LOGOpitomača

Općina Pitomača -Festival Podravine i Podravlja-Etno zbirka-FVK Mirko Lauš-UdrugaPING-Pitomi radio-112-Youtube Pitomača 2

Fotogalerija 1.-NOVO Fotogalerija 2.-Vrijeme 7 dana-Vrijeme 3 dana-Vodostaj Drava -radar Bilogora -Komunalno Pitomača -Pošalji mail!

Široki osumnjičen za utaju četiri milijuna kuna poreza - Pitomača - Blog.hr
najava zlatni klas -VIRTUALNE ŠETNJE- rijeka Drava


ZelenoSrceLogo

najava
prirodaPitomačeUSKORO

povratakPitomače






povratakPitomače
najava

NE mrzim


Pitomača

31.03.2010., srijeda

Široki osumnjičen za utaju četiri milijuna kuna poreza

Vlasnik propaloga Zlatnog klasa tvrdi: - Smjestili su mi jer se nisam htio učlaniti u HDZ
PITOMAČA - Stjepan Široki (51), pitomački poduzetnik u čijem je vlasništvu bila tvrtka Zlatni klas, kazneno je prijavljen zbog neplaćanja 3,9 milijuna kuna poreza državi.
Široki se tereti da od 1. siječnja 2007. do 29. veljače 2008. godine za Zlatni klas nije obračunavao i uplaćivao PDV i porez na dobit, čime je državni proračun oštetio za 3,9 milijuna kuna. Tvrtka Zlatni klas bavila se otkupom žitarica te je u njenom sastavu bila i poljoapoteka, hladnjača, trgovina kombajna i traktora, praonica, radionica za poljoprivrednu mehanizaciju, proizvodnja visokotlačnih crijeva, vinarija, restoran i hotel Aida, a stečaj je proglašen lani u veljači. Kaznenu prijavu protiv Stjepana Širokija podnijela je virovitička Porezna uprava nakon provedene revizije.
- Kriminalističkim istraživanjem utvrđeno je postojanje osnovane sumnje da je poduzetnik počinio kazneno djelo zlouporabe ovlasti u gospodarskom poslovanju na način da od 1. siječnja 2007. do 29. veljače 2008. godine kao odgovorna osoba trgovačkog društva nije obračunao i uplatio PDV i porez na dobit u iznosu 3,9 milijuna kuna - rekao je Dražen Huzjak, zamjenik načelnika Policijske uprave Virovitičko-podravske.
Nakon proglašenja stečaja, stečajna upraviteljica zbog nedostatka potrebne dokumentacije nije mogla utvrditi točan popis imovine i obveza Zlatnog klasa pa je obavljena revizija koja je otkrila brojne nepravilnosti u poslovanju. Istraga je pokazala i da Široki prema propisima nije vodio trgovačke i poslovne knjige te je i za to „zaradio" kaznenu prijavu. Utvrđeno je i da nije na vrijeme podnio prijedlog Trgovačkom sudu za pokretanje stečajnog postupka jer je krajem 2007. godine žiro račun njegove tvrtke Zlatni klas bio u blokadi duže od 30 dana.
Stjepan Široki, pak, tvrdi kako nije varao državu te je savjesno vodio poslovne knjige i plaćao sav porez.
- Sve mi je smjestio HDZ na čelu s Josipom Đakićem u čijem je vlasništvu od 1999. do 2001. godine bila zgrada koju sam pretvorio u hotel Aida. Oni su 1999. upropastili Poljoprivredno dobro Borik i napravili blic stečaj, a imovinu je s Đakićem kupila bjelovarska tvrtka Tena comerc. Kako su i oni propali, kupio sam imovinu 2004. godine te proširio tvrtku Zlatni klas, osnovanu prije 20 godina, u kojoj je radila cijela moja obitelj. Moja tvrtka je 2006. ostvarila najveću dobit u županiji, čak dva milijuna kuna.
Prije dvije godine uložio sam u hotel 3,5 milijuna kuna, što potvrđuje da nisam mogao prevariti državu jer je to ulaganje u iznosu za koji me se sumnjiči. Kako se nisam htio učlaniti u HDZ, smetalo im je što je netko izvan stranke uspješan u poslovanju i sada mi pokušavaju smjestiti - uvjeren je Široki.

Đakić: To su gnjusne laži
Josip Đakić, HDZ-ov saborski zastupnik i šef HVIDRA-e, riječi Stjepana Širokija naziva ’čistom i gnjusnom laži’.
- Niti sam mu vodio poslovanje, niti sam bio s njim u bilo kakvoj poslovnoj vezi i ovo je još jedan pokušaj da se ocrni moje ime, a završit će sudskom tužbom. Htio sam 1999. godine kupiti zgradu koju je Stjepan Široki pretvorio u hotel, za što sam podigao kredit i isplatio novac vlasniku tvrtke Tena comerc. No, kako on nije htio prepisati zgradu na mene, vratio mi je novac te sam zatvorio kredit. Stjepan Široki mojoj je majci ostao dužan 2400 kuna za predano žito, a pitanje je koliko još na pitomačkom području ima poljoprivrednika kojima nije isplatio dugovanje i koji najvjerojatnije neće moći naplatiti svoja potraživanja - bio je ogorčen Josip Đakić istupom pitomačkoga poduzetnika.
Podravski list

- 18:19 - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

7 riječnih čuda Upoznajte 7 riječnih čuda Hrvatske!
jubitoIZBOR Podravske šoderice - trailer Režiju i scenarij potpisuje Goran Šafarek, kameru Goran Šafarek te koprivnički foto/video dvojac Andrej Bunić i Hrvoje Petrić Film će biti premijerno emitiran u srijedu, 29. svibnja, 18.30. HTV 2
jubitoIZBOR "Srednje Podunavlje - srce europske divljine". Režija, scenarij, tekst i najveći dio snimaka: Goran Šafarek
jubitoIZBOR Ne živi čovjek samo od kruha U spomen Kino klub Slavica i Mirku Laušu (1926.-2005.) Film snimljen 2004.godine. Ideja i realizacija Zdravko Jakupec.
Izmjena UPU Pitomača




Counter2:18.12.2008.