q
-Danka Paljetak#Q
-Jasna Palić-Picukarić#Q1
-Davor Panić#Q12
-Vlatko Panić#Q
-Leona Paraminski#Q*
-Suzana Pardačar#Q
-Svetlana Patafta#Q1
-Neda Pataki#Q
-Mijo Pavelko#Q12
-Tomislav Pavković#Q
-Boris Pavlenić#Q
-Niko Pavlović#Q
-Zdravko Pečar#Q
-Tatjana Pečarić#Q
-Predrag Petrović#Q1
-Gordan Penava Pišta#Q
-Mira Perić – Kraljik#Q12
-Jelena Perčin#Q12
-Stjepan Perić#Q1
-Nadežda Perišić-Nola#@
-Slobodan Perišić#Q12
-Tajna Peršić#Q1
-Marko Perković-Thompson#Q
-Julije Perlaki#Q
+Eduard Peročević#Q
-Luka Peroš#Q1
-Željko Pervan#Q
-Ana Pešt#Q
+Ivona Petri#Q
-Maja Petrin*123
-Damir Petričević#Q
-David Petrović#Q1
-Predrag Petrović#Q123
-Luka Petrušić#Q
-Gordan Pičuljan#Q123
-Mirjana Pičuljan#Q
-Hermina Pipinić-Verikios#Q
+Stjepan Pisek#Q
-Nikolina Pišek#Q
-Olga Pivac#Q1
-Robert Plemić#Q*1 2
-Sanja Plepelić#Q
-Branko Pleša#Q1
-Milan Pleština#Q
-Darko Plovanić#Q12
-Ivica Plovanić#Q
-Ivo Pogorelić#Q
+Vika Podgorska#Q
-Vlatka Pokos #Q
-Marina Poklepović-Kostelac#Q123
-Zoran Pokupec#Q123
+Tihomir Polanec#Q
-Dora Polić#Q1
-Lena Politeo#Q
-Paola Poljak#Q
-Daniel Popović#Q
-Janko Popović Volarić#Q1
+Nikolaj Kolja Popović#Q
-Siniša Popović#Q123
-Danilo Popržen#Q
-Kristijan Potočki#Q*
-Žarko Potočnjak#Q
-Đurđa Požar#Q
-Ljerka Boroša Prekratić#Q1
-Marinko Prga#Q*1
-Zoran Pribičević#Q
-Alma Prica#Q
-Ksenija Prohaska#Q12
-Miljenko Prohaska#Q
-Matija Prskalo#Q
-Vesna Pšeničnik-Njirić#Q1
-Vladimir Pšeničnik-Njirić#Q1
-Ivica Pucar#Q
-Vladimir Puhalo#Q
-Jozo Puljizević#Q
-Nada Putar-Gold#Q
-Mario Rade#Q12
-Danijel Radečić#Q1
-Žarko Radić#Q
-Marijan Radmilović#Q
-Dino Radojević#Q
-Aki Rahimovski#Q
-Zorko Rajčić#Q123
-Željka Rajner#Q
-Dunja Rajter#Q1
-Janko Rakuša#Q
-Vojmil Rabadan#Q
-Vanessa Radman #Q1
-Anđela Ramljak#Q*
-Vlasta Ramljak#Q
-Đorđe Rapajić#Q
-Robert Raponja#Q
-Mladen Raukar#Q1
-Urša Raukar#Q1
-Vesna Ravenšćak
#Q
-Stjepan Reder#Q*
-Braco Reiss#Q
-Mate Relja#Q
-Milan Remar#Q
-Mirjana Remlinger#Q
-Lya Rho-Barbieri#Q
-Filip Riđički#Q123
+Ivo Robić#Q
-Barbara Rocco#Q*1
-Nada Rocco#Q1
-Đuro Rogina#Q1
-Mirjana Rogina#Q
+Zvonimir Rogoz#Q
-Igor Rogulja#Q
-Ivan Rogulja#Q
-Đuro Roić#Q1
-Ivana Roščić#Q1
-Neva Rošić#Q
-Goran Rotim#Q
-Vicko Ruić#Q
-Ante Rumora#Q1
-Darko Rundek#Q
-Zdenko Runjić#Q
-Vanja Rupena#Q
-Mile Rupčić##12
-Rakan Rushaidat#Q12
+Joza Rutić#Q
-Radovan Ruždjak#Q1
+Vladimir Ruždjak#Q
+Marija Ružička-Strozzi#Q
-Siniša Ružić#Q12
-Nina Sablich#Q
-Péter Szabó#Q123
-Pavao Sačer#Q
-Martin Sagner#Q
-Sabina Salamon#Q12
-Petra Sanader#Q
-Renata Sandifer#Q
-Ana Sasso#Q
