U srijedu je u prostorijama Općine Pitomača, održan radni sastanak načelnika općine s predsjednicima Vijeća mjesnih odbora s područja općine, na kome su isti upoznati sa aktivnostima koje će općina provesti do kraja ove kalendarske godine, te pokrenuti u narednom razdoblju.
Tako će od početka iduće godine, sukladno Zakonu o grobljima, upravljanje istima u potpunosti preuzeti jedinica lokalne samouprave, odnosno općinsko komunalno poduzeće kojemu je ova komunalna djelatnost prenesena posebnim ovlastima od strane Općinskog vijeća.
Druga aktivnost odnosi se na prikupljanje komunalnog otpada, koje će također od početka nove kalendarske godine, sukladno zakonskim propisima, postati obveza svakog općinskog domaćinstva, a ne samo onog koje se na odvoz komunalnog otpada odlučilo samovoljno.
O ove dvije promjene u općinskom komunalnom gospodarstvu, svoje su mišljenje na navedenom sastanku iznijeli i prisutni predsjednici Vijeća mjesnih odbora, a o istome će na skorim sastancima obavijestiti i žitelje svojih naselja.
Posebno mjesto na dnevnom redu održanog sastanka pripalo je i problematici vezanoj uz naplatu komunalne naknade, uz koju su vezane i brojne pogodnosti koje općina daje njenim žiteljima, a radi poboljšanja njene naplate općina će započeti i sa prisilnom naplatom iste putem ovršnih prijedloga još do kraja ove godine.
Istovremeno usvojen je zajednički zaključak temeljem kojega će mjesni odbori u suradnji sa Komisijom za mjesnu samoupravu sačiniti listu prioritetnih aktivnosti koje će predložiti za realizaciju tijekom 2010. godine.
Pitomača.hr
|