'Svi mi imamo svoje filozofije, bez obzira jesmo li svjesni te činjenice ili ne; one ne vrijede mnogo. Ali njihov utjecaj na naše djelovamje i živote često je poguban. Zbog toga je nužno da ih kritikom pokušamo poboljšati. To je jedina isprika daljnjem postojanju filizofije koju sam spreman pružiti.'
Karl Popper
Ako krenemo od činjenice da je 8 – 10 % muške populacije, u svim povijesnim razdobljima, bez obzira na socio-kulturološke uvjete, homoseksualne orijentacije
te da incidencija homoseksualnosti kod braće opada od jednojajčanih blizanaca, preko braće istih roditelja do usvojene braće, zaključak da je homoseksualnost genetska zadanost nameće se sam. Ako predpostavimo da je pojedinac, a ne gen nositelj prirodne selekcije, jedna takva, reproduktivno nesposobna, genetska formacija bila bi uklonjena iz genskog bazena samim svojim uzdržavanjem od reprodukcije. Ako predpostavimo da je gen nositelj selekcije, otvaraju se vrata za mnoge scenarije kulturne evolucije, koji su svi, kao i sva druga povijesna istraživanja, uvijek samo naša interpretacija nečega što se davno dogodilo i to uvijek na osnovi ograničenog broja podataka, izbor kojih je opet pod utjecajem naše interpretacije. Ovaj scenarij je samo hipoteza, koja se više bazira na čuđenju o postojanju genetski uvjetovane homoseksualnosti, nego na nekim kulturno evolucijskim činjenicama.
Ako je nekad ljudsko društvo bilo matrijarhalno organizirano, kultura se prenosila usmenim putem. Djecu su odgajale majke, učeći ih najvažnijoj sposobnosti preživljavanja skupine, a to je sposobnost komunikacije jezikom. Jezik je temelj kulturne evolucije i putem jezika znanje se prenosilo s koljena na koljeno. Dug period djetinjstva kod čovjeka zahtijeva stabilnost unutar zajednice. Biološki fenomen, ljubavi koji se može opisati kao sklonost privrženosti jednom partneru, mogao bi se interpretirati kao dokaz da je čovjek genetski monogaman, ili serijski monogaman. Seks kod ljudi ne služi isključivo u svrhu reprodukcije već učvrščava, ili je preduvjet, na ljubavi osnovane zajednice dvaju ljudskih bića. U prosjeku dulji životni vijek žena, koje daleko nakon prestanka reproduktivne sposobnosti ostaju aktivne u evoluciji zajednice, ukazuje na njihovu veću važnost u tom procesu. Moglo bi se tvrditi sa je do pojave jezika, ljubavi i seksa došlo u matrijarhalnoj fazi ljudske kulturne evolucije, žene su izmislile seks, ljubav i jezik. U okolnostima kad nema pisane riječi, starost je izuzetno bitna jer stare osobe posjeduju iskustvo potrebno za donošenje odluka, pošto su žene sposobnije živjeti dulje stoga i pamtiti dalje, njihova uloga u matrijarhalnom društvu je bila upravo ta, donošenje odluka o budučnosti zajednice.
Mi nismo u matrijarhalnoj fazi ljudske kulturne evolucije. Kako je došlo do obrata?
