Poznate face!

nedjelja, 25.06.2006.

Edita Majić, glumica



Majić, Edita
OSNOVNI PODACI
ime: Edita
prezime: Majić
spol: žensko
datum rođenja: 24.01.1974 u Splitu
zanimanje: glumica



Vecernji list14.10.2004 18:18

GAVELLA Glumačkom ansamblu jučer stiglo pismo bivše kolegice, sada redovnice
Edita Majić: Prijatelji, volim vas!
Autor Nevenka Mikac


ZAGREB Glumački ansambl, ali i sve zaposlenike zagrebačkoga kazališta "Gavella" jučer je i više nego ugodno iznenadilo i obradovalo pismo adresirano ovako: "Za sve moje prijatelje". Stiglo je iz Španjolske, iz samostana karmelićanki u Avili, a poslala im ga je njihova negdašnja kolegica, prvakinja Dramskoga kazališta "Gavella" Edita Majić. U pismu potpisanom njezinim novim imenom Edita de la Kruz na gotovo dvije rukom pisane stranice koje odišu iznimnom nježnošću, dobrotom i ljepotom njezine duboko vjerničke duše, Edita poručuje dragim prijateljima da idući četvrtak, 21. listopada, definitivno postaje redovnica bosonogih karmelićanki.

Stazićeva zabrana
Opisusjući kako je sretna uoči tog svetog trenutka, Edita ih sve blagoslivlja i poručuje da iako je duboko stopljena s Bogom i vjerom nikad neće zaboraviti drage prijatelje, za čiju će se sreću uvijek moliti, a njezino će srce uvijek biti uz njih, te da ih nikada, nikada neće zaboraviti i da sve neizmjerno voli.

Zbog toga ostaje poptpuno nerazumljivo zbog čega je novi ravnatelj "Gavelle" Darko Stazić strogo zabranio svojim djelatnicima i P. R. službi da to dirljivo, toplo vjersko pismo, puno ljubavi i iskrenih emocija za svoj negdašnji ansambl i sve dobro u ljudima, izađe u javnost to više što je poznato da je Editin odlazak iz "Gavelle" u samostan bio posve javan, popraćen novinarima i velikom medijskom pozornošću. Pismo koje je jučer, do trenutka našeg telefonskog razgovora s ravnateljem Stazićem, bilo javno izvješeno na "Gavellinoj" oglasnoj ploči, upravo da bi ga svi zaposlenici i kolege mogli vidjeti i pročitati, po njegovu je nalogu moralo biti odmah uklonjeno, kako ga se ne bi dočepali novinari. Tako je naša korektna profesionalna zamolba da nam dopusti da u najboljoj i uistinu najpozitivnijoj namjeri citiramo nekoliko rečenica iz tog njezina dirljivog pisma postigla su suprotan efekt.

Vjerničke poruke
To je pismo intimno i pretpostavljam da ona ne bi željela da javnost zna za njegov sadržaj pokušavao nas je uvjeriti Stazić, a mi njega u suprotno: kako svi koju poznaju Editu dobro znaju da ga je ona poslala upravo sa suprotnom namjerom: da njezine iskrene vjerničke poruke svi pročitaju i da im oplemene dušu. To više što je nakon njezina odlaska iz "Gavelle" puno toga ostalo otoreno...
Uostalom, da je uistinu htjela otići u samosotan u miru i tišini, te da joj nije odgovaralo da do javnosti dođu poruke iz njezine duše, Edita zacijelo nikada ne bi, neposredno nakon odlaska u samostan, o tome dala eskskluzivnu priču jednom ženskom tjedniku.
Stoga, neka javnost opet procijeni tko je ovdje bio u pravu: mi ili ravnatelj Stazić.


GloriaINTERVJU: EDITA MAJIĆ

Ostatak života provest ću u samostanu
Glumica zagrebačkog 'Gavelle' ulogom lake žene u 'Povratku Filipa Latinovicza' u 34. godini oprostila se od kazališta, a potom i od uplakanih kolega, koji ne razumiju njezinu odluku da ode u Španjolsku i pridruži se karmelićankama, najstrožem redu časnih sestara

Razgovarao Kruno Petrinović
Snimci: Ivan Posavec, Matko Stanković, Saša Burić i Ines Stipetić



Nisam čest govornik i samo bih vam 'tila kratko reć dvi riči. Volim vas, bilo mi je s vama jako lijepo,
ostat ćete mi u srcu i najljepšem sjećanju. Sve vas nosim sa sobom. Jer u srcu koje ima ljubavi ima mjesta za svakoga, za svakog od vas. Puno vas volim i molim vas da mi oprostite ako sam vas u bilo čemu povrijedila u životu - rekla je 34-godišnja glumica Edita Majić opraštajući se od kolega u svom matičnom kazalištu DK "Gavella", s kojima je u ansamblu provela posljednjih deset godina.

Na Svjetski dan kazališta, 27. ožujka, Edita Majić je, naime, rekla zbogom kazalištu i glumi, odigravši zadnji put ulogu lake žene u predstavi "Povratak Filipa Latinovicza", koju je prema romanu Miroslava Krleže režirao Zlatko Vitez. Jer Edita Majić, rođena Splićanka, i jedna od naših najboljih glumica, potkraj travnja povlači se iz svjetovnog života i odlazi u samostan Sv. Josipa u španjolskom gradu Ávili, gdje će se pridružiti redu časnih sestara karmelićanki. Kuću Sv. Josipa u srednjovjekovnom španjolskom gradiću, spomeniku kulture pod UNESCO-vom zaštitom, osnovala je 1562. Sveta Tereza Avilska, reformatorica karmelićanskog reda, i smatra se jednim od najstrožih samostana, u kojem sestre mole za spas duša.

Zbog toga je rečenica koju Editin lik izgovara u predstavi "Povratak Filipa Latinovicza": "Da mi je
otputovati, pa makar i na mrtvačkim kolima. Samo da mi je otputovati iz ovog prokletog grada", te večeri dobila višestruko značenje. Uostalom kao i sve njezine riječi kojima se na oproštajnom domjenku obraćala kolegama i prijateljima.
- Zašto već odlazite, ostanite još malo - obratila se prijateljima koji su duboko potreseni njezinom odlukom nakon ponoći napuštali predvorje scene Mamut, gdje joj je Uprava kazališta priredila

oproštajni domjenak. Radosna i vesela, s pogledom iz kojeg je zračila ljubav i predanost, jer je, kaže, u dubini svoje duše pronašla vjeru i Boga, Edita nije ni pomislila da bi iste riječi i oni mogli uputiti njoj, zbog njezina odlaska u samostan.
A oproštaj je za sve bio bolan. Kolege Vlasta Knezović, Anja Šovagović-Despot, Ranko Zidarić, Slavko Brankov i mnogi drugi, izmjenjivali su se u njezinu zagrljaju želeći posljednji put nasamo popričati s Editom. Mnogi pritom nisu uspjeli suspregnuti suze, iako im je bivša kolegica u zanosu objašnjavala da je napokon pronašla ono što je oduvijek tražila. A najganutljiviji je bio trenutak kad su kolege Editi na oproštaju otpjevale zagorsku pjesmu "Oj, ti bela zorjo", koja završava stihom: "Oj, ti dušo moje duše, nek te čuva dragi Bog". Tada su sve kočnice popustile, a Editine prijateljice Mirna i Lucija neutješno su zaplakale.

Rođena 24. siječnja 1970. u Splitu, Edita je odrasla u obitelji bez oca. Odgajali su je majka Jadranka i
očuh Davor, koji su joj podarili braću Tea i -anija. Studij glume na zagrebačkoj Akademiji dramske umjetnosti Edita je upisala prekinuvši studij slikarstva na Pedagoškoj akademiji u Splitu. A od prve velike uloge koju joj je u predstavi "Salome" povjerila splitska redateljica Nenni Delmestre, kazališnim znalcima je bilo jasno da je riječ o velikoj glumici koja s lakoćom podnosi teret i najkompliciranijih uloga. No, iako nitko u kazališnim krugovima nije sumnjao u njezin izniman talent i glumačko umijeće, Edita Majić je rijetko dobivala prave prilike da ih pokaže.

A za gotovo svaku veću ulogu dobivala je nagrade. Na Pulskom filmskom festivalu nagrađena je 1999. Zlatnom arenom za sporednu ulogu darkerice Lili u filmu "Da mi je biti morski pas" redatelja Ognjena Sviličića. Prestižnu nagradu Hrvatskog glumišta za najbolju mladu glumicu dobila je za ulogu Rebecce u hit predstavi "Gorki, gorki mjesec" Teatra &TD. Za ulogu Susie Schwartz u kabareu "Črni maček" nagrađena je na Festivalu malih scena u Rijeci, te na Danima satire u zagrebačkom "Kerempuhu", dok je za pet uloga u predstavi "Odiseja 2001." dobila nagradu "Fabijan Šovagović" na Festivalu glumca u Vinkovcima 2002.