+Mia Sasso-Berčić#Q
-Ljubiša Savanović#Q123
-Žarko Savić#Q123
-Nereo Scaglia#Q
-Anita Schmidt#Q123
-Mario Sedmak#Q
+Ivo Serdar#Q
+Igor Serdar#Q1
-Dubravko Sidor#Q
-Predrag Sikimić#Q12
-Andrea Simon#Q123
-Rachard Simonelli#Q
-Mirjana Sinožić#Q*12
-Zvonko Skelnar – Boca#Q
-Krunoslav Kićo Slabinac#Q
-Lucio Slama#Q1
-Snježana Slavić#Q12
-Gordana Slivka#Q*1
-Božidar Smiljanić#Q12
-Branko Smiljanić#Q12
-Radmila Smiljanić#Q12
-Tanja Smoje#Q12
-Zdravko Smojver#Q
+Semka Sokolović-Bertok1#Q
-Marko Soljačić#Q
-Anđelko Somborski#Q1
-Matilda Sorić#Q1
-Srđan Sorić#Q
-Tedy Sotošek#Q
-Kosta Spaić#Q
-Aleksandra Spasojević#Q12
-Vesna Spinčić Prelog#Q
-Radoslav Spitzmuller#Q
-Darko Srića#Q
-Višnja Stahuljak#Q
-Lucija Stamać#Q12
-Anja Stanić#Q12
-Silvana Stanić#Q12
-Antonija Stanišić #Q1
-Ante Starčević#Q
-Nera Stipičević#Q
-Dragica Pregarc-Stiplošek#Q
-Ana Stanojević#Q12
-Jovan Stefanović#Q
-Jadranka Stilin-Mihajlović#Q
-Vesna Stilinović#Q
-Đani Stipančev#Q
-Nevenka Stipančić-Kvrgić#Q
-Ranko Stojić#Q1
-Aleksandar Stojković#Q12
-Tomislav Stojković#Q
-Mirna Stopić#Q
-Ivan Stošić#Q
-Darko Srića#Q
-Branka Strmac#Q
-Vesna Stilinović#Q12
-Tito Strozzi#Q
-Antonija Stupar#Q
-Nada Subotić#Q1
-Sanja Sumrak#Q
-Branko Supek#Q
-Božo Sušec#Q
-Vera Svoboda#Q
-Boris Svrtan#Q12
-Damir Šaban#Q1
-Helena Šaban-Fodor#Q
-Nevenka Šajin-Stefanović#Q
-Tímea Šakan#Q123
-Alen Šalinović #Q1
-Petar Šarčević#Q
-Andrea Šarić#Q
-Doris Šarić Kukuljica#Q
-Krunoslav Šarić#Q
-Lana Šarić#Q
-Miroslav Šarić#Q
-Marko Šarlija#Q
-Sonja Šarunić#Q
-Boris Šavija#Q12
-Joža Šeb#Q
-Ivan Đani Šegina#Q
-Sonja Šagovac#Q
-Miro Šegrt#Q
-Borivoj Šembera#Q
-Slobodan Šembera#Q
-Danilo Šerbedžija#Q
-Lucija Šerbedžija#Q
-Rade Šerbedžija#Q
-Renata Šeringer#Q
-Mladen Šerment#Q
-Slavko Šestak#Q12
-Sven Šestak#Q1
-Tony Šestan#Q1
-Željko Šestić#Q
-Rada Šešić#Q
-Ana Šetka#Q1
-Ivica Šimić#Q
-Srđana Šimunović#Q
-Dražen Šivak#Q
-Jana Šivak#Q
-Marija Škaričić#Q1
-Đurđa Škavić#Q
-Mladen Škiljan#Q
-Dijana Škondrić#Q12
-Miroslav Škoro#Q
-Nada Škrinjar#Q
-Slobodan Šnajder#Q
-Tatjana Šojić#Q123
-Antonija Šola#Q
-Anja Šovagović-Despot #Q
-Fabijan Šovagović#Q1
-Filip Šovagović#Q123
-Slaven Špišić#Q
+Branko Špoljar#Q
-Vinko Štefanac#Q12
-Vlado Štefančić#Q
-Nikša Štefanini#Q
-Almira Štifanić#Q1
-Anđelko Štimac#Q
-Ljiljana Štokalo#Q
-Tomislav Štriga#Q
-Milan Štrljić#Q
-Hrvoje Štrok#Q
+Ivo Šubić#Q
-Jozo Šuker#Q*
-Đurđica Šuprna#Q
-Ivan Braco Šuprna#Q
-Mladena Šuprna#Q
-Iva Šulentić#Q
-Mirko Švec#Q
-Radojka Šverko#Q
-Hrvoje Švob#Q
-Marija Tadić#Q1
