pookapookapookapookapooka

subota, 18.06.2005.

mi ne postojimo, a vi?


Poslao mi je ovaj jedan luđak mail ovog sadržaja, sa ovim linkom i link baš ono… super, nisam ga cijelog pročitao, ali me podsjetio na onu moju Veliku unifikacionu teoriju, baš sam pogodio puno stvari, što znači da sam ili jako pametan ili poremećen poput autora tekstova na linku, jer ovaj je bio alkoholičar i drogirao se, pa je svojevremeno, u San Franciscu izvukao sav namještaj iz stana na sred puta i zapalio ga. Ja sam svojevremeno bacio pijan muzičku liniju kroz prozor pa smo je ja i jedan moj prijatelj, koji je svojevremeno bio prva vijest na svim informativnim emisijama, šutali martensicama dok se nije raspala u komadiće. Ja sam imao bocu konjaka u ruci, on bocu votke, a svi stanari moje zgrade su dobili dojmljiv razlog da u meni vide perspektivnog mladog čovjeka. Elem, moja grandiozna Velika unifikaciona teorija ili "History according to pooka" je ponovno objavljena na mom starom blogu, imogen, tako da možete saznati sve što vas zanima o razlozima svega ikad glede ljudske povijesti. Evo mail od luđaka, kojeg svi dobro znate… možda niste znali da je lud, ali evo dokaza…

John Zerzan i ono što je napis'o

ja ne postojim, a ti? :]

A sad ću ja malo o Kantu. Mogao bi vam pisati kako su mi mačići progledali, ali to će te dobit u obliku slike sutra, ako ja budem još uvijek postojao. Dakle, citat i fusnota iz drugog dijela Kritike praktičkog uma, Metodologije praktičkog uma:

Naime ono što ide za praznim željama i čežnjama, za nedostižnom savršenošću, proizvodi samo junake romana, jer oni, budući da sebi mnogo utvaraju na svoj osjećaj za ono prekomjerno-dobro, oslobađaju sebe razmatranja obične i uobičajene dužnosti, koja im se tada čini samo beznačajno malena.*

Ova zvjezdica označuje fusnotu koja glasi:

Cijeniti radnje iz kojih izbija velika nesebična, savršena nastrojenost i čovječnost, to je posve pametno. No ovdje se ne smije upozoriti toliko na uzdizanje duše, koja je veoma kratkotrajno i prolazno, koliko naprotiv na podvrgavanja srca dužnosti, od kojega se može očekivati duži utisak, jer dovodi sa sobom načela (a ono prvo samo uzaviranje). Čovjek treba samo malo da razmisli , pa će uvijek naći neku krivicu koju je sebi s obzirom na ljudski rod nečim natovario (PA MAKAR TO BILA SAMO TA KRIVICA ŠTO ZBOG NEJEDNAKOSTI LJUDI U GRAĐANSKOM UREĐENJU UŽIVA PREDNOSTI ZBOG KOJIH DRUGI TO VIŠE MORAJU OSKUDJEVATI), da se samoljubivim uobražavanjem o zasluzi ne potisne misao na dužnost.

Eto… što želim reći je da je i Kant bio svjestan inherentne nejednakosti kapitalističkog, građanskog društva, koje ono vrijedno definira kao ono što ne mogu imati svi. Tu smo, gdje smo… nema povratka u blaženstvo predzemljoradničke idile egalitarnog sakupljačko-lovačkog društva neopterećenog pojmom vremena, simbolizirane stvarnosti i obredno-ritualnih poniženja. Možete se ili podati ili pristati da je vrhunac vaših nastojanja samo “damage control”. Divan izraz… DAMAGE CONTROL, he he he…

- 23:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>