Poslovno komuniciranje

utorak, 12.01.2010.

NAJČEŠĆE PRIMJEDBE NA 2. I 3. ZADATAK

Primjedbe na 2. zadatak i razlozi zbog kojihih ste dobili manje bodova:
- najčešći izbor za slanje blagdanskih čestitiki poslovnim partnerima bio je e-mail. Slanje čestitki poslovnim partnerima nije uobičajeno i primjereno, obična čestitka poslana poštom je primjeren izbor za većinu poduzeća. Jedina opcija kada je e-mail dobar izbor je ako se poduzeće bavi poslom koji je isključivo ovisan o elektronskom komuniciranje.

- najčešći izbor za slanje blagdanskih čestitiki zaposlenicima bio je e-mail ili obična pošta. Slanje čestitki zaposlenicima e-mailom je primjereno za poduzeća koja u svom sustavu imaju intranet ili svi djelatnici posjeduju službenu e-mail adresu. Ako to nije slučaj e-mail je pogrešan izbor. Slanje čestitki poštom stvara nepotrebne troškove, a ne ukazuje na to da je čestitka sigla do primatelja. U poduzećima u kojima postoji veći broj zaposlenika bez direktne e-mail adrese primjerenije su obavijesti na oglasnoj ploči ili telefax-ovi koji će biti naslovljeni na voditelja odjela, prodavaonice, pogana i sl. i biti dostupni ostalim djelatnicima posredstvom te osobe.

- Jumbo plakati - se ne koriste za blagdanske sadržaje. Mnoštvo je razlog, ali ponajprije količina jumbo plakata koja bi trebala biti angžirana, visoki troškovi takvog oglašavanja, manji doseg nego kod masovnih medija i rok na koji se plakati angažiraju.

- neki od vas su koristili isti tekst za sve tri skupine Stakeholdera. Ponajprije SRETAN BOŽIĆ I NOVA GODINA i to je bilo sve što ste uopće napisali. Isti tekst nije primjeren svim skupinama i ne odražava nikakvu specifičnost odnosa.

- neki od studenata su koristili nepoznato poduzeće za koje nije bilo moguće procijeniti izbor kanala komuniciranja - u zadatku je bilo jasno naznačeno: poznato poduzeće u Hrvatskoj


Primjedbe na 3. zadatak i razlozi zbog kojihih ste dobili manje bodova:
- niste napisali SUBJECT (PREDMET) kod slanja e-maila
- odlomci duži od 8 redaka.


- 11:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 04.12.2009.

3. ZADATAK UPUTE I KRITERIJI OCJENJIVANJA

Od ponuđenih natječaja izabrati jedan koji najbolje odgovara Vašim osobnim željama i sklonostima budućeg zaposlenja. sretan


Prema zadanom tekstu natječaja za određeno radno mjesto potrebno je izraditi ciljni CV (ŽIVOTOPIS) i PRIJAVU (MOLBU) za to konkretno zaposlenje. Kako ne bi lutali u uputama kako napisati CV:

Ne postoji samo jedan, univerzalan način kojim ćete oblikovati sadržaj životopisa, ali postoji nekoliko osnovnih pravila koje treba poštivati kako bi životopis izgledao profesionalno i kako bi postigao svoj cilj: privući pažnju poslodavca i dati mu jasne informacije zbog kojih vas želi uključiti u ‘uži krug’ i pozvati na intervju.

1. Urednost & preglednost – životopis pišite na računalu, poželjno u tabličnom prikazu. Preporučljivo je ne koristiti previše efekata, više vrsta fontova i slično.

2. Sažeto & jasno - ovisno o vašem iskustvu, životopis može biti dugačak jednu, dvije ili više stranica. Ukoliko nemate značajnog radnog iskustva i vaš je životopis zbog toga kratak, nemojte pretjerivati u preopširnom izlaganju ostalih informacija.

3. Stil – informacije o edukaciji i radnom iskustvu navode se u obrnutom kronološkom redu, koristite stručne termine no izbjegavajte pretjeranu upotrebu kratica (upućuje na nemarnost) i vodite računa o gramatičkoj ispravnosti napisanog teksta.

4. Istinitost - nikada nemojte u životopisu iznositi neistinite informacije ili nešto o čemu bi vam bilo neugodno pričati za vrijeme intervjua.