Razvoj jezika nije moguć bez razvoja inteligencije, razvoj inteligencije nije moguć bez razvoja jezika, to je dijalektički odnos, odnos povratne sprege kroz vrijeme. Definicija inteligencije kao snalaženja u novim okolnostima zahtijeva sposobnost zamišljanja različitih, hipotetskih, opcija. Ta sposobnost zove se imaginacija ili mašta. Ona je nužna u procjeni i izboru budućeg djelovanja u kompleksnim uvjetima. Imaginacija bira različita sredstva u postizanju određenog cilja ili bira određeni cilj u skladu sa dostupnim sredstvima. Odnos uzroka i posljedice temeljni je odnos imaginacije, najjače sredstvo ljudske evolucijske strategije. Odnos uzroka i posljedice daje odgovore na mnoga pitanja u donošenju odluka, predviđajući posljedice određenih djelovanja. Isto tako moć odlučivanja otvara i mnoga pitanja na koje odgovor nije moguće dati. Koliko odnos uzroka i posljedice otvara vrata razumijevanju ili interpretiranju svijeta, toliko i ukazuje na neobjašnjivost mnogih životnih činjenica i prirodnih sila. Onaj ko može dati odgovore na sva ta pitanja, ima i moć u donošenju odluka unutar ljudske zajednice. Taj neko mora imati neupitan autoritet jer odgovori o pitanjima koja nisu lako provjerljiva moraju imati snagu dogme. Taj neko ne može biti običan i nikakako ne može biti u odlučivanju niže rangiran od žene koja donosi odgovore samo na osnovi osobnog i kolektivnog iskustva, a to je u matrijarhalnoj zajednici bila Žena-predvodnica. To je vrlo pogodna uloga za muškarca koji genetski nije orijentiran ka stvaranju osobne zajednice sa drugom ženom. On nema obavezu brige o svom potomstvu, ima vremena da se posveti pitanjima na koje odgovor nije očigledan, a nemaju veze sa iskustvom. On se i ne uklapa u hijerarhijski sustav matrijarhata koji je sigurno bio podređen opstanku zajednice, dakle, djeci.
Moguće je zamisliti da ulogu Vrača na sebe preuzima jedan takav pojedinac homoseksualne orijentacije. Moguće je pretpostaviti da takva zajednica ima i prednosti u preživljavanju, jer Vrač daje odgovore na mnoga pitanja, a zajednica bez otvorenih i nerazjašnjenih pitanja ja jedinstvenija i prilagodljivija. Suradnja Žene-predvodnice i Vrača mogla je biti vrlo plodonosna. Ipak uloga Žene-predvodnice nestaje u povijesti, uloga Vrača ostaje i jača. Zašto? Tumačenja Vrača imaju snagu dogme, ona su neupitna. Njihova neupitnost mora biti osigurana kroz vrijeme, a pošto nije bazirana na iskustvu, za to je potreban poseban kulturni fenomen. Taj kulturni fenomen je Mit. Mit osigurava trajnost Vračevih tumačenja i, zbog svog dogmatskog karaktera, ne trpi nikakvu konkurenciju. Mit postaje glavnim obilježjem pojedine ljudske zajednice (plemena) i po njemu se pojedina zajednica razlikuje od druge zajednice. U slučaju sukoba dvaju ljudskih zajednica, ona koja je podređena Mitu nesumljivo je u prednosti. Toj zajednici je puno lakše opravdati eventualne žrtve u ime mita, nego zajednici koja nema jedan tako kohezivan faktor iracionalnog karaktera. Mit je iracionalan i dogmatičan, ne trpi konkurenciju, a pogotovo ne ignoriranje ili nepriznavanje odnosno nevjerovanje. Zajednica podređena mitu po svojoj je prirodi uvijek na ofenzivnoj strani sukoba, dok je zajednica bez mita osuđena na defenzivnu ulogu. Genetski bazen zajednice podređene Mitu, dakle genetski bazen zajednice u kojoj je homoseksualnost obilježje manjeg broja pojedinaca svoju dominaciju ostvaruje, ne boljim sposobnostima preživljavanja u prirodi već svojom inherentnom sklonošću sukobu zbog iracionalnih razloga.
Rat postaje evolucijska strategija takve zajednice. Uz Vrača, kao komplementaran evolucijski proizvod pojavljuje se i iracionalnom nasilju sklon pojedinac, Ratnik. Vrač i Ratnik ruše, odnosno istrebljuju matrijarhalno organizirane, uvjetno rečeno, miroljubive ljudske zajednice. Pošto Mitu zbog njegovih dogmatskih osobina odgovara društveni status quo, on ga stvara tako što hijerarhijske odnose unutar zajednice više ne bazira na sposobnosti pojedinca već na krvnoj srodnosti pojedinaca. Mit stvara drugi fenomen uz Ratnika, to je Vladar, odnosno njegova krvna linija. Vrač i Vladar, uz pomoć Ratnika osiguravaju hijerarhijsku organizaciju kroz vrijeme čiji je glavni cilj održavanje društvenog statusa quo. Takvo stanje odgovara i Vraču i Vladaru koji se međusobno podržavaju pri donošenju odluka o budučnosti zajednice. Vladar svoju moć ostvaruje u vremenu kroz dinastije, a Vrač kroz religije.