Posljednji glumački zadatak Edita Majić je odradila u ponedjeljak, 29. ožujka, na Hrvatskoj televiziji. Ondje je, naime, otpjevala dvije pjesme sinkronizirajući francuski ekološki crtić "Moj mali dragi planet". Tom prilikom se oprostila od dragog prijatelja, TV redatelja Marijana Fruka i druge ekipe s kojima je posljednjih godina najčešće surađivala. Odsad će pjevati samo u molitvi s časnim majkama.

S Editom Majić razgovarali smo u 29. ožujka u kafiću Assisi, preko puta franjevačke crkve na
zagrebačkoj Opatovini. Dug razgovor, u kojem je Edita objasnila svoju odluku, prekinuo je jedino gluhonijemi prodavač krpenih igračaka. Edita je tada od njega kupila igračku i darovala je za uspomenu Glorijinom novinaru.

Kako ste se osjećali na svom glumačkom oproštaju?

- Već donijeti takvu odluku bilo mi je dosta teško. Dugo sam o njoj promišljala, no kad sam odlučila, osjetila sam olakšanje. Vjerujem da sam donijela ispravnu odluku, i s pouzdanjem u Božju pomoć, bila sam mirna. I tog dana sam igrala s osjećajem olakšanja. To se nije promijenilo. I na pozornici sam osjećala radost i sreću zbog puta koji sam odabrala uz Božju pomoć.

Je li vas dirnula gesta vaših kolega iz kazališta koji su vam priredili oproštajni domjenak?
- Da. Iako mnogi od njih ne razumiju moju odluku, na lijep način su se oprostili sa mnom, kao i ja s njima. Ipak, iz moje perspektive, moj odlazak nije konačni rastanak.

Što pritom mislite?
- Moje kolege Bog mi je stavio na put. A svakog čovjeka vidim kao dar Božji i zahvalna sam mu na tome. Pogotovo za moje najbliže: obitelj, prijatelje i kolege. Jer svi smo mi u Bogu jedno i povezani smo njegovom ljubavlju. I u toj ljubavi ja ih sve ljubim i nosim sa sobom onamo kamo idem. Čvrsto vjerujem da je duhovna realnost trajnija i pravija od vidljive stvarnosti. Sve stvari ovog svijeta su prolazne, a jedino je Bog vječan.

Zašto odlazite?
- U životu sam tražila smisao i ljubav, a tražeći pronašla sam Boga. Kad bi se ljubavi svih ljudi na ovom svijetu zbrojile, i kad bi mi svi ljudi rekli - volim te - njihova ljubav bila bi samo kap u moru Božje ljubavi. Uz to, mi kao duše dolazimo pred Boga i važno je da duša ne bude izgubljena. Cijeli naš život je hodočašće prema našoj nebeskoj domovini u želji da se vratimo u zagrljaj nebeskog oca. To znači biti spašen, ljubiti i živjeti.

Kolege ste na rastanku počastili čokoladnom tortom. Jeste li je sami ispekli?
- Željela sam im ispeći sacher tortu, jer mi je taj kolač najdraži. No, kako je moj oproštaj iznenada pomaknut četiri dana prije predviđene posljednje predstave, 31. ožujka, nisam je stigla napraviti. Zato je moja draga prijateljica Ružica, garderobijerka, ispekla čokoladnu tortu koju sam poslužila svojim kolegama.

Zašto ste od svih redova izabrali karmelićanke?
- Jer je dužnost karmelićanki da mole za spas duša svih ljudi, a pritom se odriču svega što im priječi da budu što bliže Gospodinu. U tišini i sabranosti, te neprestanom razgovoru s Bogom i o Bogu s drugim sestrama, u molitvi, žrtvi i odricanju, karmelićanke privode duše Gospodinu.

Kad ste prvi put čuli za njihov red?
- Prije nekoliko godina kad sam se obratila. A s duhovnošću karmelskog reda upoznala sam se kroz djela karmelskih svetaca.
Kako ste stupili u kontakt sa sestrama? Tko vas je duhovno vodio u razdoblju neodlučnosti?
- Isus Nazarećanin te sveci, posebno karmelski: sveta Terezija Avilska, sveta Mala Terezija, Sveti Ivan od Križa, Sveta Edith Stein i to čitajući njihova djela. Smrt nije kraj, nego samo prijelaz iz ovog života u vječni.

A od živih osoba?
- Moj duhovnik.
Karmelićanski samostani postoje i u Hrvatskoj, jedan je u vašem rodnom Splitu. Zašto odlazite u Španjolsku?
- Karmel Božanskog Srca Isusova u Splitu je otvoren. Tamo sestre žive karmelsku osobnost, ali ne žive u klauzuri tj. izlaze iz samostana i pomažu ljudima. U zatvorenom karmelu, kakav je onaj u Avili, sestre ne izlaze i njihova je pomoć ljudima duhovna. Takvi samostani u Hrvatskoj ne postoje. Idem u Španjolsku jer sam osjetila da me Gospodin zove na potpuno odricanje i najradikalniji oblik predanja.

Jeste li već bili u Ávili?
- Početkom godine tamo sam provela tjedan dana.

Jeste li stanovali u samostanu?
- Karmel je zatvoreni red i u samostan mogu ući samo pripadnice reda. Vrata samostana otvaraju se samo za nove sestre. A sve koje uđu, ulaze da više ne izađu.

Jeste li razgovarali s prioricom samostana?
- Razgovarala sam sa svim sestrama u više navrata. A s časnom majkom sam razgovarala svaki dan. Sve sestre su dale pristanak i čekaju da dođem.

Koliko vremena treba proći od ulaska u samostan do zavjeta?
- Prvi period, postulatura, traje šest mjeseci. Nakon toga slijedi polaganje privremenih zavjeta, što traje tri godine. Tek nakon toga izričemo konačno "da" Bogu u tom zvanju. No, čovjek, zapravo, svaki dan odgovara Bogu na njegov poziv. Gospodin nam daje slobodu, nudi nam svoju ljubav i nikoga ni na što ne prisiljava. Isplati se Bogu predati svoj život, jer on tada dobiva neprocjenjivu vrijednost i smisao, jer izvan Njega ne postoji život. Bez Boga čovjek izgubljeno luta, živi laž, i zapravo je mrtav, zarobljen u prividu života.

Hoćete li nakon dolaska u samostan dobiti duhovno ime ili ćete zadržati svoje?
- Sestra sama izabire ime i prezime. Ako želi, može ostaviti svoje, ili uzeti ime svetice koje joj je posebno priraslo za srce. Ja ću zadržati ime Edita, jer mi je karmelićanska svetica Edith Stein, židovska obraćenica na kršćanstvo - posebno draga.

Koliko je sestara u vašem samostanu?
- Trinaest.

Kakav je red u kući?
- Moj samostan pripada strogom redu bosonogih karmelićanki. Nismo, doslovce bose, nego nosimo sandale: ljeti smo bose, a zimi se obuku i čarape.

Uzgajaju li sestre same hranu?
- Vrt je velik ali se u njemu ne uzgaja mnogo hrane. Sestrama služi za šetnju, a u njemu se nalazi i kapelica u koju se sestre povlače da budu same s Bogom. Inače, sestre sve rade same, a ljudi izvana im pomažu, darivajući im hranu i druge osnovne potrepštine. Sestre ne posjeduju ništa svoje i sve je zajedničko. Ljube siromaštvo i oslanjaju se na Božju providnost.

Odlazite, dakle, bez kovčega?
- Ponijet ću samo nekoliko najosnovnijih stvari koje su mi potrebne za put.

Hoćete li ponijeti nakit koji trenutačno nosite - prsten i zlatni lančić?
- Nakit mogu donijeti, ali ga neću smjeti nositi. Naša Sveta Majka, Sveta Terezija Avilska, reformatorica reda iz 16. stoljeća, rekla je da sve prolazi i da je samo Bog dosta. Jer kad imamo Boga, ništa nam ne može uzmanjkati.

Vlada li u samostanu zavjet šutnje?
- Šutnja je propisana i iznimno važna. Sestre međusobno razgovaraju jedino sat vremena nakon ručka, tijekom rekreacije, te sat vremena nakon večere. Sve ostalo je šutnja i molitva. Šutnja je važna kako bismo se mogle sabrati i čuti Božji glas, koji je tih. Sveti Ilija Prorok nije susreo Božji glas niti u vihoru, niti u oluji, nego u lahoru, blagom povjetarcu.

Jesu li sestre zajedno u sobi?
- Svaka ima svoju sobu tzv. ćeliju. Jer karmelićanke su redovnice, ali i pustinjakinje. Intimni odnos duše s Bogom je jednako važan kao i naše zajedništvo. Sestre se međusobno jako ljube, pomažu i razumiju, kao članice jedne velike, sretne obitelji.

Jesu li sestre različitih nacionalnosti?
- Trenutačno je u kući dvanaest Španjolki i jedna Portugalka.