5. Slanje e-mailom – ako pišete svoj životopis u Word editoru, spremite ga s ekstenzijom .rtf (umjesto zadane .doc) kako bi izbjegli mogućnost slanja virusa čime se vaš životopis može izbrisati i prije nego li ga netko pročita. Time ujedno poslodavcu na implicitan način pokazujete da ste sigurnosno osvješteni Internet znalac.

6. Slika – za razliku od SAD-a, u Hrvatskoj nije običaj slati životopis sa slikom, ukoliko natječaj to eksplicitno ne traži. Ako se ipak odlučite na slanje slike, nemojte je prilagati kao posebni file e-maila već je integrirajte u životopis kraj osobnih podataka.

Sve što smo ovdje spomenuli neka vam posluži samo kao orijentacija, a na vama je da u svoj životopis unesete svoju individualnost. Kada osmislite i napišete svoj životopis, još jednom ga pročitajte i sami sebi postavite sljedeća pitanja:

• Jesam li to ja?
• Jesam li ponosan/na na to, što sam tu napisao/la?
• Jesam li izostavio/la nebitne informacije?
• Jesam li uključio/la sve što bi mi pomoglo da dobijem taj posao?
• Da li je moj životopis lak za čitanje?


Potrudite se da vaši odgovori na sva postavljena pitanja budu potvrdni i ne zaboravite; životopis nikada nije gotov. Vodite računa da ga uvijek treba prilagoditi tvrtci i poziciji za koju aplicirate i dopuniti najnovijim podacima.


Kako bi se što bolje predstavili potencijalnom poslodavcu potrebno je saznati što više informacija o potencijalnom poslodavcu/poduzeću.


Molba ili prijava za zaposlenje:

Molba je uvod u vaš životopis, naslovnica vašeg životopisa i vaša ponuda tvrtki kojoj se obraćate. Iako se u nedostatku vremena odluka poslodavca najčešće bazira samo na informacijama spomenutim u životopisu, kvalitetno napisana molba neće promaći ničijoj pažnji i sadržavat će informacije koje će poslodavca zainteresirati.

Bilo da se javljate na oglašeno radno mjesto ili se predstavljate head hunteru s molbom da vas uvrsti u svoju bazu podataka potencijalnih posloprimaca, molba mora jasno izražavati vaše sposobnosti, kompetitivne prednosti i potencijalan doprinos budućoj tvrtci.

Molba mora biti pisana ciljano
Obraćate se konkretnom poslodavcu i morate pokazati da razumijete s kim komunicirate. Potražite informacije o tvrtki i nastojte što preciznije shvatiti što se očekuje od budućeg zaposlenika kako bi adekvatno, zanimljivo i jasno naveli potrebne informacije.

U molbi poslodavcu nudite konkretan doprinos
Trebate, dakle, razumjeti konkretne zahtjeve posla, viziju i ciljeve tvrtke, i naglasiti ono što bi tvrtka dobila zaposlivši vas, a ne nekog drugog kandidata.

Molba ne ponavlja informacije prisutne u životopisu
Ona naglašava informacije kojih u životopisu nema ili koje, u sažeto napisanom životopisu, ne dolaze do izražaja.

U molbi je prisutna određena 'nota osobnosti'
Za razliku od životopisa, u molbi koristite potpune rečenice i sam stil pisanja reći će puno o vama. Istaknite razloge zbog kojih posebno cijenite tvrtku i razloge zbog kojih bi poslodavac trebao zaposliti upravo vas. U isticanju svojih prednosti i 'osobnom' obraćanju nemojte ipak pretjerati. Molba je profesionalni oblik komunikacije i izlaženje iz okvira profesionalnog obraćanja nije poželjno.

Molba mora imati formu standardnog poslovnog pisma
U gornji desni kut upišite u prvi red svoju adresu, u drugi grad i poštanski broj te u treći datum. Nakon datuma ostavite jedan red prazan i onda na lijevoj strani navedite puno ime primatelja, njegovu funkciju, naziv tvrtke, adresu, poštanski broj i grad. Pismo započnite sa ‘Poštovani g./gđo’, koristivši prezime osobe kojoj se obraćate ili njenu funkciju, a završite poslovnim tonom (‘Srdačan pozdrav’, ‘S poštovanjem’, ili slično).

U molbi navedite radno mjesto za koje aplicirate
Prečesto se događa da posloprimci započnu molbu rečenicom 'Javljam se na Vaš natječaj...'. Tvrtke često imaju više od jednog otvorenog natječaja i ne želite dodatno komplicirati situaciju i ostaviti dojam neprofesionalne i nemarne osobe.

