LOGOpitomača

Općina Pitomača -Festival Podravine i Podravlja-Etno zbirka-FVK Mirko Lauš-UdrugaPING-Pitomi radio-112-Youtube Pitomača 2

Fotogalerija 1.-NOVO Fotogalerija 2.-Vrijeme 7 dana-Vrijeme 3 dana-Vodostaj Drava -radar Bilogora -Komunalno Pitomača -Pošalji mail!

Zvonimir Šimić: Zgranut sam vježbanjem „plaćene demokracije“ u Pitomači - Pitomača - Blog.hr
najava zlatni klas -VIRTUALNE ŠETNJE- rijeka Drava


ZelenoSrceLogo

najava
prirodaPitomačeUSKORO

povratakPitomače






povratakPitomače
najava

NE mrzim


Pitomača

25.10.2006., srijeda

Zvonimir Šimić: Zgranut sam vježbanjem „plaćene demokracije“ u Pitomači

- I dok mi pošteno i besplatno odgovaramo na pitanja građana i za to ne tražimo ništa, kod nekih je čini mi se bitno drukčije, oni čini mi se „mlate lovu“ – kazao je danas župan Virovitičko – podravske županije Zvonimir Šimić, na zanimljivu informaciju koja je došla iz Pitomače.
Naime, u kiosku Žabac koji se nalazi u centru Pitomače, može se za 20 kuna kupiti dopisnica kojom se može uputiti pitanje načelniku općine Pitomača Zdravku Dijakoviću. Istina, u utorak ih nije bilo, a ljubazna prodavačica uputila nas je prema „općini Pitomača“. Tamo su na telefonski upit odgovorili da to „primaju u Pitomom radiju“.
Na Pitomom radiju može se kupiti „dopisnica“ koja košta 20 kuna i putem koje, anonimno možete uputiti pitanje načelniku općine Pitomača Zdravku Dijakoviću.
opis slike
fotografija:ViroviticaOnline
- Morao sam reagirati na mnogobrojne upite Pitomačana koji su me nazvali i kazali apsurdnu stvar. Nemoralno je, štoviše, apsurdni je presedan od građana tražiti novce, kako bi ih netko za nešto pitao. Nikad nisam čuo da se takvo nešto dogodilo u Hrvatskoj. Očito se ovdje radi o vježbanju „plaćene demokracije“ ili nečijoj mogućnosti da si na nepošten način priskrbi financijsku korist. Iako sam u prvom trenu ostao zgranut, ništa me nije začudilo, jer načelnik općine dolazi iz redova HSS-a, a to je u njihovoj maniri djelovanja – kazao je župan Virovitičko – podravske županije Zvonimir Šimić.
ViroviticaOnline

- 20:45 - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

7 riječnih čuda Upoznajte 7 riječnih čuda Hrvatske!
jubitoIZBOR Podravske šoderice - trailer Režiju i scenarij potpisuje Goran Šafarek, kameru Goran Šafarek te koprivnički foto/video dvojac Andrej Bunić i Hrvoje Petrić Film će biti premijerno emitiran u srijedu, 29. svibnja, 18.30. HTV 2
jubitoIZBOR "Srednje Podunavlje - srce europske divljine". Režija, scenarij, tekst i najveći dio snimaka: Goran Šafarek
jubitoIZBOR Ne živi čovjek samo od kruha U spomen Kino klub Slavica i Mirku Laušu (1926.-2005.) Film snimljen 2004.godine. Ideja i realizacija Zdravko Jakupec.
Izmjena UPU Pitomača




Counter2:18.12.2008.