Postoji li u samostanu neka svakodnevna fizička aktivnost?
- Sve poslove, od kuhanja, čišćenja, pranja do rada u vrtu, sestre obavljaju same. Uz to, izrađuju pločice s likom Svete Majke i njezinim citatima, krunice, kipiće Gospe Karmelske, škapulare. Talenti se u samostanu ne potiskuju nego, dapače, razvijaju.

Kako je poznato, vi lijepo pjevate.
- Karmelićanke su poznate po tome da lijepo pjevaju, a naša pjesma je uvijek molitva.

Priča se da karmelićanke ne jedu meso.
- Točno. Meso se pripravlja samo za okrjepu teško bolesnima. Najviše se jedu mliječni proizvodi, povrće i riba.

Jesu li obroci oskudni?
- Propisan je post sedam mjeseci godišnje, do Uskrsa, a u određene dane živi se samo na kruhu i vodi. Sveta Tereza kaže da udobnost i molitva ne idu zajedno. Što više ugađamo tijelu, to mu više treba. To ne znači da tijelo trebamo slomiti i uništiti zdravlje, ali svi mi očito možemo podnijeti više nego što nam se čini. U kući u Ávili, primjerice, nema grijanja. I to je dio odricanja koji nam pomaže da tijelo podvrgnemo duhu i budemo još bliže Bogu.

Jedete li vi meso?
- Volim i jedem meso, te nisam razmišljala o tome da ga izbacim iz prehrane. Ali u Ávili ga više neću jesti.

Jeste li spremni na tolike žrtve?
- Poziv je Božji, a na meni je samo da kažem - da ili ne. Kad me Gospodin pozvao, sigurna sam da će mi dati snage da ustrajem. Jer On nikad od nas ne traži nemoguće.

Gdje se pokapaju sestre?
- Postoji groblje unutar zidina samostana.

Ako iz bilo kojeg razloga odlučite izaći iz reda, hoćete li to moći učiniti?
- Nitko me ne prisiljava da odem onamo. Čak i nakon zavjeta može se izaći, iako to ne bi bilo dobro jer se na taj način iznevjeri Bogu dano obećanje. Na kraju, svaka je odluka na nama, Bog nikog ni na što ne prisiljava. Vjerujem da će mi Bog dati snage da uspješno svladam sve kušnje koje će sigurno doći.

Kako ćete komunicirati s majkom, braćom i prijateljima?
- Pisat ću im pisma. Telefon u samostanu postoji, ali se koristi samo u hitnim slučajevima. Dopušteni su i posjeti, ali samo iza dvostrukih rešetaka, kroz koje se ne može provući ruka.

Smijete li pritom razgovarati?
- Dapače. Sestre su uvijek tu, za svakog čovjeka kojem treba pomoć.

Kad ste shvatili da život bez vjere nema smisla?
- Kao dijete nisam bila poučena vjeri, iako sam bila krštena. Živjela sam onako kako sam vidjela da drugi ljudi žive, jer nisam znala za bolje. No, nisam nikad bila zadovoljna živeći na taj način, zapravo - ne živeći. Tek kao odrasla osoba, nakon obraćenja vjeri, primila sam svetu pričest, ispovijed i krizmu.

Jeste li svjesni da su neki vaši prijatelji neutješni zbog vaše odluke?
- Svaki rastanak je bolan. No, naš život nije sastavljen samo od ushita, radosti i užitaka. Sastavni dio života je i patnja. Svi smo mi izgubili neku dragu osobu, stvari bez kojih nismo mogli zamisliti život ili zdravlje. Iako nam svaki gubitak donosi žalost i bol, u tome ne treba biti neutješan, jer je prava utjeha samo u Bogu. Sve ljude koji su trenutačno neutješni zbog mog odlaska, posebno preporučam Gospodinu, jer nam On svaki gubitak u svojoj ljubavi mnogostruko nadoknadi.

Je li i vama teško zbog odlaska?
- Naravno da i ja imam osjećaje. Posebno teško mi je ostaviti majku, braću, pa i oca, drage prijatelje, sve najbliže. No, Bog mi je na prvom mjestu, njega volim najviše.

Kome ste prvom rekli da odlazite?
- Ne bih o tome govorila. Spremna sam govoriti o stvarima koje drugima mogu pomoći u njihovu traženju, a ne razgovarati na razini trača.

Kome ostavljate svoje stvari i imovinu?
- Sve što imam, darovat ću članovima obitelji i prijateljima. Ne opterećujem se time, jer će se sve to riješiti. Gospodin kaže da se ne brinemo tjeskobno što ćemo jesti i kako ćemo se odjenuti. Jer ako brinemo za kraljevstvo nebesko, sve ostalo će se nadodati.

Hoćete li sa sobom povesti psa Arčija?
- Arči ne smije u samostan. Čuvat će ga moja braća, -ani i Teo, te moja majka Jadranka. Arči ih veoma voli. Svaki put kad dolazimo u Split, već poviše Knina osjeti miris Splita i radosno laje. -ani mu je za šetnju, Teo za maženje i igru, a majka će ga hraniti.

Gdje ste naučili španjolski?
- Kad sam naslutila mogućnost da odem u Ávilu, prijateljica Mirna me počela učiti španjolski, a onda sam neko vrijeme učila sama, te uzimala privatne satove u Splitu i u Zagrebu. Nije na odmet znati jezik: otišla ili ne, neće od toga biti ništa loše, tako sam razmišljala. Inače volim strane jezike i voljela bih ih naučiti sve.

Vesele li se sestre u Ávili vašem dolasku?
- Njima je stalo do svakog čovjeka i svakom se raduju. Svakog čovjeka ljube kao Boga i samoga sebe, a posebno se vesele svakoj novoj sestri, pa tako i meni.

Hoćete li se morati ošišati da njezi vaše duge kose u samostanu ne biste pridavali preveliku pažnju?
- Za vrijeme postulature se neću morati ošišati. A kad odjenem odoru karmelićanki, te dobijem toku i veo, onda će mi duga kosa biti smetnja i sigurno ću se ošišati.

Kakvo odijelo nose karmelićanke?
- Boja habita karmelićanki je smeđa. Uz smeđu haljinu i škapular nose bijelu toku, crni veo i bijeli plašt. Zbog toga ih ljudi zovu bijelim golubicama.

Odakle vam snaga za sva iskušenja?
- Ja nemam tu snagu. Svjesna sam da sam slaba, a pomoć ću, uzdam se, naći u Bogu. Gospodinu sam povjerovala i on će mi sigurno izaći u susret. Odluka da živite samo s Bogom uvijek je teška i zapravo je skok u prazno. No, treba se odvažiti i skočiti s pouzdanjem da nas Bog čeka raširenih ruku i da će nas uhvatiti.

U kakvoj ste obitelji odrasli?
- Kako mi je poznato u obitelji nije bilo redovnica i svećenika. Moja baka Marija bila je veoma pobožna.

Neki vaši kolege su ogorčeni na upravu Gavelle. Tvrde da, možda, ne biste otišli da ste dobili pravu priliku.
- Ma, nije to istina. Dobila sam sve što sam trebala, i na svemu sam Bogu zahvalna. Jedino On zna zašto su mi neke stvari u životu bile potrebne. Nikad u svom poslu nisam bila nezadovoljna niti sam tražila posebne uvjete. Bilo mi je svejedno igram li malu ili veliku ulogu, svakoj sam pristupala s istim predanjem, ako bih ih prihvatila. A bilo ih je dosta koje sam odbila.

Zašto?
- To sad više nije važno. Ali zato sam se u svakoj ulozi davala iskreno i potpuno. Ako ne bih u nečem uspjela, sama sebi sam bila najveći krivac. Na kraju krajeva, ono što se svijetu ili ljudima čini kao uspjeh, ne mora biti istina. Bog često po zlu zna izvući veliko dobro. Zato se ne bismo trebali bojati pogreška i padova. Dignimo se i nastavimo dalje putem dobra i ljubavi.

Je li vama bilo teško oprostiti ocu koji je ostavio obitelj i nije bio uz vas kad vam je kao djevojčici bio najpotrebniji?
- Ocu Anti nikad ništa nisam zamjerala, pa mu nisam imala ni što oprostiti. Moj otac je uvijek bio moj otac: o njegovu odlasku nisam nikad sudila niti to sad želim. Prema njemu sam uvijek osjećala samo ljubav, bez obzira je li bio fizički pokraj mene ili ne. Ljubim ga i poštujem. On to zna. Uostalom, u posljednje vrijeme se često viđam s njim i njegovom obitelji, suprugom Olgicom, bratom Ivanom i sestrom Majom.

Odlazite, dakle, pomireni sa svima?
- To je jedini način. Ako želimo da nama Bog oprosti, i mi moramo drugima oprostiti.