Molba ne treba biti duža od jedne stranice
Sadržaj profesionalno napisane molbe treba biti podijeljen u tri osnovna paragrafa.

U prvom paragrafu navedite zašto se javljajte
Objasnite zašto se javljate određenoj tvrtci tako da dodate notu ‘osobnosti’ koja će proizlaziti iz vašeg poznavanja tvrtke na osnovu informacija koje ste se potrudili potražiti nakon čitanja natječaja.

U središnjem dijelu molbe navedite znanja i vještine kojima možete doprinijeti tvrtci kojoj se obraćate
Ovo je najvažniji dio čitave molbe koji će vas diferencirati od stotina pristiglih, konkurentnih molbi. Sažeto i jasno istaknite ono što vas čini adekvatnim kandidatom.

U završnom dijelu odgovorite na pitanje ‘Zašto baš ta tvrtka?’
Vaša molba ne treba izgledati kao da je univerzalno šaljete na različite natječaje. Izrazite svoju spremnost za pružanjem daljnjih informacija te pružite upute kako vas se može kontaktirati.

Kriterij ocjenjivanja:

Zadatak ima 20 bodova ukupno.

2 boda pravilno slanje e-maila;

10 bodova CV (sadržaj, forma, preglednost)

8 bodova prijava (3 boda grafičko oblikovanje i 5 bodova sadržaj)

- 13:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.12.2009.

Još stipendija...

STIPENDIJE ZA STUDIJ I ISTRAŽIVANJE NA NAJBOLJIM BRITANSKIM SVEUČILIŠTIMA
Pune stipendije u vrijednosti većoj od 150,000 HRK nude se za sveučilišta u Cambridgeu, Oxfordu, Yorku i Staffordshireu



Institut za razvoj obrazovanja raspisao je natječaje za tri programa stipendiranja za studij i istraživanje na sveučilištima u Cambridgeu, Oxfordu, Yorku i Staffordshireu u Velikoj Britaniji. Programe financiraju Institut Otvoreno društvo, Britanska vlada te navedena sveučilišta, a očekuje se da će se nuditi do 7 punih stipendija za kandidate iz Hrvatske za studij u područjima humanističkih i društvenih znanosti te zaštite okoliša. Vrijednost svake stipendije viša je od 150,000 HRK, što pokriva školarinu, stanovanje, prehranu i putne troškove. Tekstovi natječaja i detaljnije informacije o programima dostupne su na stranicama nacionalnog internetskog portala o stipendijama www.stipendije.info.



Stipendije za sveučilišta u Cambridgeu, Oxfordu i Yorku dodjeljuju se za jednogodišnji diplomski studij (Masters) s područja humanističkih i društvenih znanosti te zaštite okoliša, a stipendije za Sveučilište u Staffordshireu dodjeljuju se za četverogodišnji poslijediplomski studij (PhD) iz područja ekonomije, i to za kandidate trenutno zaposlene na visokim učilištima, institutima ili u institucijama javnog sektora. Također su dostupne i stipendije za devetomjesečno istraživanje u području humanističkih i društvenih znanosti za kandidate koji su upisani na poslijediplomski (doktorski) studij u Hrvatskoj ili su zaposleni na visokim učilištima u Hrvatskoj.



Glavni kriteriji za dodjelu stipendija su akademska izvrsnost i odlično poznavanje engleskoga jezika. Od kandidata se također očekuje da pokažu potencijal za vodstvo te da kao aktivni i odgovorni građani pridonose pozitivnim promjenama u društvu i stvaranju društvenog kapitala. Na ove se natječaje u razdoblju od 2001.do 2009. godine prijavilo 450 kandidata iz Hrvatske, a čak 61 hrvatski student i znanstvenik primio je ove prestižne stipendije.



Navedene stipendije dodjeljuju se u sklopu tri programa: OSI/FCO Chevening Scholarships - University of Cambridge, OSI/FCO Chevening Scholarships - Universities of Oxford & York i OSI/Staffordshire University MPhil/PhD in Economics.