Takva društvena stvarnost živa je i danas. Religija je doživjela razne kritike od strane, jednakosti sklone, ljudske inteligencije. Te kritike su sve današnje glavne ili službene svjetske Religije. Sve kritike religije zahtijevaju od pojedinca oslobađanje od robovanja mitu i njegovu preobrazbu u čovjeka odgovornog pred svojom savješću. Svi veliki kritičari religije traže od čovjeka da odgovore na nerješiva pitanja traži u samom sebi ili kroz svoje bližnje, a ne u slijepom vjerovanju ili ritualu mita. Ipak, čovjek je nositelj i Mita i Slobode pa tako Mit svojom iracionalnom agresivnošću provaljuje uvijek i iznova, svugdje. Slijepa ljudska agresivnost uvijek ima i svoje podanike i svoje duhovne vođe, i oni su redovito u suglasnosti sa ekonomskim interesima kojima ne odgovaraju pravedni odnosi u društvu. Rat je uvijek lako pokrenuti, ljude mržnjom mentalno imobilizirati, a sve žrtve, prošle i buduće, u ime nekog Mita opravdati. Manjina, bez obzira bila ona vjerska ili seksualno-orijentacijska ili nacionalna, uvijek je mamac za Mitom hranjenu mržnju. Sklonost nekog društva nepravdi uvijek je upravo proporcionalna njegovoj nesklonosti kritici svojih vjerovanja ili društvenih odnosa. Homoseksualnost, iako izvor ljudske sklonosti Mitu, postala je njegovom žrtvom u svim ljudskim kulturama. Žena i seksualnost, a pogotovo ženska seksualnost, stoljećima su smatrani nečim nečistim i vrijednim prijezira. Obrezivanje žena, onesposobljavajući ih tako za spolni užitak, živi još i danas, kao možda najdulje iživljavanje nad pobijeđenima. Sklonost ritualizaciji i pukoj institucionalizaciji uputa najvećih kritičara religije, koji se svi danas smatraju božanstvenim, uvijek kod većine nadvlada imperativ suočavanja sa vlastitom savješću.
Naš genetski bazen je inherentno homoseksualan. Naša svijest o svijetu oko nas je inherentno sklona brzim i jednostavnim odgovorima. Naša reakcija na sve društvene probleme gotovo uvijek ostaje na traženju krivca ili neprijatelja. Mi smo uvijek spremni kupiti nešto za što treba umrijeti. Ali samo neki od nas su sposobni to i prodati.
Ukratko, svi što iz vjerskih razloga ne priznaju homoseksualnost kao ravnopravnu seksualnu orijentaciju mogu se prepoznati u ulozi malih vračeva-pedera; svi što bi pedere najradije pobili, mogu se prepoznati u ulozi malih pederskih ratnika-radilica; svi koji žele ukrasti svome bližnjem, a da to bude zakonito...ne znam, neka kupe djetetu majicu sa Che Guevarom.
A što bi trebali raditi? Molite se za što više gay barova i budite sretni što vas nogometni huligani ne mogu dohvatiti preko ekrana. I stavite nešto svoje na majicu. Nešto kao:
'The proposed limit is dubbed the "Volcker Rule" after former Fed Chairman Paul Volcker, who chairs President Barack Obama's economic advisory panel. It would seek to prohibit big banks from making speculative investments in stocks, bonds and derivatives, limit their growth, and force big banks to divest hedge fund and private equity units.'
... more
and now the apple that didn't fall far from the tree...