Kako ćete putovati da Ávile?
- Zrakoplovom, jer se tako najbrže stiže. Meni sad nije do putovanja i razgledavanja usput. Mene zanima samo jedno odredište, a vrijeme koje mi je Bog darovao prije odlaska želim provesti sa svojom obitelji i posvetiti joj što više vremena.

Jeste li odredili dan konačnog odlaska?
- Putujem potkraj travnja.

Kako ćete proslaviti Uskrs?
- S obitelji u Splitu. Već dugo za Uskrs nisam bila doma, nego sam u Split dolazila za Božić.

Više se ne šminkate, ne pijete alkohol, ne pušite. Je li to bila nagla odluka, ili ste se toga odricali postupno?
- To se događalo postupno, ali brzo. Svi znamo što je protiv Boga, jer sve piše u deset zapovijedi. Svaki grijeh je smrtan, griješeći ubijamo život u sebi, te ponovno razapinjemo Krista i pljujemo mu u lice. Svaka ovisnost prema novcu, alkoholu i svemu drugom nas zarobljava.

Jeste li vi teško griješili?
- U Svetom pismu piše da pravednik griješi sedam puta na dan. No, nije sramota pasti nego ostati u grijehu.

Je li vaš put bio težak, pun padova i ovisnosti?
- Moj križ je bio točno onakav kakav sam mogla podnijeti. I za mene je dobar, jer me doveo Bogu.

Smatrate li se obraćenicom?
- Da. Iako sam bila krštena, nisam poznavala Boga. Uvijek sam se pitala što je to Bog, a trebala sam se pitati - tko je Bog. Jer Bog je osoba, On je živ i uvijek uz nas.

Vaša najveća žrtva možda je odricanje od majčinstva.
- Jest. Međutim, sestre karmelićanke su red Blažene Djevice Marije, Gospe Karmelske i zato se nazivaju majkama. Neću biti biološka majka, nego duhovna majka mnogima. To nalazim dostatnom zamjenom. I sam Bog je rekao: tko poradi mene i kraljevstva nebeskog ostavi kuću, roditelje, braću, sestre, djecu, dobit će stostruko više. No, moj motiv nije korist, nego uvijek i jedino ljubav. Spremna sam odustati od svega, samo neka ljubavi bude. Čemu postoji čovjek kojeg nitko ne voli?

Zar vama ljubav roditelja, prijatelja i partnera nije bila dovoljna?
- To je samo djelić Božje ljubavi. Osim toga, kad čovjek ne poznaje Boga, njegova je ljubav sebična i svoju potrebu za ljubavlju ne može zadovoljiti. Stoga mu se svaka ljubav čini premalom i stalno traži još. Božja ljubav se ne mora zaslužiti, jer iz njegove ljubavi i jesmo stvoreni. Tako sam i ja - nezasluženo - u Bogu pronašla mir i smisao, dobila jak razlog da jesam i budem tu.
frorum.hr

25.06.2006. u 08:32 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

1. Opis bloga

Glumci,novinari,sportaši,glazbenici i umjetnici svih vrsta!
Gdje su sada, privatne i javne tajne.
Biografije,zanimljivosti,popularnost i sve ostalo!!
Dostavite info o svojim ljubimcima!


e-mail:





Visitor Map

Create your own visitor map!