Institut za razvoj obrazovanja administrira navedene programe stipendiranja u Hrvatskoj. Ispunjeni prijavni obrasci i ostali prijavni materijali moraju biti dostavljeni u Institut za razvoj obrazovanja, Preradovićeva 33/I, 10000 Zagreb, najkasnije do sljedećih rokova:



• OSI/FCO Chevening Scholarships - Universities of Oxford & York: 12. siječnja 2010.
• OSI/FCO Chevening Scholarships - University of Cambridge: 15. siječnja 2010.
• OSI/Staffordshire University MPhil/PhD in Economics: 25. siječnja 2010.



Dodatne informacije o natječaju i postupku prijave možete dobiti u Institutu za razvoj obrazovanja, Preradovićeva 33/I, 10000 Zagreb (telefon: 01/4817-195; e-mail: iro@iro.hr; web: www.iro.hr).





Institut za razvoj obrazovanja /
Institute for the Development of Education
Preradovićeva 33, HR - 10000 Zagreb, Croatia
t: +385 1 4555 151 / +385 1 4817 195
f: +385 1 4555 150
iro@iro.hr / www.iro.hr

10 godina rada Instituta /
Portal o stipendijama - www.stipendije.info /
Sajam stipendija 2009. /
Priprema i polaganje TOEFL i GMAT testa /

- 12:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 24.11.2009.

DEMOSTRATURA

Vaša demonstratorica je Gaia Vidović.
Vrijeme konzultacija srijedu od 10:30 - 12:00 u kabinetu 416

- 15:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 18.11.2009.

STIPENDIJE STUDENTIMA

Obavijest za studente željne međunarodnog iskustva.


Dana 31. sijecnja 2010. god. Visegadska fundacija www.visegradfund.org obiljezava sedmu godisnjicu programa osnovanog 2003. god. s ciljem podupiranja mobilnosti izmedju Visegradske grupe zemalja (Ceske, Madjarske, Poljske, Slovacke i drugih drzava Sredisnje i Jugoistocne Europe neclanica Europske unije te drzava Juznog Kavkaza).

Do sada su dodijelili vise od 750 individualnih stipendija u iznosu od preko 5,5 milijuna eura.

U 2010. god. nastavljaju s In-Coming Scholarship shemom usmjerenom na diplomske i poslijediplomske studente iz drzava Sredisnje i Jugoistocne Europe te zakavkaskih drzava, koji se mogu natjecati za stipendiju u trajanju do 4 semestra na bilo kojem drzavnom ili privatnom sveucilistu Visegradske grupe zemalja.

Odabrani studenti dobivaju stipendiju u iznosu od 2.300 eura po semestru, a sveuciliste-domacin 1.500 eura po semestru za svakog ugoscenog studenta.
Sveuciliste u Splitu moze biti sveuciliste-domacin, takodjer.

Vise informacija na:

VISEGRAD FUND

- 14:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.11.2009.

2. ZADATAK UPUTE I KRITERIJI OCJENJIVANJA

Izraditi 3 čestitke za neko poznato poduzeće povodom BOŽIĆNO-NOVOGODIŠNJIH blagdana:


1. čestitka zaposlenicima poduzeća,
primjer naziv dokumenta: mate.matic.zaposlenici.doc

2. čestitka poslovnim partnerima poduzeća,
primjer naziv dokumenta: mate.matic.partneri.doc

3. čestitka javnosti (svim građanima; svim stakeholderima ili kupcima poduzeća)
primjer naziv dokumenta: mate.matic.javnost.doc

Napomene za izradu čestitki:

sretan Uvažiti i primijeniti sve elemente grafičkog oblikovanja teksta, kao i mogućnosti uključivanja zasebnih grafičkih elemenata u čestitku!!!

sretan Sadržaj poruke treba biti prilagođen ciljnim primateljima i vrsti odnosa.

sretan Prije nego li krenete s izradom čestitki obavezno pročitajte upute o grafičkim elementima u pisanim porukama. Predavanja 3.cry

sretan Čestitke se šalju u .doc ili .pdf formatu J, Windows 2003 obavezni, ako radite u novijoj verziji, snimite kao 2003

sretan Ukoliko čestitke izradite u nekom drugom formatu, prilagoditi je navedenom formatu...

sretan 2. zadatak se izrađuje pojedinačno.

NAVESTI KANAL KOMUNICIRANJA KOJI ĆE BITI KORIŠTEN ZA SVAKOG PRIMATELJA! Vodeći računa o dosegu i troškovima dosezanja pojedine kategorije primatelja.


sretan Obavezno kod slanja navesti: Ime i prezime pošiljatelja i grupu vježbi!!!