'Mr Paul is leading in the polls. He has been able to spend liberally on his campaign thanks the connections of his wealthy father, the Texas congressman and one-time presidential candidate, Ron Paul.'
'best dead kennedys song ever. the first time i heard this was in middle school. the hairs raised on my arms and i knew what justice was, and i listened to˙ it for days after that to help remind myself.'
Finally got to Washington in the middle of the night
I couldn't wait
I headed straight for the Capitol Mall
My heart began to pound
Yahoo! It really exists
The American International Pictures logo
I looked up at that Capitol Building
Couldn't help but wonder why
I felt like saying "Hello, old friend"
Walked up the hill to touch it
Then I unzipped my pants
And pissed on it when nobody was looking
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
The Washington monument pricks the sky
With flags like pubic hair ringed 'round the bottom
The symbols of our heritage
Lit up proudly in the night
Somehow fits to see the homeless people
Passed out on the lawn
So this is where it happens
The power games and bribes
All lobbying for a piece of ass
Of the stars and stripes of corruption
Makes me feel so ashamed
To be an American
When we're too stuck up to learn from our mistakes
Trying to start another Viet Nam
Whilke fiddling while Rome burns at home
The Boss says, "You're laid off. Blame the Japanese"
"America's back," alright
At the game it plays the worst
Strip mining the world like a slave plantation
No wonder others hate us
And the Hitlers we handpick
To bleed their people dry
For our evil empire
The drug we're fed
To make us like it
Is God and country with a band
People we know who should know better
Howl, "America riles. Let's go to war!"
Business scams are what's worth dying for
Are the Soviets our worst enemy?
We're destroying ourselves instead
Who cares about our civil rights
As long as I get paid?
The blind Me-Generation
Doesn't care if life's a lie
so easily used, so proud to enforce
The stars and stripes of corruption
Let's bring it all down!
Tell me who's the real patriots
The Archie Bunker slobs waving flags?
Or the people with the guts to work
For some real change
Rednecks and bombs don't make us strong
We loot the world, yet we can't even feed ourselves
Our real test of strength is caring
Not the toys of war we sell the world
Just carry on, thankful to be farmed like worms
Old glory for a blanket
As you suck on your thumbs
Real freedom scares you
'Cos it means responsibility
So you chicken out and threaten me
Saying, "Love it or leave it"
I'll get beat up if I criticize it
You say you'll fight to the death
To save your worthless flag
If you want a banana republic that bad
Why don't you go move to one
But what can just one of us do?
Against all that money and power
Trying to crush us into roaches?
We don't destroy society in a day
Until we change ourselves first
From the inside out
We can start by not lying so much
And treating other people like dirt
It's easy not to base our lives
On how much we can scam
And you know
It feels good to lift that monkey off our backs
I'm thankful I live in a place
Where I can say the things I do
Without being taken out and shot
So I'm on guard against the goons
Trying to take my rights away
We've got to rise above the need for cops and laws
Let kids learn communication
Instead of schools pushing competition
How about more art and theater instead of sports?
People will always do drugs
Let's legalize them
Crime drops when the mob can't price them
Budget's in the red?
Let's tax religion
No one will do it for us
We'll just have to fix ourselves
Honesty ain't all that hard
Just put Rambo back inside your pants
Causing trouble for the system is much more fun
Thank you for the toilet paper
But your flag is meaningless to me
Look around, we're all people
Who needs countries anyway?
Our land, I love it too
I think I love it more than you
I care enough to fight
The stars and stripes of corruption
Let's bring it all down!
If we don't try
If we just lie
If we can't find
A way to do it better than this
Who will?
First, Greek workers could redeem themselves through suffering, accepting large wage cuts that make Greece competitive enough to add jobs again. Second, the European Central Bank could engage in much more expansionary policy, among other things buying lots of government debt, and accepting — indeed welcoming — the resulting inflation; this would make adjustment in Greece and other troubled euro-zone nations much easier.
Or third, Berlin could become to Athens what Washington is to Sacramento — that is, fiscally stronger European governments could offer their weaker neighbors enough aid to make the crisis bearable.
