buddha u supermarketu

< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

buddha u supermarketu

Opis bloga 
buddha u supermarketu
by porto


na ovom blogu mogli ste pratiti moju potragu za buddhom po supermarketima u hrvata.
čak i nedjeljom, na dan gospodnji.

email Porto:
porto.blog@gmail.com

Blog opcije 
Technorati search
hr.digg|prijavi blog

Komentari On/Off

online

 blogovi
SFera




lighthouse


 Izbor objavljenih priča
PUTOVANJE NA ISTOK, istrakonska zbirka Dobar ulov* ŽIVJETI I UMRIJETI DALEKO OD LAS VEGASA, zbornik Kikinda Short 02 * ČARDAK NI NA NEBU NI NA ZEMLJI, sferakonska zbirka XIII krug bezdana * PRIJE KIŠE, istrakonska zbirka Krivo stvoreni * TRAMBULIN ZA SNOVE, zbirka Blog priče * TRI ŠTENCA ZA JELENU SRETENOVIĆ, zbrika Bundolo-offlline * DJEVOJKA KOJA ČITA NEBA * KOVAČI I ALKEMIČARI, zbornik Najkraće priče 2006. * PRIČA O ANĐELI NOVAK * HORVATOVA ZONA SUMRAKA, essekonska zbirka Priča o Anđeli Novak * MOJ PRIJATELJ PAS, Večernji list * MALA ZEMLJA ZA VELIKI ODMOR, Večernji list, essekonska zbirka Priča o Anđeli Novak * GOSPODAR GORE, SFerina zbirka Zagrob * IMA LI PILJAKA TAMO GORE, NA JUGU?, zbirka blog.sf * KRALJEVA PJESMA ZA KRAJ, zbirka Vamirske priče * IMA LI RAJA ZA TRKAČE? , Vijenac * NEBO NAD HERMINOM, Val * KUPLUNG SAJLA, Karlovački tjednik * DUGO TOPLO LJETO , portal Lupiga * NIZ RIJEKU, OFF VU * GRMLJAVINA GRADA, UV4 * * DOKTOR NIKO NEMA KOM DA PIŠE, UV4 * O AKVARIJSKIM RIBICAMA,Cosmopolitan * NAJSEKSI STVAR ŠTO JE IKADA OBUKLA, Cosmopolitan BUDDHA U SUPERMARKETU, DVD Agrest 3D *, I WISH YOU WERE HERE, Kameleon * JUTARNJI ZEN ŽANETE BAJS, Književna radionica Booksa * SHELLSHOCK, Ekran priče 01 * POKAZUJE LI OVAJ GRAD SVOJE ZUBE?, Ekran priče 01 * ON THE ROAD, Ekran priče 02 * CATCH THAT ZEPPELIN! Ekran priče 03 * SANAJU LI MURJACI EKLEKTIČNE SOVCE?, Ekran priče 03 *

Iz bibliografije:

Zbirka poezije
TRI DANA
Naklada MD, 2005.

Zbirka kratkih priča s bloga
BUDDHA U SUPERMARKETU
Naklada Ljevak, 2006.

* Wish you were here * Casablanca * On the road * Catch that zeppelin! * Šlauf za more tuge * Buddha u supermarketu * Volite li Jergovića? * Dugo u noć * Hey Ya!* Mjera tajne * Zar je dotle došlo, Denise? * Moj prijatelj Goks * Stric Atif * O akvarijskim ribicama * Voodoo instalater * Munchmallow! * Noć kad je ispadao Hamdija * Mnogo vike nizašto * Nebo nad Herminom * Bang Bang * Došljaci s Andromede * Shellshock * Pokazuje li još ovaj grad svoje zube? * Godine u kojima smo zakapali lonce pod lijeske * Doktor Niko nema kome da piše * Kao haljina kada se rašiva * Priča o bezglavom Turčinu * Samba Pa Ti * Moj prijatelj pas *

Zbirka kratkih priča
BRZ KAO BRUCE LEE
Hena Com, 2015.


Brz kao Bruce Lee

Buddha u supermarketu

Tri dana

 29.06.2004., utorak

Volite li Jergovića?

