SAE vs. VLADIMIR MAJAKOVSKI

subota , 14.04.2018.

Vladimir Majakovski: PROLJETNO PITANJE

Strašno me muči mora.
Sigurno su
besane noći.

Razumijete li da će skoro
u RSFSR
proljeće doći?

Ta sva su druga pitanja
jasna više il’ manje
I ona što se odnose na mir
i pitanja hljeba.

Ali ovo kardinalno
proljetno pitanje
najzad urediti treba.
.

Sven Adam Ewin: NE STRAHUJ, VLADIMIRE

Ne boj se Volođa, drug moj,
Proljeće u tvoju RSFSR stiže točno u minutu
Nije važno što je od nje ostalo samo R,
Ti to ne znaš, ali zato imaš kamarada
Svena,
Da ti kaže. I da ti kaže još neke važne stvari.

Danas su vremena druga,
Proljeće ne nose u kljunu prve laste,
Nego interkonti rakete s nuklearnim bojevim glavama.

I ne daj Bože da takvoj jednoj
Proljeće ispadne iz kljuna nad tvojim grobom. Tvoji poklonici
neće imati izbora, katapultirat će te na dvije zemlje proleterske,
Kao osvetu.

A kako ćemo onda ti i ja ovoga ljeta
Piti votku i žderati lubenice u Lubjanki, mili moj,
Ovako insuficijentni dobrim vijestima,
Fatalno razdvojeni
I posve neravnopravni.

Ja trenutno u Ludbregu, ti na Novodevičjem groblju u Moskvi.
Nada mnom proljetni cirusi; nad tobom zlatni prah Ljilje Brik.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.