All institutions, including the European Central Bank, would use the "full range of means available to ensure the stability of the euro area", they said in a statement.
"We will defend the euro whatever it takes. We have several instruments at our disposal and we will use them," Mr Barroso told a news conference afterwards.
He declined to give any details of the plans, which will be presented to the finance ministers of all 27 EU member states at a meeting on Sunday, but said it would be done under "existing financial possibilities" in the budget.
The BBC's Jonny Dymond in Brussels says Greece's bail-out is requiring a lot more money than was suggested just a few weeks ago.
The financial assistance being offered is entirely without precedent - the hope is that it will stop the fears of default spreading from one indebted European country to another, our correspondent says.
But what is palpably clear is that €110bn bailout of Greece has been a flop, if it was supposed to persuade investors that Greece would be able to honour its obligations.
And many will be deeply concerned that instead of listening to what markets are saying, the German chancellor Angela Merkel today said investors were simply wrong - and that she and her fellow European government heads were determined to win in what she sees as a battle with markets.
That must have been the message sent out to the European Central Bank governing council members, since they didn't even discuss purchasing government bonds, if you are to believe the testimony of ECB President Jean-Claude Trichet on Thursday.
Jacques Cailloux, an economist at the Royal Bank of Scotland, earlier referred to the possibility of buying bonds as the "nuclear option."
The ECB left Europe's key interest rate at 1%, as markets awaited President Jean-Claude Trichet's comments on the euro zone's debt crisis on Thursday.
Nuclear or not, there are very good reasons why, even in this sovereign debt crisis, the ECB should hold off from launching them.
For one, while a declining euro is good for European exporters, the attached volatility is not, and were the ECB to start buying government bonds, the currency would tank even further.
It's also of questionable legality, though most have come to the conclusion that the ECB could buy national bonds in the secondary market even if they are forbidden from buying them directly from governments.
The other point is that while the ECB can talk until it's blue in the face about being independent, there are limits to the extent it can antagonize Germany, which is furious already with the Greek bailout as well as the ECB move this week to junk the collateral rules for Greek banks.
Sir Laurence Olivier and Felix Aylmer (Hamlet - 1948)
Sir Derek Jacobi and Eric Porter (Hamlet - 1980)
Iain Glen and Ian Richardson (Rosencrantz and Guildenstern are Dead - 1990)
Mel Gibson and Ian Holm (Hamlet - 1990)
Part 2 includes:
Kenneth Branagh and Richard Briers (Hamlet - 1996)
Ethan Hawke and Bill Murray (Hamlet - 2000)
David Tennant and Oliver Ford Davies (Hamlet - 2009)
-------------
LORD POLONIUS O, give me leave: How does my good Lord Hamlet?
HAMLET Well, God-a-mercy.
LORD POLONIUS Do you know me, my lord?
HAMLET Excellent well; you are a fishmonger.
LORD POLONIUS Not I, my lord.
HAMLET Then I would you were so honest a man.
LORD POLONIUS Honest, my lord!
HAMLET Ay, sir; to be honest, as this world goes, is to be one man picked out of ten thousand.
LORD POLONIUS That's very true, my lord.
HAMLET For if the sun breed maggots in a dead dog, being a god kissing carrion,--Have you a daughter?
LORD POLONIUS I have, my lord.
HAMLET Let her not walk i' the sun: conception is a blessing: but not as your daughter may conceive. Friend, look to 't.
LORD POLONIUS [Aside] How say you by that? Still harping on my daughter: yet he knew me not at first; he said I was a fishmonger: he is far gone, far gone: and truly in my youth I suffered much extremity for love; very near this. I'll speak to him again. What do you read, my lord?
HAMLET Words, words, words.
LORD POLONIUS What is the matter, my lord?
HAMLET Between who?
LORD POLONIUS I mean, the matter that you read, my lord.