-Ana Takač#Q
-Tomislav Tanhofer#Q
-Aldo Tardozzi#Q
-Kruna Tarle#Q123
-Jasmin Telalović #Q1
-Leopoldina Tepeš#Q
-Tomislav Terzić#Q*
-Boris Tešija#Q
-Petra Težak#Q
-Vladimir Tintor*
-Danica Todorović#Q12
-Uršula Tolj#Q
-Zvjezdana Tomašević-Josifov#Q1
-Berislav Tomičić#Q12
-Anica Tomić#Q
-Ante Tomić#Q
-Nenad Tomić#Q123
+Ivan Tomljenović-Ico#Q
-Vesna Tominac Matačić#Q
-Marko Torjanac#Q
-Zvonimir Torjanac#Q
-Zdenka Trach#Q
-Zdenka Trajer-Šestak#Q
-Stjepan Tretinjak#Q
-Vanja Timer#Q
-Danijela Trbović#Q
-Jolanda Tudor#Q
-Vatroslav Tudor#Q1
-Mirsad Tuka#Q
-Drago Turina#Q
-Ivan Turina#Q
-Sasha Turjak#Q
-Zlatko Turkalj-Turki#Q
-Tanja Tušek#Q
-Mladen Tutovac#Q12
-Siniša Udovičić#Q12
-Kristijan Ugrina-Kiki#Q
-Drago Utješanović#Q
-Đuro Utješanović#Q
-Branko Uvodić#Q
-Duško Valentić#Q123
-Mario Valentić#Q
-Paola Valić#Q
-Mladen Vasary#Q
+Nina Vavra#Q
-Adam Vedernjak#Q
-Sanja Vejnović#Q12
-Dunja Vejzović#Q
-Jelena Veljača#Q
-Kostadinka Velkovska#Q
-Ante Vican*#QWFhrFyu
-Zlatko Vicić#Q1
-Barbara Vicković#Q
-Slaven Vidaković#Q123
-Nevenka Videk#Q
-Draško Vidović#Q1
-Ivica Vidović#Q
-Luka Vidović#Q
-Marica Vidušić#Q1
-Dijana Vidušin#Q1
-Miljenko Vikić#Q
-Ana Vilenica#Q1
-Greta Vinković#Q
-Božidar Violić#Q
-Nina Violić#Q
-Goran Višnjić#Q
-Romina Vitasović#Q
-Ivan Goran Vitez#QFhr
-Zlatko Vitez*#QH
-Helga Vlahović#Q
-Dora Vodanović#Q
-Božica Vodeničar#Q
-Branko Vodeničar#Q
-Marina Vodeničar#Q1
-Goran Vrbanić#Q1
-Antun Vrbenski#Q12
-Biserka Vrbenski#Q12
-Dragutin Vrbenski#Q
-Ivan Vrbenski#Q
-Pero Vrca#Q
-Antun Vrdoljak#Q
-Dražen Vrdoljak
-Vjekoslav Vrdoljak#Q
-Maja Vučić#Q
-Radovan Vučković#Q
-Višnja Vugljenović-Zgaga#Q
-Alka Vuica#Q
-Vanda Vujanić - Šušnjar#Q1
-Tomislav Vujić#Q
-Aljoša Vučković#Q
-Doris Vučković#Q
-Nenad Vukelić#Q12
-Dara Vukić#Q
-Snježana Vukmirović#Q
-Vice Vukov#Q
-Karmela Vukov Colić#Q
-Jelena Vukmirica#Q1
-Željko Vukmirica#Q1
-Luka Vukšić#Q
-Mladen Vulić#Q
-Ines Wurth#Q12@
-Ivica Zadro#Q1
-Dario Zahora#Q
-Tomislav Zajec#Q
-Hrvoje Zalar#Q1
-Živko Zalar#Q
-Maja Zaninović#Q
-Ljubomir Zečević#Q1
-Mirta Zečević#Q
-Zvonko Zečević#Q12
-Sunčana Zelenika Konjević#Q12
-Dominik Zen#Q
-Draško Zidar#Q12
-Ivan Zidar#Q
+Krešimir Zidarić#Q
-Ranko Zidarić#Q
-Vera Zima#Q123
-Pier Luigi Zollo#Q
-Gabor Zoltan#Q
-Zvonimir Zoričić#Q
-Dejan Zorić#Q12
-Ilija Zovko#Q12
-Josip Zovko#Q12
-Slađana Zrnić#Q12
-Katja Zubčić#Q
-Zlatan Zuhrić-Zuhra#Q1
-Vjera Žagar-Nardelli#Q
-Erika Žarac#Q123
-Dražen Žarković #Q
-Bogdan Žižić #Q
-Tomislav Žižić-Vimenka#Q
-Davor Žmegač#Q
-Mira Župan#Q