< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




my home's in your arms

prije nekoliko minuta krešo je otišao od mene… da, bio je kod mene doma… uh…
lijepo je blondie rekla: ne želim ti biti u koži.
starci kažu da ga žele upoznati i ja ga pozovem...i kaj sada…
moram reći da su ostali iznenađeni. malo… i velim ja staoj, ona starome i svi napeti ko strune. moja sestra je više puta pogledala van je li došao nego ja. za boga miloga. poslije sedam oglasilo se zvonce na vratima. počelo je određivanje moje sudbine… hoću li uopće ovo preživjeti?!
prvo ga je pozdravio lony… i od toga časa na dalje ga je slijedio u stopu. ja sam ostala šokirana… no, da ste vidjeli njegovu facu kada je upoznao moje starce… uh…sjedimo mi u kuhinji i starci pričaju s njim… ono čini se da im se svidio. lony nas je neko vrijeme zezao pa smo otišli u moju sobu. švesterica je dobila progon i mi smo sjeli na krevet. prva reakcija je bila: pa ja sam još živ…
je… moram pohvaliti starce, ni jednom nisu smetali. bilo je to full čudno… ovaj mali pekinezer nas je cijelo vrijeme oblijetao. krešo ga je stvarno dosta zezao, a meni je sve to bilo smiješno jer lony inače full grize… a ima oštre zube. i proveli smo oko dva sata u mojoj sobi… smijali smo se uglavno… pa još sam pod dojmovima… njemu se svidio moj stari… a do prije nekoliko dana ga se stvarno bojao… a kaj reći za starce? pa preživjet će. nisu sretni naravno, ali mislim ne možemo svi biti… idem sada spavat… umorna sam i jednostavno happy…
nisam ni sanjala da će do ovoga doći, ali je… sada će mi starci malo više vjerovati valjda… iako sumnjam… nema veze… glavno da mi ne mogu zabraniti da ga viđam…
idem ja uživajte ljudi…


26.10.2007. u 22:25

| Comments (30) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.