pookapookapookapookapooka

četvrtak, 09.06.2005.

"In the long run we are all dead" - John Maynard Keynes



LIFE'S A BITCH AND THEN YOU DIE, OR IF YOU'RE SWEDISH – LIFE ON SOCIAL WELLFARE IS FAR FROM 'BITCH' AND THEN YOU DIE AND SOCIAL WELLFARE TAKES CARE OF YOU OR YOUR CHILDREN OR YOUR FUCKING PETS OR WHATEVER, LIFE IS SOCIAL WELLFARE. FUCK CHICAGO.

…čekaš li na nešto snažno
doista vrijedno,
čekas li na akciju koja pokreće stvari,
razmisli dobro,
u svakom trenutku nagrnuće sa svih strana
pravovjerni
lešinari…
e pa što, e pa što, e pa što…
dovoljna je jedna riječ
ODJEBI

Stvarnost. Novinski naslovi, televizijske vijesti, gradski tračevi... laž, licemjerje, užas. Užas... užas je prevladavajući pojavni oblik stvarnosti, to je barem očigledno. Ako pristanete na stvarnost i povjerujete u nju. Ako povjerujete u stvarnost, prihvaćate i sve one uvjete, sve one uzroke i posljedice koji je gone putem užasa, prihvaćate zatvoren, samoodržavajući sustav, koji je inherentno otporan na bilo kakvu promjenu. Stvarnost je užasna i brutalno nepravedna. Stvarnost je metalik sive boje i ima dvjesto konja. Stvarnost je na tržištu i ako je kupite, morate kupiti i sve njenu užasnu dodatnu opremu. Morate. Ama baš sve do jedne 'pogodnosti'. Možda vas oštrica njenog užasa bude i zaobilazila neko vrijeme, ali jednom će doći red i na vas. Stvarnost će vas žive odrati i pustiti da polako crknete. I dok budete crkavali, možda će vam pasti na pamet da ste jednom davno imali izbor da je ne kupite.
Pun mi je kurac pasivno agresivnog samosažaljenja. Mene stvarnost neće ubiti. Ja je ne priznajem. Ubit će me moja volja. Ubit će me vjera u moju slobodnu volju. Sve mi je jasno, nemam se više pravo skrivati iza hinjene naivnosti i navike nemoći. Pogledajte u oči one starce po starčkim domovima, one alkose u parkovima, pogledajte u oči one smrtno bolesne, one sigurne u slijepoj ulici navike nužnosti. Želite li to? Želite li da zjenica vašeg umirućeg oka bude 'ground zero' megatonskog životnog poraza, dok vam stvarnost pred smrt bude gulila kožu sa još jedva žive savjesti? A dovoljna je samo jedna riječ, čovječe. ODJEBI!

- 01:04 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>