LOGOpitomača

Općina Pitomača -Festival Podravine i Podravlja-Etno zbirka-FVK Mirko Lauš-UdrugaPING-Pitomi radio-112-Youtube Pitomača 2

Fotogalerija 1.-NOVO Fotogalerija 2.-Vrijeme 7 dana-Vrijeme 3 dana-Vodostaj Drava -radar Bilogora -Komunalno Pitomača -Pošalji mail!

Meteorolog Zoran Vakula u Intervju tjedna Danas.hr-a - Pitomača - Blog.hr
najava zlatni klas -VIRTUALNE ŠETNJE- rijeka Drava


ZelenoSrceLogo

najava
prirodaPitomačeUSKORO

povratakPitomače






povratakPitomače
najava

NE mrzim


Pitomača

07.10.2010., četvrtak

Meteorolog Zoran Vakula u Intervju tjedna Danas.hr-a

Cijeli intervju poznatog pitomačkog meteorologa Zorana Vakule pročitajte na stranicama Danas.hr-a.

VIDEO:nethrvideo

Kada ste se i zašto odlučili baviti meteorologijom?
Kad sam upisivao PMF, smjer dipl. ing., nisam znao što ću biti 'kad odrastem'. Cilj mi je bio što prije diplomirati, zarađivati svoj kruh, biti dipl. ing. koji može raditi i u privredi i u školi. Pričali su mi da je mogućnost izbora veća nego da, primjerice, završim profesorski smjer. Nakon druge godine, iako sam imao sve potrebne ispite za upis ma kojeg smjera, odlučio sam se za geofiziku s meteorologijom. I nije mi žao! Nisam se vidio kako u budućnosti vrijeme provodim u laboratoriju, ili kako smišljam i dokazujem nove teorije... Meteorologija mi je bila 'prizemnija', bliža...

Kada ste prvi puta stupili pred kamere i kakav je bio osjećaj?
Pred kamerama sam bio još u osnovnoj školi. Uz mnoge druge aktivnosti, bio sam aktivan i u Kino klubu Slavica, koji je djelovao pri Osnovnoj školi Petra Preradovića u Pitomači. Tada mi je bio jedan od uzora gospodin Marušić, legenda hrvatskog crtanog filma... Radio sam svašta, a sada, kad vrtim film unatrag, sve mi se češće nameće zaključak kako je Bog htio da sada u svom poslu spojim većinu od onoga što sam nekada radio pod 'slobodnim aktivnostima' u osnovnoj i srednjoj školi – novinarstvo, pisanje sastavaka, recitiranje, vođenje konferansi, pisanje i izdavanje časopisa, bavljenje fizikom i matematikom...

Glede kamera i meteorologije, početak javnog nastupanja i prezentacije vremenske prognoze bio je za Dan domovinske zahvalnosti, 5. kolovoza 1996. – na prvu godišnjicu Oluje i oslobođenja Knina. Pripremao sam se za taj nastup danima i svejedno imao žestoku tremu. Blaženka Leib bila je voditeljica Dobrog jutra, pomagala mi, ali je glas drhtao...

VIDEO:nethrvideo

Planirate li godišnji prema prognozi, ili je ipak presudan termin?
Godišnji ne planiram na temelju prognoze iz već spomenutih razloga mogućnosti i nemogućnosti dugoročnog prognoziranja... Termin dogovaram sa suprugom. Kompromisi su nužni, bez obzira na vrijeme. No, zato druga putovanja planiramo i prilagođavamo shodno vremenskoj prognozi.

Zovu li vas često prijatelji za prognoze prije vikenda ili prije godišnjeg?
Za godišnji već većina zna da im ne mogu pomoći, a ostale prognoze uobičajena su svakodnevica, i prijatelja i ne-prijatelja.

Postoji li neka pogreška u prognozama koju ste posebno zapamtili?
Bilo ih je, a i još će ih biti... Sjećam se neugodne situacije kada čak tri godine zaredom jednom poznaniku nisam dobro prognozirao vrijeme kada me je zvao, iako sam se pošteno potrudio najbolje što mogu... Više me ne zove... Ne znam je l' mi ne vjeruje, ili su razlozi druge prirode...
Cijeli intervju poznatog pitomačkog meteorologa Zorana Vakule pročitajte na stranicama Danas.hr-a.
tekst:Tihomir Jambrović
Snimio i montirao: Franjo Tot
Danas.hr

- 14:37 - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

7 riječnih čuda Upoznajte 7 riječnih čuda Hrvatske!
jubitoIZBOR Podravske šoderice - trailer Režiju i scenarij potpisuje Goran Šafarek, kameru Goran Šafarek te koprivnički foto/video dvojac Andrej Bunić i Hrvoje Petrić Film će biti premijerno emitiran u srijedu, 29. svibnja, 18.30. HTV 2
jubitoIZBOR "Srednje Podunavlje - srce europske divljine". Režija, scenarij, tekst i najveći dio snimaka: Goran Šafarek
jubitoIZBOR Ne živi čovjek samo od kruha U spomen Kino klub Slavica i Mirku Laušu (1926.-2005.) Film snimljen 2004.godine. Ideja i realizacija Zdravko Jakupec.
Izmjena UPU Pitomača




Counter2:18.12.2008.