HAMLET Slanders, sir: for the satirical rogue says here that old men have grey beards, that their faces are wrinkled, their eyes purging thick amber and plum-tree gum and that they have a plentiful lack of wit, together with most weak hams: all which, sir, though I most powerfully and potently believe, yet I hold it not honesty to have it thus set down, for yourself, sir, should be old as I am, if like a crab you could go backward.
LORD POLONIUS [Aside] Though this be madness, yet there is method in 't. Will you walk out of the air, my lord?
HAMLET Into my grave.
LORD POLONIUS Indeed, that is out o' the air. Aside How pregnant sometimes his replies are! a happiness that often madness hits on, which reason and sanity could not so prosperously be delivered of. I will leave him, and suddenly contrive the means of meeting between him and my daughter.--My honourable lord, I will most humbly take my leave of you.
HAMLET You cannot, sir, take from me any thing that I will more willingly part withal: except my life, except my life, except my life.
'But more than this, while he fears that Ophelia will prove false (defetizam + 'real-politik'), the greater fear is that she has valued his love, and even returned it (misfired Jesus).It is her confession that she believed in it that provokes the horrified exclamation, 'Wouldst thou be a breeder of sinners?'. For that is love and marriage lead to, the propagation of one's kind (defetizam + 'real-politik'), and it explains the nature of Hamlet's recoil.
Itis a recoil for which the play has prepared: for the present dialogue with Ophelia only brings to the surface what has been in Hamlet's mind before (defetizam + 'real-politik'), as the 'method' of his madness has been used to show. He has associated Polonius's daughter with ideas of mating and breeding and the sort of life they may bring forth (ultra-defetizam + ultra-real-politik).
In his mad talk he called Polonius 'a fishmonger' and suddenly interjected 'Have youa daughter?' It was believed that the daughters of fishmongers were unusually prone to breed; and the thought of daughter here comes straight upon a nauseous example:
If the sun breed maggots in a dead dog, being a good kissing carrion...
With the word in a double sense, 'a good kissing carrion' may be one way of describing the fair Ophelia herself, and the point of requiring her to be protected from the sun, though much obscured by critical ingenuities, should be clear. 'Conception is a blessing', Hamlet goes on, 'but as your daughter may conceive -' with the sun and the maggots in mind it may be betterthat she should not. (defetizam + real-politik)
Hamlet, The Arden Edition of the Works of William Shakespeare, Routledge, reprinted in 1993.
Introduction, stranica 150, 151.
detređent, imogen.blog.hr... nije agencijska vijest
HR – Deterdžent za ručno pranje posuđa s dodatkom octa učinkovito odstranjuje masnoće i osigurava besprijekornu čistoću i sjaj. Držati izvan dohvata djece. Djecu pristojno odgojiti te ne tući po glavi. U slučaju da djetetu koje se tuće po glavi deterdžent dospije u oči, ova tvrtka ne snosi nikakvu odgovornost. Kod neodgojene djece tržit će se vještačenje stručnog pedagoškog tijela. U svakom slučaju isprati sa mnogo vode. Kod gutanja vrijede isti kriteriji samo se ispiranje nije dokazalo učinkovitim, što ne znaći da je zabranjeno. Pri traženju liječničke pomoći nije uputno bilo kakvo spominjanje ovog deterdženta već treba ustrajavati na tvrdnji da je dijete obijesno. Za bilo kakve ozlijede glave pri liječničkoj pomoći ova tvrtka ne snosi odgovornost. Ako pri dokazivanju djetetove obijesti isto treba tući po glavi, ne preporučuje se to raditi pred liječnikom. Nakon svakog pranja ruke isprati u čistoj vodi. Ako zbog ozljeda glave nije moguće razlikovati čistu vodu od vode sa deterdžentom, ova tvrtka ne snosi odgovornost za bilo kakve posljedice. Osobama sa osjetljivom ili oštećenom kožom ova tvrtka ne priznaje ustavom i zakonima inače zagarantirana prava. Rok upotrebe biti će naknadno objavljen u domaćim medijima. Zemlja porijekla: Susjedna. Uvoznik: nejasno naveden na ambalaži.