3. Slavne face:

-Snježana Abramović#Q
-Nada Abrus#Q12
-Dejan Aćimović#Q
+Vjekoslav Afrić#Q
+Marija Aleksić-Šerment#Q
-Biserka Alibegović#Q
-Dževad Alibegović#Q
-Božidar Alić#Q 1
-Jasna Ančić#Q
+Amand Alliger#Q
-Slavica Andrašević-Vučak#Q
-Lila Anders#Q
-Miljenka Androić Marić#Q1
-Mario Anduš#Q
-Jasna Aničić#Q1
-Saša Anočić#Q1
-Živko Anočić#Q1
-Davor Antolić#Q
-Sandra Antolić#Q
+Jagoda Antunac#Q
-Zdenka Anušić-Poje#Q
+Luka Aparac#Q
-Inge Appelt#Q
+Aleksandar Aranicki#Q
-Oelilton Araujo dos Santos#Q
-Milivoj Arhanić#Q
-Borna Armanini#Q
-Emin Armano#Q
-Drago Asić#Q
-Cintija Ašperger-Eastman#Q
+Ante Babaja#Q
-Nada Babić#Q
-Višnja Babić#Q1
-Nina Badrić#Q
-Livio Badurina#Q
-Srđan Badurina#Q
-Sandra Bagarić#Q123
-Stjepan Bahert#Q1
-Drago Bahun#Q
-Pavlica Bajsić#Q
-Zvonimir Bajsić#Q
-Kristina Bajza#Q
-Boris Bakal#Q
-Ivana Bakarić#Q1
-Andrea Baković-Katalenić#Q123
-Jasminko Balenović#Q
-Olivera Baljak#Q1 2
-Boris Balta#Q12
-Ivo Baltić#Q
-Hamed Bangoura#Q
-Selma Banich#Q
-Gábor Bánky#Q@123
-Sandra Banić#Q
-Dragan Banjac#Q12
-Lana Barić#Q1
-Mladen Barbarić#Q
-Branko Banković#Q
-Csilla Barath-Bastaić#Q
-Igor Barberić#Q
-Lana Barić#Q123
-Hrvoje Barišić#Q12
-Ivica Barišić#Q
-Miro Barnjak#Q
-Blanka Bart#Q12
-Etta Bartolazzi#Q
-Senka Baruška#Q
-Relja Bašić#Q
-Josip Batistić#Q
-Anita Baturina#Q
+Branko Bauer#Q
-Milivoj Beadar#Q1
-Branka Bebić-Krstulović#Q
-Zoran Bečić#Q
-Ana Begić#Q1
-Iva Bagić#Q
-Linda Begonja#Q1
+Ena Begović#Q
-Mia Begović#Q
+Viktor Bek#Q
-Neno Belan#Q
-Smiljka Bencet#Q
-Vesna Bengez#Q
+Nevenka Benković#Q
-Srećko Berec#Q12
-Mirna Berend#Q
-Anita Berisha#Q
-Franjo Berković#Q
-Jasna Ornela Berry#Q12
-Davorin Beršinić#Q
-Tatjana Bertok-Zubković#Q1
-Božana Bijelić#Q1
2
-Jasna Bilušić#Q
-Aleksandar-Aca Binički#Q
-Jelena Binički#Q
-Katarina Bistrović Darvaš#Q1
-Rene Bitorajac#UQ
-Ada Bjelovučić-Peharda#Q
-Antonija Blaće#Q
-Andrea Blagojević#Q12
-Aleksandar Blanić##12
-Božidar Boban#Q
-Ivana Boban#Q1
-Ivica Boban#Q12
-Ljubica Bočkaj#Q
-Lara Bogdanovic#Q
-Ana-Maria Bogdanović#Q
-Ljiljana Bogojević#Q*12
-Pavle Bogdanović#Q
-Jasenka Bohaček Knežević#Q
-Ines Bojanić#Q*12
-Ivanka Boljkovac#Q
-Jasen Boko#Q12
-Ana Marija Bokor#Q1
-Dijana Bolanča#Q1
-Mark Boldin#Q
-Mirko Boman*#Q
+Branko Bonacci#Q
-Ivan Borbaš#Q12
-Marija Borić#Q1
-Damir Borojević #Q1
+Etta Bortolazzi#Q
-Đorđe Bosanac#Q
-Mira Bosanac#Q123
-Nikolina Bosnar#Q
-Robert Bošković#Q1
-Ivan Bošnjak#Q
-Vladimir Bošnjak#Q
-Zdenko Botić#Q12
-Barbara Bourek#Q
-Vlado Božičević#Q
-Vanda Božić#Q12
-Berislav Brajković#Q
+Slavko Brankov#Q
- Dražen Bratulić#Q1
-Ana Brbora-Hum#Q
-Ana Brdarić#Q
-Miljka Brđanin-Babić#Q12
-Mirela Brekalo-Popović#Q
-Lukrecija Brešković-Opalk#Q1
-Suzana Brezovec#Q
-Drago Britvić#Q
-Denis Brižić#Q12
-Emilija Brkić#Q
-Ivan Brkić#Q
-Zdenko Brlek#Q*1
-Darko Brkljačić#Q
-Miljenko Brlečić#Q
-Neda Brlić#Q
-Aleksandra Broz#Q
-Ivna Bruck#Q
-Rikard "Riki" Brzeska#Q
-Dušan Bućan#Q
-Finka Budak-Pavičić#Q
-Pero Budak#Q
-Mladen Budiščak#Q
-Blanka Bukač#Q
-Amar Bukvić#Q
-Veljko Bulajić#Q
+Karlo Bulić#Q
-Neva Bulić#Q
-Mate Bulić#Q
-Helena Buljan#Q
-Ivana Buljan Legati#Q1
-Ivica Buljan#Q12
-Ratko Buljan#Q
-Marijan Buljat#Q
-Žana Bumber#Q12
-Rajko Bundalo#Q
-Saša Buneta#Q1
-Ljiljana Bunjevac-Filipović#Q
-Petar Buntić#Q
-Gordana Burundić#Q
-Antonela Butigan#Q
-Nikša Butijer#Q
-Boris Buzančić#Q123
-Strefan Buzurović#Q123
-Nikola Car#Q
-Silvio Cavrić#Q
-Tünde Czebe#Q123
-Drago Celizić#Q
-Matteo Cetinski#Q
-Tony Cetinski#Q
-Mathias Chago#Q
-Velimir Chytil#Q
-Želimir Ciglar#Q
+Augustin Cilić#Q
-Ljiljana Cindrić#Q
+Tješivoj Cinotti#Q
-Anderson Costa#Q
-Zlatko Crnković#Q
+Marija Crnobori#Q
+Mladen Crnobrnja-Gumbek#Q
-Dubravka Crnojević-Carić#Q1
-Tamara Curić#Q
-Nenad Cvetko#Q
-Petar Cvirn#Q
-Zrinka Cvitešić#Q
-Branka Cvitković#Q
-Aleksandar Cvjetković-Kajo#Q
-Marko Čabov#Q
-Hrvoje Čale#Q
-Fani Čapalija#Q
-Mislav Čavajda#Q12
-Milan Čečuk#Q
-Eduard Černi#Q12
-Velimir Čokljat#Q12
-Daniela Čolić Prizmić#Q1
-Marinko Čorak#Q
-Neven Čorak#Q
-Dražen Čuček#Q
-Arijana Čulina#Q
-Mila Čuljak#Q
-Darko Čurdo#Q
-Dinko Čutura#Q
-Mladen Čutura#Q12
+Adem Ćejvan@#Q
-Zoran Ćirić#Q
-Vedran Ćorluka#Q
-Drago Ćosić#Q
-Duško Ćurlić#Q
-Antonija Ćutić#Q123
-Ivka Dabetić#Q
+Saša Dabetić#Q
-Eszter Daczó#Q123
-Nataša Dangubić#Q
-Marija Danira#Q
-Eduardo da Silva#Q
-Arsen Dedić#Q
-Matija Dedić#Q
-Mesud Dedović#Q123
-Božena Delaš#Q1
-Dora Delbianco#Q
-Zrinka Delovski#Q
-Dragan Despot#Q
-Mladenka Dervenkar - Gavran#Q1234
+Đurđa Dević-Šegina#Q
-Sanja Dević#Q
-Pravdan Devlahović#Q
+Ljubomir Didić#Q
+Jurica Dijaković#Q
-Ljubo Dijan#Q
-Dobrila Dimitrijević (Biser)#Q
+Mila Dimitrijević#Q
-Slobodan Dimitrijević#Q
-Ružica Djamić#Q
-Massimo Dobrović#@1
-Miliana Dodevska#Q1
-Danijela Dodig#Q
-Krešimir Dolenčić#Q
-Mila Domančić-Ercegović#Q
+Lidija Dominković#Q
-Nataša Dorčić#Q1
-Fredy Došek#Q
-Darija Doždor#Q
-Dina Dožić-Hromatko#Q
-Vanja Drach#Q1
-Ljubica Dragić-Stipanović#Q
-Luka Dragić#Q1
+Ervina Dragman#Q
-Dino Drpić#Q
+Vlasta Dryak-Kankelj#Q
-Irina Dubnik#Q1
-Melanija Dugandžić#Q
-Petra Dugandžić#Q
-Vlatka Dulić#Q
-Irene Dumbović#Q
-Danijel Dumenčić#Q12
+Tomislav Durbešić#Q
-Veronika Durbešić#Q
-Tilla Durieux#Q
-Mićo Dušanović#Q
-Željko Duvnjak#Q
-Boris Dvornik#Q12
-Daniela Dvornik#Q
-Dino Dvornik#Q
-Dean Dvornik#Q
-Ella Dvornik#Q
-Dubravko Dujšin#Q
-Sanja Duggan#Q
-Vlatko Dulić#Q
-Alex Đaković#Q12
-Ana Đokić-Pongrašić#Q
-Jadranka Đokić#Q
-Vladimir Đorđević#Q12
-Ivan Đurčić#Q
-Branko Đurić#Q123
-Irena Đurkesac#Q
-Gordana Đurok#Q123
-Dina Ekštajn#Q
-Mila Elegović-Balić#Q
-Dorijan Elezović#Q
-Matko Elezović#Q
-Žuža Ergeny#Q12
-Mato Ergović#Q1