Kriterij ocjenjivanja:
sretan Zadatak ima 20 bodova ukupno,

sretan 2 boda nosi 'pravilno' slanje e-maila s čestitkama u attachementu

sretan Svaka čestitka može donijeti 6 bodova (2 boda za KANAL SLANJA/KOMUNICIRANJA, 2 boda za prigodni SADRŽAJ i 2 boda za GRAFIČKO OBLIKOVANJE).

Zadatke treba e-mailom dostaviti na sljedeće adrese vodeći računa o tome tko je nastavnik koji izvodi vježbe iz kolegija POSLOVNO KOMUNICIRANJE:



poslovno.komuniciranje.bilic@efst.hr

poslovno.komuniciranje.mratovic@efst.hr




Sretnosretansretan


- 15:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Što nije bilo dobro u prvom zadatku???

Najčešća studentska pitanja kad se objave rezultati su:
1. Zbog čega imam toliko bodova?
2. Što sam pogriješio/la???

Kako ne bi bilo takvih dilema iznosim upute kako drugi put napisati bolje:

1. Nakon znakova interpunkcije (točke, zareza, upitnika, uskličnika...) obavezno se stavlja odmah zarez pa razmak...

2. Predugački odlomci su oni koji imaju više od 8 redova i poruka je tad nepregledna.

3. Postavke margina koje daje word su prilagođene poslovnom dopisivanju (2,5 cm sa svih strana) i nije ih potrebno korigirati. Jedino kad se zbog uvezivanja, lijeva margina pomiče na 3 cm.

4. Potrebno je čitati koji se zadatak odnosi na stručni, a koji na preddiplomski studij. Moguće su razlike u početnim podacima jer budu drugačije zadani.

5. Kad otvorite zagradu nije potreban razmak (zagrada), upravo ovako kako sam napisala je OK.

6. Ako Vas interesira da li je primatelj primio Vaš mail pošaljite zahtjev za potvrdom o primitku. Gotovo svaki e-mail ima tu opciju, fakultetski zasigurno.

7. Potrebno je voditi računa o tome je li poruka pozitivna, negativna, uvjeravajuća ili neutralna. Ovisno o tipu poruke bira se pristup izlaganja.

8. Na fakultetu se koriste Windows 2003 pa ako pišete u nekoj drugoj verziji potrebno je snimiti u verziju 2003 za koju postoji mogućnost...

9. Prilikom slanja e-maila i dokumentata u prilogu potrebno je: pozdraviti, napisati što šaljete i pozdraviti na kraju potpisavši se... Primjer će biti opbjavljen još jednom uz 2. zadatak...

10. Doslovno prepisani tekstovi zadatka su telegrafske informacije, a ne smišljeno strukturiran dopis. Ne sadrže pomoćne ideje i nisu adekvatan tekst za dopis. Veliki broj studenata je samo prepisao sadržaj zadatka bez ikakvog vlastitog doprinosa.

11. Iznošenje glavnih ideja, posebno uvjeravajućih i negativnih bez dodatnih argumenata i pomoćnih ideja nije adekvatan način pisanja poslovnih dopisa.

12. U jednom e-mailu se može poslati više attachementa, odnosno u konkretnom slučaju dva ili više dopisa možete zakačiti... Nije potrebno slati 2 ili više mailova.

13. Ukoliko ste izabrali opciju u kojoj se šalje dopis o ukidanju regresa djelatnicima i menadžeru, najčešće ste kopirali isti tekst. Perspektive nisu iste...

14. Dopisu je trebalo pridodati datum slanja, adresu i kontakte partnera za koje to nije bilo navedeno u zadatku. Bilo je naglašeno kako elementi koji nedostaju su predmet Vaše kreativnosti. Nadalje, neke bitne informacije iz zadatka ste propustili navesti, posebno kod negativnih poruka što je bio više nego važan argument...

To je konačna rekapitulacija najčešćih grešaka po 1. zadatku. Bilo bi dobro pročitati ih prije nego li pošaljete 2. zadatak.

IB

- 14:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.11.2009.

Prilika za studente koji žele nastaviti studij u Americi

Nova stipendija za studij u SAD-u

Poštovane kolege, prenosim Vam informaciju koja je upravo stigla do mene od našeg Sveučilišta u Splitu.