YU - Deterdžent za ručno pranje posuđa sa dodatkom sirčeta, efikasno odstranjuje masnoću, besprekorno čisti posuđe i čuva mu sjaj. Čuvati van domašaja dece. Decu uvek čuvati u razdvojenom objektu od deterdženta (sredstva). Ako sredstvo ipak oseti prisutnost deteta te mu dođe u dodir s očima, to znači da dete i sredstvo nisu bili čuvani u dovoljno odvojenim objektima. Pravilom službe ove firme utvrđeno je da dejstvo sredstva po deci u idealnim vremenskim uslovima doseže i do 30 kilometara stoga to uvek treba imati na umu pri razmeštanju dece i sredstava. Ako dete ipak bude kontaminovano sredstvom, treba ga razmestiti od druge dece, u izolovani čošak te pričekati da dejstvo sredstva prestane. Sve podatke o ozledama pri upotrebi ovog sredstva tretiraju se kao poverljive te njihovo odavanje kažnjava preki sud. Nakon upotrebe ovog sredstva ruke oprati u čistoj vodi te vodu proslediti drugu s leve strane. Nakon čišćenja, kontaminovanu vodu razmestiti od čiste vode, po mogučnosti u izolovani čošak. Osobe nesposobne za rukovanje ovim sredstvom biće kažnjene ako ih se uhvati unutar 30 kilometara od sredstva. Rok upotrebe sredstva u mirnodopskim uslovima: neograničen. Zemlja porekla: Unutar dosega sredstva. Uvoznik: Prvi partizan, Užice
BIH – Deterdžent za ručno pranje posuđa sa sadržinom octa, besprijekorno odstranjuje masnoće i osigurava besprijekornu čistoću i sjaj. Držati izvan dohvata djece. Uvijek imati u vidu mogučnost da djeca, organizovana u oružane skupine dođu u dodir sa sredstvom. U tom slučaju, izbjegavati kontakt pogledom sa naoružanom djecom pod utjecajem sredstva te poslušno izvršavati sve naredbe do dolaska međunarodnih posrednika. U slučaju da djeca pitaju ima li ljekara među prisutnima, ljekaru prepustiti odluku hoće li se javiti. Ako djeca počnu s likvidacijom nevinih u potrazi za ljekarom, ljekara odmah prokazati. Osobama sklonim panici nikako ne dati do znanja kolika je ozbiljnost situacije. U slučaju dolaska međunarodnih posrednika izbjegavati metež te ne optuživati nikog naoružanog. Sve mrtve,nestale i ranjene prijaviti međunarodnim posrednicima. Nakon smirivanja situacije, mrtve i ranjene sanirati te omogućiti neometan nastavak života. Rok upotrebe: krajnje nepredvidljiv. Uvoznik: skriven pod šifrom povijenog odmaka.
MOŽETE ZBUNJIVATI NEKE LJUDE CIJELO VRIJEME, MOŽETE ZBUNJIVATI SVE LJUDE NEKO VRIJEME, ALI MORATE ZBUNJIVATI SVE LJUDE CIJELO VRIJEME
nopasaranpooka@gmail.com
Copyright by Microsoft Corporation
All rights reserved under condition of their actualisation only under the terms described in various fairytales as ''good'' or ''benevolent'' or ''motherfucking unconditionaly determined never to back off when confronted with forces labeled as 'enemy' by the power invested in pooka by the truth that we all hold as selfevident, one of which is unexceptable material wealth of Microsoft Corporation, hereby denied of the copyrights given above.
Link o razlozima zašto Danijel treba našu pomoć da bi mogao živjeti Broj Danijelovog računa je: Danijel Subanović, Zagrebačka banka, Zagreb. Kod plaćanja e-zabom u račun primatelja treba upisati slijedeće: 2360000 - 3112916704. Poziv na broj ostaje prazan. Za plaćanje u pošti, banci ili Fini, Nalog za plaćanje (opća uplatnica) treba ispuniti na sljedeći način: Primatelj: Danijel Subanović, Model: 14, Broj računa primatelja: 2360000-1000000013 Poziv na broj: 3112916704