Volite li Jergovića?
Evo izašao Miljac u biblioteci Jutarnjeg. Sarajevski Marlboro. Stajao sam jutros ispred kioska i borio se sam sa sobom. Kupi Miljca kupi, šaptala mi je moja prisilna neuroza, moraš skupit sve!!! Cijelu biblioteku! Pa nije Miljac Pokemon, jebote!! Bunio se zdravi dio mog razuma. I tako sam ja samo nemoćno stajao rascijepljen u svojoj ambivalenciji i sjetio se, kako sam svojevremeno šetuckao gradom zahvaljujući nekoj birokratskoj greškici i uživao brate mili: San dupina i gajeta falkuša na Cvjetnom. Chit chat sa nekim extreme ženskicama koje rone do 20 metara. Nagovarale me da jednom zaronim s njima.

- Nisam ja za to. Hvala.- odmahujem glavom - kad sam bio mali skočio sam na glavu u plitki bazen tako da je pukla keramička pločica. Od tada stremim isključivo visinama. Skrenuh iz ugla, postaja: Moderna Vremena. Tamo je jedno vrijeme radila jedna mala zbog koje su mi se dlanovi znojili i natapali korice knjiga, ma znate ju sigurno. Pratio sam kriomice kako se mršti kada sam se približio new age literaraturi i kako joj se kut usana smije kad se približavam Jergoviću. Zato doma imam sve od Jergovića. A nisam ga nikad niti otvorio. Iz protesta. Jednog dana sam užasnut shvatio da je malena iz Modernih Vremena frendica moje bivše. Njih dvije su se izljubile:

- Bok stara..
- Cmoka... cmoka...
- Da te upoznam, ovo je moj dečko...
- Ah pa mi se znamo! Jergović, zar ne? Tvoj dragi kod mene kupuje samo Jergovića-

Na putu prema njeno stanu vladala je šutnja. I dignuta obrva. Moja bivša je kominicirala sa svijetom preko obrve. Promjena u položaju njene obrve, pogotovo ovako prema gore, bila je naznaka da je na redu Dostojevski: Zlocin. Kazna. I prokleti muški idiot.

Obrva je bila u zraku: Alarm!
- Ovaj.., kaje sad,kaj izvodiš- napad je najbolje obrana.
- Ti misliš da sam ja glupa? Kao da nisam vidjela kako te gleda ?!.
- To je zbog Jergovića.., kak ne kužiš...
- Od kad ti voliš Jergovića?

Netko zbog Prevera.
Netko zbog Jergovića...
Sjećam se, toga dana kišilo je nad Zagrebom.
Vlaga se polagano uvukla i u našu vezu.

Vrtimo vrtimo film i gle, evo mene 3 godine poslije, s greškom u PC-u kadrovske službe, uživam u ljetnom danu, stojim na vratima Modernih Vremena. Slatka mala s crvenkastim preljevom tamo već odavno ne radi. Ušao sam tamo s namjerom da malo dam egu krila. Ono, dobar dan, pitam, jer imate možda "Ekranpriče", baš bi me zanimalo, znate, tamo su izašle moje priče (u množini) pa da vidim kak to zgleda (makar imam doma autorski primjerak hehehe)..I tako spremam se ja, onako, usput, priupitati na sav glas, kad evo ti Miljenka! Stoji na vratima ko Regoč onako sav zarastao i musav. Pozdravlja tipa koji radi i vadi mu neku knjižurinu, a osmijeh mu s lica nebi skinuli ni najbolji plastični kirurzi. Dakle, zadovoljan je s knjigom! Tada sam prvi imao prilike vidjeti tek odštampane «Dvore od Oraha», ma ona tri prsta debela knjižurina opremljena u stilu ženskog časopisa s početka stoljeća. I stajao sam tako i sve si vrtio u glavi da što ako sad zatražim od njega autogram, on se sprdne, a ja ga zaskočim i dobro odmjerenim zahvatom, tajnom Shaolina koja se prenosi od majstora na učenika, iščupam mu golom rukom pulsirajuće srce iz grudiju? I kao što je onaj tip sa paperback izdanjem Salingera u džepu upucao Lennona, tako bi Miljac na sličan način zauvijek postao mit i legenda. No pustio sam ga da ode.
Hehehehe…

Ovako će Miljenko, kad ga u budućnosti djeca dobiju za lektiru i s mržnjom posegnu za enciklopedijom, ostati upamćen kao minorni pisac iz doba Bloga i lebowskog.

- 09:22 - Ostavi POST! (25) - Isprintaj - # - prijavi hr.digg