Hrvatsko-američka zaklada raspisala natječaj za pune stipendije za diplomske studije na američkim sveučilištima

Novoosnovana Hrvatsko-američka zaklada za obrazovanje i izobrazbu je raspisala prvi natječaj za program „Stipendija za budućnost“ (Fellowship for the Future) putem kojega će se dodijeliti stipendije za diplomske (Master) studije na američkim sveučilištima u akademskoj godini 2010./2011. Područja studija koja podupire ova stipendija nisu ograničena, međutim prioritet pri dodjeli sredstava imat će akademski programi značajni za društveni i gospodarski napredak Hrvatske. „Stipendija za budućnost“ namijenjena je izvrsnim pojedincima koji će stečena znanja i vještine primijeniti po povratku u Hrvatsku te time pridonijeti bržem napretku hrvatskog društva i gospodarstva.

Tekst natječaja i detaljnije informacije o programu dostupne su na stranicama Hrvatsko-američke zaklade za obrazovanje i izobrazbu www.haz.iro.hr te na internetskom portalu o stipendijama, www.stipendije.info. Rok za prijavu na natječaj je petak, 11. prosinca 2009.

„Stipendiju za budućnost“ pokrenula je novoosnovana Hrvatsko-američka zaklada za obrazovanje i izobrazbu, čiji je osnivač Institut za razvoj obrazovanja, koji zajedno s partnerima iz američke i hrvatske vlade, akademske zajednice i gospodarskog sektora upravlja radom Zaklade. Zaklada se financira putem prikupljanja sredstava iz različitih izvora, a prvenstveno donacijama privatnih tvrtki koje žele ulagati u razvoj ljudskih potencijala.

Izvrsni kandidati iz svih područja studija bit će uzeti u obzir. Područja studija na koja će se pri dodjeli sredstava obratiti posebna pažnja uključuju javne politike i javno upravljanje općenito, a posebno u području zdravstva, obrazovanja, poljoprivrede i zaštite okoliša, zatim pravo, menadžment, ekonomija, političke znanosti, međunarodni odnosi i mediji odnosno komunikacije.

Dodatne informacije o procesu prijave možete dobiti od Hrvatsko-američke zaklade za obrazovanje i izobrazbu, Preradovićeva 33/I, 10000 Zagreb (telefon: 01/4817-195; e-mail: abudin@iro.hr).




Ana Budin
Upraviteljica / Director

Preradoviceva 33, HR - 10000 Zagreb, Croatia
T: +385 1 4555 151 / +385 1 4817 195
F: +385 1 4555 150
e-mail: abudin@haz.iro.hr

www.haz.iro.hr



- 13:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 03.11.2009.

A GDJE SE SKRIO 1. ZADATAK???

crycryheadbangnonono


Kroz proteklih par dana iskristaliziralo se TOP PITANJE MJESECA: Kako doći do zadatka???

Zadatak je objavljen na:

http://klodovik.efst.hr/QuickPlace/poslovno_komuniciranje/Main.nsf/

1. Sign in na stranicu klodovik-a,
2. Kliknuti na Materijale za studente 2009_10
3. U folderu ZADACI nalazi se Vaš zadatak... Obratite pažnju na to jeste li student Preddiplomskog ili stručnog studija, za svaku skupinu objavljen je poseban zadatak.

SRETNO,
IB


- 16:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 29.10.2009.

DATUMI KOLOKVIJA

Dragi studenti,
kako bi ste imali vremena organizirati se i pripremiti za provjere znanja evo podataka o vremenu i mjestu održavanja kolokvija:

PREDDIPLOMSKI STUDIJ:

1. KOLOKVIJ

24.11. 2009. u 20:00 Velilki amfiteatar

2. KOLOKVIJ

26.1.2010. u 20:00 - 22:00 Veliki i mali amfiteatar


STRUČNI STUDIJ:

1. KOLOKVIJ

8. 12. 2009. u 20:00 - 22:00 Veliki i mali amfiteatra

Točna specifikacija pisanja po grupama (termini u 20:00 i 21:00) za studente stručnog studija biti će definrana u tjednu prije kolokvija.

2. KOLOKVIJ

26.1.2010. u 20:00 - 22:00 Veliki i mali amfiteatar

Točna specifikacija pisanja po grupama (termini u 20:00 i 21:00) za studente stručnog studija biti će definrana u tjednu prije kolokvija.

Literatura koja je potrebna za uspješno savladavanje kolegija, kriteriji ocjenjivanja i sl. definirani su u prethodnim postovima.

Sretno sretan



- 12:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #