POSLJEDNJA VEČERA

četvrtak , 29.03.2018.

To s Leonardovom freskom nije u redu
I ja moram nešto radikalno poduzeti.

Zato ovim putem obznanjujem, urbi et orbi,
Da ću večeras prirediti Posljednju večeru: divlji zec na francuski način,
Uz buteljirani crveni Pinot Noir i klasičan kolač od kestena.

Nemoj da netko ne dođe!
Prebrojit ću vas poimence,
Svih dvanaest,
Je l' jasno?

I da znate: pozvao sam i Leonarda. Doduše,
Stari se malo nećkao, ali ja sam mu rekao:
Daj Leo, bogati, izvedi taj Resurrectio
Kako Bog zapovijeda.

Suviše je amaterskog maltera na tvojemu remek djelu,
Suviše je kretenskih mazala plazilo po njemu kroz sva ova stoljeća.
Evo, radi tebe ćemo ponoviti Scenu do u zadnji detalj,
Samo, daj pometi konačno i nepozivo,
Ove postmoderne seratore,
Sve su uništili.

Uostalom, pogledaj,
Slika ti je ozbiljno ugrožena
I ovo ti je jedinstvena prilika
Da primijeniš najnoviju nano tehnologiju
U restauraciji fresaka, možeš ti to!

I još sam mu rekao: u literarnom smislu najviše problema
Imat ćeš s facom Izdajnika, jer je njegova fizionomija
U posljednjih pet stotina godina znatno evoluirala.

Recimo, Juda je danas neprepoznatljiv. Zamisli,
Uzeo je Rabbijevu fizionomiju. On je sad pljunuti On.
Slijedi ga gomila, da pošiziš!
No imam prijedlog:
Ti lice Iskariota ostavi nedorađeno
A mi ćemo Judi poslije Večere
Odrezati glavu da je seciraš u svom labosu
I vratiš licu onaj čuveni facijalni grč u času Poljupca,
Nadam se da si u tome još uvijek nenadmašan.

To sam rekao autoru koda. Mislim
Da je progutao udicu.

Još informacija za vas. Večera počinje u osam,
Ali vi se skupite u Auli pola sata ranije
Da stignete razdijeliti uloge:
Andrija, Petar, Luka, Marko i to. I upamtite,
Neka nitko ne pokušava da mi preotme
Glavnu rolu. Ja sam na slici centriran.
Za ostala mjesta
Bacajte kocku.

Malog Ivana mi ne dirajte, on je lijeva konstanta.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.