Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/poslovnokomuniciranje

Marketing

Što nije bilo dobro u prvom zadatku???

Najčešća studentska pitanja kad se objave rezultati su:
1. Zbog čega imam toliko bodova?
2. Što sam pogriješio/la???

Kako ne bi bilo takvih dilema iznosim upute kako drugi put napisati bolje:

1. Nakon znakova interpunkcije (točke, zareza, upitnika, uskličnika...) obavezno se stavlja odmah zarez pa razmak...

2. Predugački odlomci su oni koji imaju više od 8 redova i poruka je tad nepregledna.

3. Postavke margina koje daje word su prilagođene poslovnom dopisivanju (2,5 cm sa svih strana) i nije ih potrebno korigirati. Jedino kad se zbog uvezivanja, lijeva margina pomiče na 3 cm.

4. Potrebno je čitati koji se zadatak odnosi na stručni, a koji na preddiplomski studij. Moguće su razlike u početnim podacima jer budu drugačije zadani.

5. Kad otvorite zagradu nije potreban razmak (zagrada), upravo ovako kako sam napisala je OK.

6. Ako Vas interesira da li je primatelj primio Vaš mail pošaljite zahtjev za potvrdom o primitku. Gotovo svaki e-mail ima tu opciju, fakultetski zasigurno.

7. Potrebno je voditi računa o tome je li poruka pozitivna, negativna, uvjeravajuća ili neutralna. Ovisno o tipu poruke bira se pristup izlaganja.

8. Na fakultetu se koriste Windows 2003 pa ako pišete u nekoj drugoj verziji potrebno je snimiti u verziju 2003 za koju postoji mogućnost...

9. Prilikom slanja e-maila i dokumentata u prilogu potrebno je: pozdraviti, napisati što šaljete i pozdraviti na kraju potpisavši se... Primjer će biti opbjavljen još jednom uz 2. zadatak...

10. Doslovno prepisani tekstovi zadatka su telegrafske informacije, a ne smišljeno strukturiran dopis. Ne sadrže pomoćne ideje i nisu adekvatan tekst za dopis. Veliki broj studenata je samo prepisao sadržaj zadatka bez ikakvog vlastitog doprinosa.

11. Iznošenje glavnih ideja, posebno uvjeravajućih i negativnih bez dodatnih argumenata i pomoćnih ideja nije adekvatan način pisanja poslovnih dopisa.

12. U jednom e-mailu se može poslati više attachementa, odnosno u konkretnom slučaju dva ili više dopisa možete zakačiti... Nije potrebno slati 2 ili više mailova.

13. Ukoliko ste izabrali opciju u kojoj se šalje dopis o ukidanju regresa djelatnicima i menadžeru, najčešće ste kopirali isti tekst. Perspektive nisu iste...

14. Dopisu je trebalo pridodati datum slanja, adresu i kontakte partnera za koje to nije bilo navedeno u zadatku. Bilo je naglašeno kako elementi koji nedostaju su predmet Vaše kreativnosti. Nadalje, neke bitne informacije iz zadatka ste propustili navesti, posebno kod negativnih poruka što je bio više nego važan argument...

To je konačna rekapitulacija najčešćih grešaka po 1. zadatku. Bilo bi dobro pročitati ih prije nego li pošaljete 2. zadatak.

IB

Post je objavljen 09.11.2009. u 14:52 sati.