+Nela Eržišnik-Blažević#Q
-Ines Fančović#Q
-Željka Fattorini#Q
-Biserka Fatur#Q1 -Hrvoje Felber#Q
+Zvonimir Ferenčić#Q
-Dražen Ferenčina#Q12
-Zorka Festetić#Q
-Boris Festini#Q
-Ivo Fici#Q1
-Sanda Fideršeg#Q
-Slavica Fila#Q1
-Nevenka Filipović#Q
-Tarik Filipović#UQWkms
-Ana Firšt#Q
-Dora Fišter Toš#Q
-Lidija Florijan#Q12
-Mirko Fodor#Q
-Morana Foretić#Q
-Marko Fotez#Q
-Božidarka Frajt#Q
-Eugen Franjković#Q1
-Karin Frohlich#Q1
+Franjo Fruk#Q
-Silva Fulgosi#Q
-Mira Furlan#Q
-Nada Gaćešić-Livaković#Q
+Ljudevit Galic#Q
-Igor Galo#Q12
-Matija Garašić Zorić#Q1
-Tamara Garbajs#Q1
+Branko Gavella#Q
-Miro Gavran#Q
-Mira Gavrilović#Q
-Nikola Gec*#Q
-Marija Geml-Leskovar#Q
+Josip Genda#Q
-Ljiljana Gener#Q
-Dijana Gerić#Q
-Vladimir Gerić#Q
-Eliza Gerner-Strozzi#Q
-General Woo#Q
-Ljudevit Gerovac#Q
-Tea Gjergjizi Agejev#Q
-Branko Glad#Q1
-Emil Glad#Q
-Đurđa Glažar–Ivezić#Q
-Ratko Glavina#Q123
-Ivan Glowatzky#Q12
+Viki Glovacki#Q
-Zoran Gogić#Q*
-Davor Gobac#Q
-Deana Gobac#Q
-Toni Gojanović#Q
-Dušan Gojić#Q
-Gordana Gojković#Q
-Igor Golub#Q12
-Lana Golob#Q
-Vlasta Golub#Q12
-Mani Gotovac#Q
-Tomislav Gotovac/Antonio Lauer#Q1
-Zijad Gračić#Q1
-Petar Grašo#Q
-Branka Gregorić#Q
-Ivo Gregurević#Q
-Ksenija Gregurić#Q
-Aleksandra Grdić#Q
+Joža Gregorin#Q
-Goran Grgić#Q1
-Milan Grgić#Q
-Ivo Gregurević#Q
-Ksenija Gregurić#Q
-Stanko Gregurić#Q
-Ivo Grišnik#Q123
-Marica Grgurinović#Q
-Vladimir Grigić#Q
+Mato Grković#Q
-Miljenko Grozdanić#Q
-Duško Gruborović#Q
+Ivona Grünbaum#Q
+Saša Grünbaum#Q
-Špiro Guberina#Q
-Mate Gulin#Q1
-Anna Gurji#Q123
-Peđa Gvozdić#Q1234
-Anđelko Habazin#Q
-Vlado Habunek#Q
-Fadil Hadžić#Q
-Jelena Hadži-Manev#Q1
+Ela Hafner-Gjermanović#Q
-Igor Hajdarhodžić #Q
-Izet Hajdarhodžić#Q
-Augustin Halas#Q12
-Enver Hasić#Q12
-Mladen Hanzlovsky#Q
-Hana Hegedušić#Q1
-Vlasta Hegedušić#Q
+Ana Hercigonja#Q
-Ivan Hercigonja#Q
+Oskar Harmoš#Q
-Josip Heinz#Q
-Ivan Herceg#Q1
-Zdenka Heršak#Q
-Adela Horvat#Q
-Ivan Horvat#Q
-Ivančica Horvat#Q
-Lajos Széll Horváth#Q123
-Petra Hrašćanec Herceg#Q
-Sanja Hrenar#Q1
-Sanja Hrgetić#Q
-Zlatan Hrle#Q
-Koraljka Hrs#Q
+Gizela Huml#Q
-Enver Idrizi#Q
-Milenko Iliktarević#Q12
-Biserka Ipša#Q
-Nives Ivanković#Q
-Ilija Ivezić#Q12
-Radovan Ivšić (Todor Kovačević)
-Vladimir Jagarić#Q
-Šimun Jagarinac#Q
-Branka Jakopanec-Kolarić#Q
-Darko Janeš#Q
-Nataša Janjić#Q
-Dragan Janković#Q
-Jan Janković#Q
-Vjekoslav Janković#Q12
-Anastazija Jankovska#Q
-Zvonimir Jelačić#Q
-Ante Jelaska#Q
-Pjero Jelaska#Q
-Matko Jelavić#Q
-Zdenko Jelčić#Q1
-Ivana Jelić#Q
-Mato Jelić#Q
+Tošo Jelić#Q
-Tomislav Jelinčić#Q
-Nikolina Jelisavac#Q
-Bogdan Jerković#Q
-Vida Jerman#Q
-Vedran Ješe#Q
+Radojko Ježić#Q
-Goran Jokić#Q1
-Ivan Jončić#Q
-Asja Jovanović#Q
-Ljubica Jović#Q
-Slavica Jukić#Q
-Slavko Juraga#Q
-Franjo Jurčec - Džimi#Q
-Davor Jureško#Q12
-Ema Juričev#Q
-Filip Juričić#Q
-Luka Juričić#Q
-Pero Juričić#Q1
-Siniša Juričić#Q
-Tvrtko Jurić#Q1
+Srebrenka Jurinac#Q
-Trpimir Jurkić#Q123
-Mijo Jurišić#Q1
-Ivo Kadić#Q
-Vlado Kalember#Q
-Zorica Kalić-Petnjarić#Q123
-Jagoda Kaloper#Q
-Lidija Kanoti#Q
-Ljubomir Kapor#Q
-Vjenceslav Kapural#Q
-Edita Karađole#Q
-Zdenka Kardum#Q
-Ana Karić#Q
-Igor Karlić#Q
-Vesna Karuza#Q
-Željko Kasap#Q12
-Sonja Kastl#Q
-Jana Kašper#Q1
-Alan Katić#Q123
-Ivan Katić#Q
-Maja Katić#Q1
-Mirjana Kauzlarić#Q
-Darko Kavain#Q
-Hrvoje Kečkeš#Q12
-Mile Kekin#Q
-Zoran Kelava#Q1
-Ljubomir Kerekeš#Q
-Anka Kernic#Q
-Milica Kerošević#Q12
-Vlado Kerošević#Q12
-Jelena Kešeljević-Gavrilović#Q
-Olga Kichl#Q
-Asja Kisić#Q
-Olga Klarić#Q
-Philip Kleva#Q
-Milko Kelemen#Q
-Nada Klašterka#Q123
-Dragutin Klobučar#Q1
-Hrvoje Klobučar#Q12
-Krunoslav Klobučar#Q12
-Damir Klemenić#Q
-Vanča Kljaković#Q
-Dragan Knapić#Q
-Daria Knez#Q1
-Tanja Knezić-Draganić#Q
-Vlasta Knezović#Q
-Marin Knežević#Q
-Slavica Knežević#Q
-Marija Kobić#Q
-Nela Kočiš#Q12
-Marija Köhn#Q
-Uglješa Kojadinović#Q
-Berislav Kokot#Q
-Barbara Kolar#Q
-Dražen Kolar#Q1
-Akoš Kollar#Q123
-Irena Kolesar#Q
-Matija Koletić#Q
-Adam Končić#Q12
-Saša Kopljar#Q
-Marina Poklepović Kostelac#@1
-Božidar Koščak#Q1
-Igor Kovač#Q
-Anica Kovačević#Q1
-Ljiljana Krička Mitrović#Q12
-Krsto Krnic#Q
-Božidar Koščak
-Maja Kolundžija Zoroe#Q12
-Stipe Kostanić#Q123
-Goran Koši#Q12
-Mišo Kovač#Q
-Boris Kovačević#Q
-Sanja Kovačević#Q
-Branko Kovačić#Q
-Vlado Kvačić#Q
-Smiljka Kozomarić#Q
-Jadranka Krajina#Q1
-Jagoda Kralj-Novak#Q*1 2
-Mirko Kraljev#Q
+Greta Kraus#Q
-Aliz Krausz#Q123
+Drago Krča#Q
-Petar Krelja#Q
-Zoran Krivić#Q
-Ivana Krizmanić#Q
+Bela Krleža#Q
-Kristina Krepela#Q12
-Baro Kriletić#Q
-Krsto Krnić#Q
-Marija Krpan#Q*1 2
-Tomislav Krstanović#Q
-Nora Krstulović#Q
-Vladimir Krstulović#Q
+Zdravka Krstulović#Q
-Frano Krtić#Q
-Željko Krušlin#Q
-Vlado Kružić#Q
-Branko Kubik#Q
-Franjo Kuhar#Q
+Rudolf Kukić#Q
-Božidar Kukolja#Q
-Đorđe Kukuljica#Q1
-Luka Kunčević#Q
-Ivica Kunej#Q
-Robert Kurbaša#Q1
-Melinda Kurilj#Q
-Tanja Mikšić Kursar#Q
-Miran Kurspahić#Q1
-Petra Kurtela#Q1
-Nikša Kušelj#Q1
-Mihdat Kušljugić#Q123
+Emil Kutijaro#Q
-Branko Kuzele#Q
-Kosovka Kužat-Spaić#Q
-Ana Kvrgić#Q1
-Pero Kvrgić#Q
-Tihomir Ladišić#Q
-Frano Lasić#Q
-Nada Laslavić#Q
+Sven Lasta#Q
-Sanda Miladinov-Langerholz#Q
+Jozo Laurenčić#Q
-Dorotea Lazanin#Q
-Dragoljub Lazarov#Q
-Goran Legović#Q
-Blaženka Leib#Q
+Viktor Leljak#Q
-Károly Lencsés#Q123
-Jozo Lepetić#Q
+Zvonimir Lepetić#Q
+Tošo Lesić#Q
-Dragutin Lešnik#Q
-Otokar Levaj#Q
-Vladimir Levak#Q
-Marija Levanić#Q
-Bosnimir Ličanin#Q1 2
+Jovan Ličina#Q
-Tomislav Lipljin#Q*
-Larisa Lipovac#Q
-Dora Lipovčan#Q1
-Edita Lipovšek#Q123
-Josipa Lisac#Q
-Vinko Lisjak#Q
-Alen Liverić #Q1
-Edvin Livarić#Q1 2
-Alen Liverić#Q12
-Vitomira Lončar#Q
-Filip Lončarić#Q
-Sandra Lončarić-Tankosić#Q*12
-Tonko Lonza#Q
-Daria Lorenci#Q
-Pál Lovas#Q123
-Matija Lovrec#Q
-Biljana Lovre-Topić#Q12
-Ivan Lovriček#Q
-Marijan Lovrić#Q
+Jelica Lovrić-Vlajki#Q
-Leon Lučev#Q
-Beti Lučić#Q*1
-Mario Lukajić#Q12
-Zdenka Lukinić#Q
+Andro Lušičić#Q
-Zlatko Lukman#Q
-Josip Lulić#Q
-Danko Ljuština#Q
-Danijel Ljuboja#Q1
+Zlatko Madunić#Q
-Branko Majer#Q
-Ema Majetić#Q
+Franjo Majetić#Q
-Ana Majhenić#Q1
-Edita Majić#Q
-Marko Majstorović#Q1
-Slobodan Maksimović#Q
-Ivan Malec#Q
-Jasna Malec Utrobičić#Q
-Zoran Mamić#Q
-Goran Manić#Q1
-Ana Maras#Q1
-Mirna Maras#Q
-Slavica Maras-Mikulandra#Q
-Dejan Marcikić#Q
-Ljerka Margitić#Q
-Sonja Marđetko Kurečić#Q
-Marinko Maričić#Q123
-Boris Maričić#Q
+Veljko Maričić#Q
-Anđa Marić#Q
-Dragana Marić #Q12
-Silvio Marić#Q
-Iva Marjanović#Q
+Ivo Marjanović#Q
-Sanja Marin#Q1
-Ksenija Marinković#Q1
-Nikša Marinović#Q1
-Dragana Marković Roić#Q1
-Zdenka Marković#Q1
-Damir Markovina#Q
-Tomislav Martić#Q
+Josip "Bobi" Marotti#Q
-Sonja Marotti#Q
-Anica Martinović-Kovač#Q
-Danijela Martinović#Q
-Izabela Martinović#Q
-Jelena Martinović #Q1
-Maro Martinović#Q
-Miše Martinović#Q
-Perica Martinović#Q1
-Dragica Martinis#Q
-Zdenka Marunčić#Q
-Frano Mašković#Q123
-Tatjana Matejaš-Tajči#Q
-Stojan Matavulj#Q12
-Anita Matić #Q1
-Jadranka Matković#Q1
-Joakim Matković#Q
-Joso Matoric#Q123
-Anica Matoš#Q123
-Martin Matošević#Q
-Magda Matošić#Q
-Vanja Matujec#Q1
-Vili Matula
-Željko Mavrović#Q
-Zvonimir Maycug#Q
-Ana Mazalica#Q12
-Duško Mazalica#Q12
-Mirna Medaković#Q
-Vladimir Medar#Q
-Rene Medvešek#Q
-Sven Medvešek#Q1
-Damir Mejovšek#Q
-Ana Merlin#Q
-Andrija Mesaroš#Q123
-Davor Meštrović-Meštar#Q
-Drago Meštrović#Q
-Iva Mihalić #Q@1
-Mignon Mihaljević-Valić#Q
-Vinko Mihanović#Q
-Zoja Mihelac#Q
-Boris Miholjević#Q
-Jelena Miholjević#Q
-Žarko Mijatović#Q1
-Darija Mikulandra#Q
-Dražen Mikulić#Q12
-Miroslav Mikuljan#Q
+Đorđe "Đukica" Milaković#Q
-Dubravka Miletić#Q
+Oktavijan pl. Miletić#Q
-Siniša Miletić#Q123
-Kristijan Milić#Q
+Dragan Milivojević#Q
-Slobodan Milovanović#Q
-Sergio Mimica-Gezzan#Q
-Vatroslav Mimica#Q
-Helena Minić#Q12
-Boris Mirković#Q123
-Igor Mirković#Q
-Mario Mirković#Q
-Vlasta Miškulin-Balen#Q
-Drago Mitrović#Q
-Milan Mitrović#Q
-Željko Mitrović#Q12
-Davor Mladinov#Q
-Josip Mlakić#Q
-Vedran Mlikota#Q
-Mario Mlinarić#Q
-Luka Modrić#Q
-Duško Modrinić#Q1
-Sreten Mokrović#Q
-Pavica Mravunac-Strgašek#Q
-Ivo Mrčela#Q
-Borislav Mrkšić#Q
-Radoslava Mrkšić#Q12
-Maksim Mrvica#Q
-Jure Mrnđe#Q
-Zora Mučić#Q
-Berislav Mudnić#Q
-Tahir Mujičić#Q
-Damir Munitić#Q
-Tomislav Mužek#Q
-Zoran Mužić#Q
-Mustafa Nadarević#Q
-Béla Kéri Nagy#Q123
-Antun Nalis#Q
-Jugoslav Nalis#Q
-Aleksanda Naumov#Q1
-Bojan Navojec#Q1
-Goran Navojec#Q
-Maja Nekić#Q1
-Nered#Q
-Minja Nikolić#Q
-Nikita#Q
-Katarina Nikolić-Romanić#Q
-Radomir Nikolić#Q12
-Suzana Nikolić#Q1
-Verica Nikolić#Q12
-Barbara Nola#Q
-Filip Nola#Q
-Lukas Nola#Q
-Marijana Nola#Q
-Blanka Novak-Sidor#Q
-Duje Novaković#Q
-Boris Novković#Q
-Krešimir Novković-Krash#Q
-Đorđe Novković#Q
-Martina Novosel-Todorić#Q
-Nikola Novosel#Q
-Tamara Nübl#Q123
+Hinko Nučić#Q
-Vladimir Obleščuk#Q
-Zoja Odak#Q
-Miljenko Ognjenović#Q12
-Jasna Odorčić#Q1 2
-Mile Ognjenović#Q
-Ecija Ojdanić#Q
-Bojana Ordinačev #Q12
-Nermin Omić#Q12
-Mia Oremović#Q1
-Božidar Orešković#Q
-Želimir Orešković#Q
-Damir Orlić#Q12
+Milan Orlović#Q
+Vera Orlović#Q
-Peter Oschanitzky#Q12
-Ramira Osmanović#Q12
-Jura Ozmec#Q
-Krešimir Ožanić#Q
-Zlatko Ožbolt#Q12
-Galliano Pahor#Q12
+Ivica Pajer#Q
+Ivo Pajić#Q
-Ksenija Pajić#Q1
-Olga Pakalović#Q
-Adnan Palangić#Q12
-Angel Palašev#Q
-Danka Paljetak#Q
-Jasna Palić-Picukarić#Q1
-Davor Panić#Q12
-Vlatko Panić#Q
-Leona Paraminski#Q*
-Suzana Pardačar#Q
-Svetlana Patafta#Q1
-Neda Pataki#Q
-Mijo Pavelko#Q12
-Tomislav Pavković#Q
-Boris Pavlenić#Q
-Niko Pavlović#Q
-Zdravko Pečar#Q
-Tatjana Pečarić#Q
-Predrag Petrović#Q1
-Gordan Penava Pišta#Q
-Mira Perić – Kraljik#Q12
-Jelena Perčin#Q12
-Stjepan Perić#Q1
-Nadežda Perišić-Nola#@
-Slobodan Perišić#Q12
-Tajna Peršić#Q1
-Marko Perković-Thompson#Q
-Julije Perlaki#Q
+Eduard Peročević#Q
-Luka Peroš#Q1
-Željko Pervan#Q
-Ana Pešt#Q
+Ivona Petri#Q
-Maja Petrin*123
-Damir Petričević#Q
-David Petrović#Q1
-Predrag Petrović#Q123
-Luka Petrušić#Q
-Gordan Pičuljan#Q123
-Mirjana Pičuljan#Q
-Hermina Pipinić-Verikios#Q
+Stjepan Pisek#Q
-Nikolina Pišek#Q
-Olga Pivac#Q1
-Robert Plemić#Q*1 2
-Sanja Plepelić#Q
-Branko Pleša#Q1
-Milan Pleština#Q
-Darko Plovanić#Q12
-Ivica Plovanić#Q
-Ivo Pogorelić#Q
+Vika Podgorska#Q
-Vlatka Pokos #Q
-Marina Poklepović-Kostelac#Q123
-Zoran Pokupec#Q123
+Tihomir Polanec#Q
-Dora Polić#Q1
-Lena Politeo#Q
-Paola Poljak#Q
-Daniel Popović#Q
-Janko Popović Volarić#Q1
+Nikolaj Kolja Popović#Q
-Siniša Popović#Q123
-Danilo Popržen#Q
-Kristijan Potočki#Q*
-Žarko Potočnjak#Q
-Đurđa Požar#Q
-Ljerka Boroša Prekratić#Q1
-Marinko Prga#Q*1
-Zoran Pribičević#Q
-Alma Prica#Q
-Ksenija Prohaska#Q12
-Miljenko Prohaska#Q
-Matija Prskalo#Q
-Vesna Pšeničnik-Njirić#Q1
-Vladimir Pšeničnik-Njirić#Q1
-Ivica Pucar#Q
-Vladimir Puhalo#Q
-Jozo Puljizević#Q
-Nada Putar-Gold#Q
-Mario Rade#Q12
-Danijel Radečić#Q1
-Žarko Radić#Q
-Marijan Radmilović#Q
-Dino Radojević#Q
-Aki Rahimovski#Q
-Zorko Rajčić#Q123
-Željka Rajner#Q
-Dunja Rajter#Q1
-Janko Rakuša#Q
-Vojmil Rabadan#Q
-Vanessa Radman #Q1
-Anđela Ramljak#Q*
-Vlasta Ramljak#Q
-Đorđe Rapajić#Q
-Robert Raponja#Q
-Mladen Raukar#Q1
-Urša Raukar#Q1
-Vesna Ravenšćak
#Q
-Stjepan Reder#Q*
-Braco Reiss#Q
-Mate Relja#Q
-Milan Remar#Q
-Mirjana Remlinger#Q
-Lya Rho-Barbieri#Q
-Filip Riđički#Q123
+Ivo Robić#Q
-Barbara Rocco#Q*1
-Nada Rocco#Q1
-Đuro Rogina#Q1
-Mirjana Rogina#Q
+Zvonimir Rogoz#Q
-Igor Rogulja#Q
-Ivan Rogulja#Q
-Đuro Roić#Q1
-Ivana Roščić#Q1
-Neva Rošić#Q
-Goran Rotim#Q
-Vicko Ruić#Q
-Ante Rumora#Q1
-Darko Rundek#Q
-Zdenko Runjić#Q
-Vanja Rupena#Q
-Mile Rupčić##12
-Rakan Rushaidat#Q12
+Joza Rutić#Q
-Radovan Ruždjak#Q1
+Vladimir Ruždjak#Q
+Marija Ružička-Strozzi#Q
-Siniša Ružić#Q12
-Nina Sablich#Q
-Péter Szabó#Q123
-Pavao Sačer#Q
-Martin Sagner#Q
-Sabina Salamon#Q12
-Petra Sanader#Q
-Renata Sandifer#Q
-Ana Sasso#Q
+Mia Sasso-Berčić#Q
-Ljubiša Savanović#Q123
-Žarko Savić#Q123
-Nereo Scaglia#Q
-Anita Schmidt#Q123
-Mario Sedmak#Q
+Ivo Serdar#Q
+Igor Serdar#Q1
-Dubravko Sidor#Q
-Predrag Sikimić#Q12
-Andrea Simon#Q123
-Rachard Simonelli#Q
-Mirjana Sinožić#Q*12
-Zvonko Skelnar – Boca#Q
-Krunoslav Kićo Slabinac#Q
-Lucio Slama#Q1
-Snježana Slavić#Q12
-Gordana Slivka#Q*1
-Božidar Smiljanić#Q12
-Branko Smiljanić#Q12
-Radmila Smiljanić#Q12
-Tanja Smoje#Q12
-Zdravko Smojver#Q
+Semka Sokolović-Bertok1#Q
-Marko Soljačić#Q
-Anđelko Somborski#Q1
-Matilda Sorić#Q1
-Srđan Sorić#Q
-Tedy Sotošek#Q
-Kosta Spaić#Q
-Aleksandra Spasojević#Q12
-Vesna Spinčić Prelog#Q
-Radoslav Spitzmuller#Q
-Darko Srića#Q
-Višnja Stahuljak#Q
-Lucija Stamać#Q12
-Anja Stanić#Q12
-Silvana Stanić#Q12
-Antonija Stanišić #Q1
-Ante Starčević#Q
-Nera Stipičević#Q
-Dragica Pregarc-Stiplošek#Q
-Ana Stanojević#Q12
-Jovan Stefanović#Q
-Jadranka Stilin-Mihajlović#Q
-Vesna Stilinović#Q
-Đani Stipančev#Q
-Nevenka Stipančić-Kvrgić#Q
-Ranko Stojić#Q1
-Aleksandar Stojković#Q12
-Tomislav Stojković#Q
-Mirna Stopić#Q
-Ivan Stošić#Q
-Darko Srića#Q
-Branka Strmac#Q
-Vesna Stilinović#Q12
-Tito Strozzi#Q
-Antonija Stupar#Q
-Nada Subotić#Q1
-Sanja Sumrak#Q
-Branko Supek#Q
-Božo Sušec#Q
-Vera Svoboda#Q
-Boris Svrtan#Q12
-Damir Šaban#Q1
-Helena Šaban-Fodor#Q
-Nevenka Šajin-Stefanović#Q
-Tímea Šakan#Q123
-Alen Šalinović #Q1
-Petar Šarčević#Q
-Andrea Šarić#Q
-Doris Šarić Kukuljica#Q
-Krunoslav Šarić#Q
-Lana Šarić#Q
-Miroslav Šarić#Q
-Marko Šarlija#Q
-Sonja Šarunić#Q
-Boris Šavija#Q12
-Joža Šeb#Q
-Ivan Đani Šegina#Q
-Sonja Šagovac#Q
-Miro Šegrt#Q
-Borivoj Šembera#Q
-Slobodan Šembera#Q
-Danilo Šerbedžija#Q
-Lucija Šerbedžija#Q
-Rade Šerbedžija#Q
-Renata Šeringer#Q
-Mladen Šerment#Q
-Slavko Šestak#Q12
-Sven Šestak#Q1
-Tony Šestan#Q1
-Željko Šestić#Q
-Rada Šešić#Q
-Ana Šetka#Q1
-Ivica Šimić#Q
-Srđana Šimunović#Q
-Dražen Šivak#Q
-Jana Šivak#Q
-Marija Škaričić#Q1
-Đurđa Škavić#Q
-Mladen Škiljan#Q
-Dijana Škondrić#Q12
-Miroslav Škoro#Q
-Nada Škrinjar#Q
-Slobodan Šnajder#Q
-Tatjana Šojić#Q123
-Antonija Šola#Q
-Anja Šovagović-Despot #Q
-Fabijan Šovagović#Q1
-Filip Šovagović#Q123
-Slaven Špišić#Q
+Branko Špoljar#Q
-Vinko Štefanac#Q12
-Vlado Štefančić#Q
-Nikša Štefanini#Q
-Almira Štifanić#Q1
-Anđelko Štimac#Q
-Ljiljana Štokalo#Q
-Tomislav Štriga#Q
-Milan Štrljić#Q
-Hrvoje Štrok#Q
+Ivo Šubić#Q
-Jozo Šuker#Q*
-Đurđica Šuprna#Q
-Ivan Braco Šuprna#Q
-Mladena Šuprna#Q
-Iva Šulentić#Q
-Mirko Švec#Q
-Radojka Šverko#Q
-Hrvoje Švob#Q
-Marija Tadić#Q1
-Ana Takač#Q
-Tomislav Tanhofer#Q
-Aldo Tardozzi#Q
-Kruna Tarle#Q123
-Jasmin Telalović #Q1
-Leopoldina Tepeš#Q
-Tomislav Terzić#Q*
-Boris Tešija#Q
-Petra Težak#Q
-Vladimir Tintor*
-Danica Todorović#Q12
-Uršula Tolj#Q
-Zvjezdana Tomašević-Josifov#Q1
-Berislav Tomičić#Q12
-Anica Tomić#Q
-Ante Tomić#Q
-Nenad Tomić#Q123
+Ivan Tomljenović-Ico#Q
-Vesna Tominac Matačić#Q
-Marko Torjanac#Q
-Zvonimir Torjanac#Q
-Zdenka Trach#Q
-Zdenka Trajer-Šestak#Q
-Stjepan Tretinjak#Q
-Vanja Timer#Q
-Danijela Trbović#Q
-Jolanda Tudor#Q
-Vatroslav Tudor#Q1
-Mirsad Tuka#Q
-Drago Turina#Q
-Ivan Turina#Q
-Sasha Turjak#Q
-Zlatko Turkalj-Turki#Q
-Tanja Tušek#Q
-Mladen Tutovac#Q12
-Siniša Udovičić#Q12
-Kristijan Ugrina-Kiki#Q
-Drago Utješanović#Q
-Đuro Utješanović#Q
-Branko Uvodić#Q
-Duško Valentić#Q123
-Mario Valentić#Q
-Paola Valić#Q
-Mladen Vasary#Q
+Nina Vavra#Q
-Adam Vedernjak#Q
-Sanja Vejnović#Q12
-Dunja Vejzović#Q
-Jelena Veljača#Q
-Kostadinka Velkovska#Q
-Ante Vican*#QWFhrFyu
-Zlatko Vicić#Q1
-Barbara Vicković#Q
-Slaven Vidaković#Q123
-Nevenka Videk#Q
-Draško Vidović#Q1
-Ivica Vidović#Q
-Luka Vidović#Q
-Marica Vidušić#Q1
-Dijana Vidušin#Q1
-Miljenko Vikić#Q
-Ana Vilenica#Q1
-Greta Vinković#Q
-Božidar Violić#Q
-Nina Violić#Q
-Goran Višnjić#Q
-Romina Vitasović#Q
-Ivan Goran Vitez#QFhr
-Zlatko Vitez*#QH
-Helga Vlahović#Q
-Dora Vodanović#Q
-Božica Vodeničar#Q
-Branko Vodeničar#Q
-Marina Vodeničar#Q1
-Goran Vrbanić#Q1
-Antun Vrbenski#Q12
-Biserka Vrbenski#Q12
-Dragutin Vrbenski#Q
-Ivan Vrbenski#Q
-Pero Vrca#Q
-Antun Vrdoljak#Q
-Dražen Vrdoljak
-Vjekoslav Vrdoljak#Q
-Maja Vučić#Q
-Radovan Vučković#Q
-Višnja Vugljenović-Zgaga#Q
-Alka Vuica#Q
-Vanda Vujanić - Šušnjar#Q1
-Tomislav Vujić#Q
-Aljoša Vučković#Q
-Doris Vučković#Q
-Nenad Vukelić#Q12
-Dara Vukić#Q
-Snježana Vukmirović#Q
-Vice Vukov#Q
-Karmela Vukov Colić#Q
-Jelena Vukmirica#Q1
-Željko Vukmirica#Q1
-Luka Vukšić#Q
-Mladen Vulić#Q
-Ines Wurth#Q12@
-Ivica Zadro#Q1
-Dario Zahora#Q
-Tomislav Zajec#Q
-Hrvoje Zalar#Q1
-Živko Zalar#Q
-Maja Zaninović#Q
-Ljubomir Zečević#Q1
-Mirta Zečević#Q
-Zvonko Zečević#Q12
-Sunčana Zelenika Konjević#Q12
-Dominik Zen#Q
-Draško Zidar#Q12
-Ivan Zidar#Q
+Krešimir Zidarić#Q
-Ranko Zidarić#Q
-Vera Zima#Q123
-Pier Luigi Zollo#Q
-Gabor Zoltan#Q
-Zvonimir Zoričić#Q
-Dejan Zorić#Q12
-Ilija Zovko#Q12
-Josip Zovko#Q12
-Slađana Zrnić#Q12
-Katja Zubčić#Q
-Zlatan Zuhrić-Zuhra#Q1
-Vjera Žagar-Nardelli#Q
-Erika Žarac#Q123
-Dražen Žarković #Q
-Bogdan Žižić #Q
-Tomislav Žižić-Vimenka#Q
-Davor Žmegač#Q
-Mira Župan#Q